Tippek az akciók és egyéb kedvezmények kezeléséhez - nem csak Black Friday idején

Ebben a bejegyzésben szerettük volna összegyűjteni azokat a hasznos tippeket, tanácsokat, amelyeket érdemes átolvasni és megfogadni, amikor webáruházunkban nagyobb kampány, akció lebonyolítására készülünk. Lehet ez akár az éves Black Friday akciónk, a Glamour-napok, de bármilyen más időszak is.

Akció beállítása tömegesen: XLSX export/import funkció

Minta létrehozása akciós termékhez

Minta export fájl készítése a termékekről

Az akciós árak importálása

Gyakori kérdések az akció megjelenítésével kapcsolatban

Szabályos árcsökkentés a Shoprenterben 2022. május 28-tól

Szállítás, ügyfélszolgálat, kommunikáció

Kommunikáció a csomagszállításról

Ingyenes szállítás beállítása

Gyorsabb rendelésátadás a futárszolgálatoknak

Ajánlataink megjelenítése, kommunikációja

Főoldali bannerkezelő

Felugró ablak (pop-up)

Hírlevél kampány

Landoló oldal

Elhagyott kosár értesítő

Egyéb kedvezmény beállítási lehetőségek

Ajándék a vásárláshoz

Csomagajánlat

Különleges ajánlatok

Mennyiségi kedvezmény a kosárra

Mennyiségi kedvezmény a vásárolt termékek darabszáma alapján

Vevőcsoport kedvezmények

Kuponok

Folyamatok és funkciók tesztelése: sandbox verzió

A Shoprenter csomagunk lehetőségeinek kihasználása

Akció beállítása tömegesen: XLSX export/import funkció

Gyakori kérdés, hogy hogyan tudunk egyszerre több terméket akciósra állítani. A Termékek > Termék export/import > Termék XLSX export menüpontban készíthetünk ehhez egy listát a termékeinkről, majd a Termék XLSX import használatával tölthetjük fel tömegesen a termékeink akciós árát.

Minta létrehozása akciós termékhez

Érdemes először egy termékre manuálisan beállítani az akciót (Termékek > Összes termék >Termék szerkesztése > Akciók fül), majd a Termékek > Termék export/import > Termék XLSX export menüpontban a szükséges oszlopok kijelölésével lekérni egy adatexportot, amelyben ez a termék is benne van. Ez lesz a minta, ez alapján hiba nélkül megadhatjuk a többi terméknél is az akciós árat és időtartamot.

Az akciós árat a termék szerkesztésekor az Akciók fülön adhatjuk hozzá a bruttó és nettó akciós ár megadásával, ami kevesebb lesz, mint az eredeti ár. A minimum és a maximum mennyiséget állítsuk 0-ra, csak ekkor veszi a rendszer hagyományos akciónak a beállított árt, ha ettől eltérő (nagyobb) számot adunk meg, az már mennyiségi kedvezménynek minősül. A kezdő és utolsó dátumot állítsuk be óra és perc pontossággal.

A képen látható példa esetében a kezdő dátum 2021-11-02 00:01, az utolsó dátum pedig 2021-11-30 23:59, vagyis a teljes novemberi hónapra leakcióztuk a terméket.

BF_Akci_.png

Minta export fájl készítése a termékekről

Ebben a lépésben készítjük el azt a mintafájlt, amellyel tömegesen feltölthetjük az akciós árakat. Exportálni a Termékek > Termék export/import > Termék XLSX export menüpontban tudunk.

Az export során szükség esetén bizonyos szempontok alapján le tudjuk szűkíteni a terméklistánkat. Ha például csak egy bizonyos kategória termékeit szeretnénk leakciózni, akkor érdemes csak ennek a kategóriának a termékeit kiválasztani.

Export_.png

Milyen adatokra lesz szükségünk az exportban?

Ha teljesen új termékeket is viszünk fel webáruházunkba:

  • cikkszám (legfontosabb),
  • kategória azonosító (ID),
  • ár (alapár),
  • raktárkészlet (attól függően, hogy hány raktárt kezelünk),
  • terméknév,
  • az akcióra vonatkozó adatok (ha több vevői csoportunk van, akkor vevői csoportonként is akciós bruttó/nettó ár, akció kezdete és vége dátum óra, perc pontossággal).

Ha csak meglévő termékeket módosítunk:

  • cikkszám,
  • esetleg bruttó vagy nettó ár,
  • az akcióra vonatkozó adatok (ha több vevői csoportunk van, akkor vevői csoportonként is akciós bruttó/nettó ár, akció kezdete és vége dátum óra, perc pontossággal).

Ha van vevői csoportunk, akkor érdemes nemcsak az alapértelmezett alatti adatokat bejelölni, hanem a megadott vevői csoportok alattiakat is bepipálni.

Akci___r_export.png

A termék XLSX export működéséről és a gyakori kérdésekről itt olvashatunk többet, illetve az alábbi videó is segítséget nyújthat.

Az akciós árak importálása

A letöltött export fájlban a minta termékünk alapján a többi termékhez is felvihetjük az akciós árat, valamint az akció időtartamát.

Fontos! A fájlban 2 munkalapunk lesz, ezeket ne nevezzük át. Ha pedig módosítanánk az oszlopokon, akkor mind a két munkalapon tegyük meg, tehát ha pl. töröljük az adott oszlopot az egyik munkalapon, a másik munkalapról is töröljük, különben az adatok elcsúszhatnak az import során.

Miután elkészültünk a fájllal, a Termékek > Termék export/import > Termék XLSX import menüpontban végezhetjük el az importot.

Ha az importtal új termékeket is töltünk fel, akkor az Új adatok felvétele és meglévők megtartása opciót válasszuk (vagy kizárólag új termék feltöltése esetén a Csak új adatok felvétele opciót, ha a meglévő termékeinket akarjuk módosítani, akkor pedig a Csak meglévő adatok módosítása opcióra van szükségünk.

FONTOS!

  • Ne hagyjuk az utolsó pillanatra a tömeges ármódosítást, érdemes már most belekezdeni. Sokkal egyszerűbb úgy várni ezt a napot, hogy minden készen van, minthogy az utolsó pillanatban kapkodnánk.
  • Próbáljuk ki az ármódosítást először pár terméken, majd ha minden rendben van, akkor készítsük el a teljes import fájlt a megfelelő adatokkal. Erre azért van szükség, hogy véletlenül valamilyen elírás miatt nehogy tömegesen irreális árakat adjunk meg, jó ezt napokkal előtte letesztelni. Ezzel is tehermentesítjük magunkat a nagy nap előtt. A teszt importot akár a webáruházunk Sandbox verziójában is elkészíthetjük, így ez a valós termékeinkre nem lesz hatással.

A termék XLSX import működéséről és a gyakori kérdésekről itt olvashatunk többet, illetve az alábbi videó is segítséget nyújthat.

Gyakori kérdések az akció megjelenítésével kapcsolatban

Beállítottam az akciót de nem jelenik meg, mit tegyek?

Érdemes megnézni, hogy a nettó vagy bruttó akciós ár nem magasabb-e, mint a nettó vagy bruttó alapár (ebben az esetben ugye nem beszélhetünk akcióról, így nem jeleníti meg a rendszer).

Amennyiben ez rendben van, nézzük meg azt is, hogy megadtunk-e minimum vagy maximum mennyiséget. Ha igen, a rendszer már nem akciónak veszi a beállítást, hanem mennyiségi kedvezménynek, amire pedig nem az akció megjelenítés szabályai vonatkoznak.

Akció visszaszámlálót akarok beállítani, de nem jelenik meg, mit tegyek?

Első körben nézzük meg, hogy a Megjelenés > Termékkártya szerkesztő > Termékoldal szerkesztőben be van-e húzva 1. típusú pozícióba az akció visszaszámláló elem.

term_koldal_akci__visszasz_ml_l_.png

Ha ezzel nincs gond, akkor pedig nézzük meg az akció kezdő és végdátumának beállításait. Itt a dátumot úgy adjuk meg, hogy a perc se legyen egész, tehát például 2021.11.02. 00:01 perctől 2021.11.30. 23:59 percig tartson az akció. Erre már az import fájlban is figyeljünk.

Akci__excel.png

Ha eddig nem volt, akkor adjunk meg raktárkészletet is a terméknél, nehogy ez okozzon gondot a rendelésben.

Azt szeretném, hogy látszódjon az akciós ár, mellette lehúzva az eredeti, valamint jelenjen meg mellette az akció mértéke összegben és százalékban! Mit tegyek?

Ezt a Beállítások > Pénzügyi beállítások > Árak, árkerekítés, pénznem menü alján tudjuk beállítani.

Törölni szeretném az akciót tömegesen, mit tegyek?

Ha akciót szeretnénk tömegesen módosítani vagy törölni, akkor szintén az export/import funkciót használjuk erre.

Ehhez először is exportáljuk ki a Termékek > Termék export/import > Termék XLSX export menüpontban a módosítani kívánt termékeket a szükséges adatokkal (tehát például a termékek cikkszámával, valamint az akcióra vonatkozó adatokkal).

Az akció törléséhez minden adatot, ami akcióval kapcsolatos, nullázzunk le, és figyeljünk a formátumra is.

Akci__null_z_s.png

Ha kész, mentsük el a módosítást a fájlban.

Fontos! Ha kizárólag az akciót szeretnénk módosítani vagy törölni, más adatot az akciós áron és dátumokon kívül ne módosítsunk.

Importáljuk a táblázatot a Termékek > Termék export/import > Termék XLSX import menüpontban.

Szabályos árcsökkentés a Shoprenterben 2022. május 28-tól

2022. május 28-tól hatályba lépett az a rendelet, amely az akciós árcsökkentést szabályozza. Arról, hogy mely beállítások segítségével valósíthatjuk meg a szabályos árcsökkentést és megjelenítést webáruházunkban, ebben a bejegyzésben tájékozódhatunk.

Szállítás, ügyfélszolgálat, kommunikáció

Kommunikáció a csomagszállításról

Mozgalmasabb időszakokban, mint amilyen például a karácsonyi hajtás, előfordulhat, hogy csúszik a csomagszállítás. Kommunikálhatjuk a rendelésnél, a pénztár oldalon, hogy lehetnek csúszások, de mindent megteszünk a gyors kiszállítás érdekében, ne érje ez meglepetésként a vásárlókat.

Ez megjelenhet például

  • a Checkout gyik modulban (Megjelenés > Modulok beállítása > Checkout gyik),
  • a pénztár oldalon vagy a pénztár láblécében (Beállítások > Rendelési beállítások > Kosár és pénztár beállítások > Pénztár beállítások > Pénztár lábléc tartalmánál a megfelelő szöveges menüpont kiválasztása),
  • a szállítási mód leírásában (Beállítások > Rendelési beállítások > Szállítási módok),
  • de akár még a vásárlás utáni visszaigazoló emailben vagy az állapot váltó emailben is lehet ezt kommunikálni (Tartalom > Automatikus emailek).

Megijesztheti ez a vásárlókat? Megeshet, de az emberek ma már fel vannak készülve a csúszásra, a megfelelő tájékoztatással viszont elérhetjük, hogy korrekt partnerként tekintsenek ránk a vásárlók és ne csak Black Friday idején, valamilyen akció miatt vásároljanak a webáruházból legközelebb.

Ingyenes szállítás beállítása

Ez történhet

  • a termékeknél manuálisan, egyesével (Termékek > Összes termék > Adatok fül > Ingyenesen szállítható-e: Igen, viszont ha itt állítjuk be, akkor ha valaki ezt a terméket kosárba rakja, az egész kosár tartalmára érvényes lesz az ingyenes szállítás),
  • vagy tömegesen export/import segítségével.
    Fontos! Ne felejtsük el visszaállítani a funkciót a kampányt követően az eredeti állapotra.
  • A másik megoldás a szállítási módoknál adható meg (Beállítások > Rendelési beállítások > Szállítási módok). Ha új szállítási módot hozunk létre vagy meglévőt módosítunk, akkor adjunk meg egy minimum és maximum súlyt, értéket vagy súlyt és értéket is, ami alapján számolni fog a rendszer.
    Csak akkor lesz ingyenes a szállítás, ha létrehozunk ennek egy külön sort a szállítási módok szerkesztésekor a Sávok fülön, pl. minimum érték: 0 F t- maximum 20000 Ft, ennek 1500 ft a nettó költsége, viszont ha 20000 felett ingyenes szállítást szeretnénk, akkor egy új sorban készítsünk egy ilyen sávot is, hogy minimum érték: 20001 Ft - maximum: 99999999999 Ft, és a nettó költség 0 Ft.
    Ne felejtsük el, hogy a szállítási díj nettó összegére még jöhet egy ÁFA (pl. 27%), ami a szállítási mód Adatok fülén adható meg.

Gyorsabb rendelésátadás a futárszolgálatoknak

A rendelések gyorsabb átadására érdemes lehet megtekinteni az Alkalmazások menüpontot, ahol több futárszolgálathoz is találunk olyan alkalmazást, amellyel közvetlenül a webáruházunkból tudjuk a címkét nyomtani, és átadni a rendelést a futárszolgálatnak. Ilyen alkalmazás például a

de a lista folyamatosan bővül.

Ajánlataink megjelenítése, kommunikációja

Ajánlatainkat számtalan módon megjeleníthetjük a webáruházunk felületén.

Főoldali bannerkezelő

Beállítása: Megjelenés > Modulok beállítása > Főoldali bannerkezelő

Készíthetünk egy bannerképet az éppen aktuális akciónkról, amelyet a vásárló egyből meglát a főoldalon, és rákattintva közvetlenül eljuthat a kedvezményes termékekhez.

Figyeljünk a bannerképek megfelelő méretére (a bannerkezelőben nincs lehetőség ugyanis képszerkesztésre), és arra, hogy mobilon is jól jelenjen meg a képünk, például ne kerüljön levágásra információt tartalmazó rész a képből.

Ingyenes képszerkesztő program hozzá például a canva.com, a Photofiltre vagy a GIMP.

További információt itt találunk még a bannerekről.

Felugró ablak (pop-up)

Kampányidőszakban hatásos eszköz lehet a látogatóink figyelmének megragadására, ha felugró ablakot állítunk be az akcióról. Ezt ma már rengeteg szempont alapján lehet konfigurálni (pl. oldalon eltöltött idő, használt eszköz), ráadásul számos játékos és dekoratív megoldás is létezik, így egy jól időzített pop-up segíthet eladásaink növelésében.

A Shoprenteres admin felületünkön beállítható hirdetési ablak használatát nem ajánljuk erre a célra, mivel SEO szempontból nem túl optimális, és a beállítási lehetőségeknek is híján leszünk. Használhatjuk erre a célra azonban például az OptiMonkot. Az alkalmazást ingyenesen ki is tudjuk próbálni, így például egy Black Friday kampány alatt akár le is tesztelhetjük, hogy mennyire hatékony eszköz a hírlevél feliratkoztatásra, és a vásárlások számának vagy a kosárértéknek a növelésére.

Hírlevél kampány

Kommunikáljuk a közelgő kedvezményeket előre, ne csak az akció napján. Erre Shoprenteres webáruházunk alkalmazásai között számos lehetőséget találunk, amelyek közül a Salesautopilot hírlevél küldőjéből a Shoprenteres ügyfeleknek ingyenes csomag is a rendelkezésükre áll. Ebben a cikkünkben pedig megismertetjük a jelenleg elérhető marketing automatizmus eszközöket.

A hírlevelünket nem érdemes olyan elemekkel (képek, gif, emotikonok) telerakni, amelyek miatt a levelező a spamba sorolhatja, és a beillesztett képeket is érdemes optimalizálni, hogy a levél betöltési sebességét is növeljük ezzel. További tippeket a sikeres hírlevél kampányokhoz itt találunk.

Landoló oldal

Készíthetünk egy egyedi landoló oldalt is a kampányunk apropójából, amin látványosan kommunikáljuk az aktuális ajánlatainkat. Ez abban segít, hogy eltüntethessük azokat a felesleges oldalelemeket, amelyek elvonnák a látogató figyelmét, és ezáltal elérjük azt, hogy nagyobb valószínűséggel helyezze kosárba az akcióban szereplő termékeket.

Erre megoldás lehet, ha a Tartalom > Hírek, blogbejegyzések > Szöveges tartalmak menüpontban létrehozzuk a megjeleníteni kívánt tartalmat, majd a szerkesztésekor a Publikálási beállítások > Sablon részben Landoló oldalra állítjuk a típusát. Ugyanakkor, ha szeretnénk a dolgunkat megkönnyíteni, az Alkalmazások menüpontban telepíthetjük a FuturIT alkalmazást, ami pont ebben segít.

Elhagyott kosár értesítő

Nem vásárolta meg a terméket az akció ideje alatt a vásárló? Állítsunk be a boltban elhagyott kosár értesítőt erre az időszakra úgy, hogy például a termék kosárba helyezését követő napon menjen ki a vásárlónak egy üzenet, hogy ezt a terméket a webáruházban felejtette, de még ezzel a kuponnal meg tudja vásárolni kedvezményesen 1 napig. Így továbbra is megvan a sürgősségérzet, a kuponoknál pedig be tudjuk állítani, hogy mely termékekre vonatkozzon a kedvezmény és mely termékekre nem.

Gold csomagban tudunk elhagyott kosár ösztönző automatizmust beállítani (Marketing > Automatizmusok), vagy a marketing automatizmus alkalmazások használatával bármelyik csomagban készíthetünk tranzakciós emaileket.

Egyéb kedvezmény beállítási lehetőségek

Ajándék a vásárláshoz

Beállítása: Marketing > Ajándék a vásárláshoz

Ezzel a funkcióval beállíthatjuk, hogy a vásárlónk bizonyos feltételek mellett ajándékot kapjon rendelése mellé, és ezzel biztosítsuk, hogy a nálunk lebonyolított vásárlása kellemes emlék legyen számára. Beállításainktól függően a vásárló akár több ajándéktárgy közül is választhat a kosarában.

Hogyan tudjuk kategóriába rakni az ajándék terméket úgy, hogy ne jelenjen meg a webáruház böngészése közben?

Készíthetünk egy kategóriát kifejezetten ezeknek a termékeknek a Termékek > Kategóriáknál, és a létrehozott ajándék termékeket (Termékek > Összes termék) belerakhatjuk. A kategóriát vagy vásárlói csoporthoz adhatjuk (Termékek > Kategóriák > Adatok fül > Vásárlói csoportok), így nem jelenik meg a látogatók számára (olyan vásárlói csoportot adjunk meg, amibe nem tartozik senki), vagy elrejthetjük CSS kóddal (ehhez CSS kód ismerete szükséges).

A funkció a Silver csomagtól érhető el, itt olvashatunk róla bővebben.

Csomagajánlat

Beállítása: Marketing > Csomagajánlat

Létrehozhatunk vásárlóinknak csomagajánlatokat is, amelynek az a lényege, hogy ha bizonyos termékeinket együttesen vásárolja meg valaki, akkor kedvezményben részesülhet.

A funkció használatában segítséget nyújthat az alábbi videó.

A funkció a Gold csomagtól érhető el, itt olvashatunk róla bővebben.

Különleges ajánlatok

Beállítása: Marketing > Különleges ajánlatok

A különleges ajánlatokkal egyet fizet, kettőt vihet típusú akciókat tudunk beállítani. Csak kategóriát állíthatunk be, konkrét termékeket nem, így célszerű egy kategóriába rendezni a kívánt termékeket.

A funkció a Gold csomagtól érhető el, itt olvashatunk róla bővebben.

Mennyiségi kedvezmény a kosárra

Beállítása: Termékek > Mennyiségi árkedvezmény

Segítségével kosárértékhez kötve tudunk százalékos kedvezményt adni.

A funkció a Silver csomagtól érhető el, itt olvashatunk róla bővebben.

Mennyiségi kedvezmény a vásárolt termékek darabszáma alapján

A terméknél az Akciók fülön lehet megadni a minimum-maximum mennyiség mezők kitöltésével (tehát ha ide nullától nagyobb számot írunk be, mennyiségi kedvezményt hozunk létre).

A funkció minden csomagban elérhető, itt olvashatunk róla bővebben.

Vevőcsoport kedvezmények

Beállítása: Vevők > Vevői csoportok

Segítségével a regisztrált, vevői csoportba helyezett felhasználóinknak (pl. egy törzsvásárlói csoportnak) tudunk globális százalékos kedvezményeket biztosítani.

Fontos! Csak a számukra beállított új árat látják bejelentkezve a felhasználók, ez azonban nem akciós árként, hanem normál árként jelenik meg. Ha külön akciókat is szeretnénk készíteni a vevőcsoportjaink számára, a terméknél az Akciók fülön tudjuk létrehozni a nekik szánt akciót a vevőcsoport kiválasztásával.

A funkció minden csomagban elérhető.

Kuponok

Beállítása: Marketing > Kuponok

Kuponok segítségével vásárlóink egy kód beírásával részesülhetnek kedvezményben vásárlásuk során.

Gyakori kérdések kuponok esetén

Nem tudja a vásárló felhasználni a kupont, miért?

Elképzelhető, hogy ez a kupon már egyszer volt engedélyezve a vásárlóknak, és az egy vevő által felhasználható kuponok számát már kimerítettük azzal az email címmel.

Másik lehetőség, hogy minimum kosár értékhez van kötve vagy egy akciós termékre szerették volna beváltani, pedig a kupon úgy van beállítva, hogy arra nem is lehet.

Az is lehetséges, hogy belépés szükséges a felhasználáshoz és a vásárló nem regisztrált.

Érdemes a kupon érvényességi idejét is ellenőrizni, mert ha már lejárt a kupon, szintén nem lehet felhasználni.

Nem egyezik a rendszer által számolt kedvezmény az én számolásommal. Miért?

Az oka az lehet, hogy ugyan beállítottuk, hogy mire érvényes a kupon, azonban azt nem, hogy mire nem, és a vásárló olyan terméket is berakott a kosárba, ami nincs az érvényes termékek között. A rendszer csak azokra a termékekre számolja a kedvezményt, amelyek be vannak állítva az admin felületen.

A funkció minden csomagban elérhető, itt olvashatunk róla bővebben.

Az alábbi videó további segítséget nyújt a kuponok beállításában.

Folyamatok és funkciók tesztelése: sandbox verzió

Sok esetben van szükség arra, hogy egy funkció működésére vagy folyamatra rálássunk anélkül, hogy az hatással lenne a termékeinkre vagy az áruházunk megjelenésére.

Az ilyen tesztek lebonyolítására az ún. sandbox ad lehetőséget. Minden áruház esetében létrehozhatunk egy sandbox verziót, ezzel pedig a boltunk egy pontos másához férhetünk hozzá. Ennek köszönhetően lehetőségünk nyílik a kockázat nélküli tesztelésre, hiszen a sandbox és az éles boltunk között nincs kapcsolat, tehát a sandboxban végrehajtott módosítások nem kerülnek át az éles boltba.

A sandbox verzió létrehozásához lépjünk be a Beállítások > Labor menüpontba, majd kattintsunk a Sandbox létrehozása gombra. Ezzel elindítjuk a generálást, amely jellemzően néhány órán belül lezajlik. A sandbox verzió a webáruház azon állapotát fogja tükrözni, ami a gomb megnyomásakor érvényben volt.

Amikor létrejön a sandbox verzió, e-mail értesítést kapunk a webáruházhoz tartozó e-mail címre, ami tartalmazza majd a belépési felülethez tartozó linket is. Itt az éles webáruház felhasználói adataival fogunk tudni bejelentkezni.

Ezt követően visszatérve a Beállítások > Labor menüpontba már új lehetőségeket találunk: a Sandbox frissítés gomb használatával boltunk aktuális állapotára frissíthetjük a sandbox verziót, a Sandbox megnyitása gomb segítségével pedig akár webáruházunkból is átléphetünk a sandboxba.

Fontos! A frissítés csak egy irányba lehetséges, tehát a sandbox verzióban létrehozott állapotot nincs lehetőségünk automatikusan átemelni az éles webáruházba. Amennyiben elégedettek vagyunk valamelyik módosítással, amit végrehajtottunk a sandboxban, azt webáruházunkban szintén szükséges elvégeznünk. Mivel a frissítéssel a sandbox felveszi a webáruház aktuális állapotát, azon változtatások, amelyeket nem ültettünk át az éles áruházba, a frissítést követően nem lesznek elérhetők.

A sandbox verzióról itt olvashatunk többet.

A Shoprenter csomagunk lehetőségeinek kihasználása

Különösen az ünnepi időszakban megéri valamelyik magasabb csomagunkra váltani, hogy teljes mértékben ki tudjuk használni a benne rejlő marketing funkciókat. Emellett az Alkalmazások menüpontban is folyamatosan bővül az alkalmazások listája, így ha szeretnénk időt, energiát spórolni, megéri megtekinteni a benne található ajánlatokat. A Shoprenter blogon is rendszeresen osztunk meg olyan gyakorlati tippeket, amelyekkel növelhető a látogatók és a vásárlók száma.

Ha a beállításokkal kapcsolatban vannak kérdéseink, azokat a megszokott csatornákon tehetjük fel:

Hétköznap 9-17 óra

Telefonszám: +36-1/234-5011 

Email: info@shoprenter.hu 

Chat: az admin felület jobb alsó sarkában.

Hétvégén 10-14 óra

Email: info@shoprenter.hu 

Chat: az admin felület jobb alsó sarkában.

 

Reméljük, tudtunk segíteni ezzel a bejegyzéssel. Kitartást és sok-sok vásárlót kívánunk az aktuális kampányhoz! :)

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés