Foxpost

A Foxpost elsősorban csomagautomatáiról ismert hazánkban, azonban ma már elérhető házhoz szállítás szolgáltatásuk is.

A Foxpost csomagautomaták száma országszerte elérte az 500 darabot 2022-ben, így jelenleg Ők rendelkeznek Magyarországon a legnagyobb csomagautomata-hálózattal, ami folyamatosan bővül.

Az automatákat nagyrészt bevásárlóközpontokban helyezték el, ugyanakkor az egyre bővülő automaták számában már több élelmiszerüzlet melletti pont is megtalálható.

A Foxpost nagyon büszke arra, hogy a piacon az ő csomagjaiknak a legkisebb a karbonlábnyoma. Egy csomag házhoz szállítása Magyarországon átlagosan 1 kg károsanyag-kibocsátással jár, míg a Foxpostnál az egy csomagra eső szén-dioxid kibocsátás országosan 31 dkg, Budapesten az elektromos autóiknak köszönhetően ennél is alacsonyabb.

Kiemelt Shoprenter partner

banner_foxpost_3banner_foxpost_1200x628__2_.jpg

A Foxpost a Shoprenter kiemelt partnere, ami azt jelenti, hogy velük közösen azon dolgozunk, hogy 

  • a szolgáltatásaink olyan szinten összhangban működjenek, hogy a webáruház tulajdonosnak a lehető legkevesebb adminisztrációt és beállítást kelljen végrehajtania az indulásnál,
  • a Foxpost szállítási megoldása lehetőleg teljesen automatizáltan működjön a Shoprenter webáruházzal,
  • a szolgáltatás a magasabb minőség mellett jellemzően kedvezőbb díjak mellett tudjon létrejönni, ezzel is versenyelőnyt nyújtva a kereskedőinknek.

A Foxpost előnyei

  • Nincs bonyolult szerződéskötés, elegendő egy online regisztráció és máris elérhető és használható a teljes hálózat.
  • A regisztráció ezen a felületen gyorsan és egyszerűen elvégezhető.
  • A Foxpost több mint 500 automatával rendelkezik országszerte, amelyekbe maximum 60 cm x 36 cm x 61 cm méretű és maximum 25 kg súlyú csomag adható fel.
  • Kedvező szállítási árak, 10 csomag felett pedig egyedi árajánlat kérhető.
  • Üzleti partnerként nem kell az automatánál csomagfeladáskor fizetni, utólagos elszámolást és számlát állítanak ki.
  • A Shoprenter API-nak köszönhetően néhány kattintással integrálható a Foxpost szállítási szolgáltatása a webáruházba.
  • Újdonság, hogy az automaták nem feltétlenül kell, hogy végpontot jelentsenek, így egy kisebb webshop egyetlen rekeszben fel tud adni annyi csomagot, amennyi belefér az adott rekeszbe. A csomagokat szortírozzák és elszállítják a megjelölt pontokra vagy házhoz viszik.

Network_kisz_ll_t_s.png

A fenti ábrán láthatjuk egy csomag szokásos útját. A küldeményeket feladhatjuk akár APM-ben vagy begyűjthetik telephelyről, majd egy központi raktárban csomagszortírozó gépsorok segítségével szétválogatásra és csoportokba rendezésre kerülnek. Innen még esetleg kisebb regionális depókba kerülhetnek, majd ezután a futárok viszik a célautomatához vagy házhoz szállítás esetén közvetlenül a címzettnek.

Árak

A Foxpost aktuális árairól ezen az oldalon található részletes tájékoztatás. Napi 10 csomag küldése felett javasoljuk egyedi árajánlat kérését.

Foxpost Shoprenter alkalmazás

A Foxpost alkalmazás célja, hogy a Shoprenterben leadott megrendelések kényelmesen átadhatóak legyenek a Foxpost rendszerébe. Az adatátadást követően címke nyomtatható a feladott csomaghoz, nyomon követhetők a csomagok státuszai. A megrendelések egyúttal megtalálhatók a Foxpost rendszerében is.

Az alkalmazás csak beállított Foxpost API összeköttetéssel működik!

Az alkalmazás a Shoprenter admin felületen az Alkalmazások menüpontban telepíthető. A Telepítésre kattintva az alkalmazás engedélyezésre kerül a Shoprenter admin felületén. 

Az alkalmazás beállításáról ebben az akadémia bejegyzésben található részletes útmutató.

Kapcsolódó tartalmak

Miért a legjobb alternatíva a csomagautomata online rendelések kiszállítására?

Szállítási módok Magyarországon

Facebook Live - Drágul a házhozszállítás, válaszd a csomagautomatát!

Facebook Live - Fenntartható logisztika növekvő szállítási díjak mellett

Shoprenterben elérhető fizetési és szállítási módok

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés