Konzultáció, oktatás és szeminárium

Konzultációk

A Shoprenternél arra törekszünk, hogy az ügyfeleinket a lehető legtöbb területen támogatni tudjuk. Emiatt különböző szolgáltatásokat nyújtunk az új és a meglévő ügyfeleink számára is.

Ezeket szeretnénk most bemutatni, hogy legyen egy átfogó kép mindenki előtt, hogy milyen nagyszerű lehetőségek vannak a Shoprenternél.

Az első ilyen szolgáltatásunk - mellyel igyekszünk személyre szabott tanácsokkal ellátni az ügyfeleinket - a konzultációk.

A konzultációk mindegyike ingyenes a Shoprenter előfizetők számára, így mindenképpen érdemes élni ezzel a lehetőséggel.

A konzultációk szerint 2 típust tudunk megkülönböztetni:

  1. Hogyan indítsunk webáruházat konzultáció: a konzultáció alatt tanácsokkal látjuk el Önt, hogy minél hamarabb és minél zökkenőmentesebben tudjon elindulni a webáruháza. Fontos megjegyezni, hogy ezen a konzultáción nem a beállításokról fogunk beszélni, hanem a termékkörre vonatkozóan adunk személyre szabott tanácsokat, valamint az indulás előtti gyakorlati teendőket vesszük sorra.
  2. Csomag váltó konzultáció: a konzultáción személyre szabottan átbeszélésre kerül, hogy a Shoprenter rendszerén belül melyek azok a magasabb csomagban található funkciók, amelyek segítségével növelni tudjuk a konverziót és a forgalmat a webáruházban.


    +1 Meglévő webshop áthozatal konzultáció: ezen konzultáció keretén belül megbeszéljük a webáruház áthozatalának feltételeit egy másik rendszerből, a költözés folyamatát és az esetlegesen felmerülő költségeket.

A következő linkre kattintva akár már most is foglalhatnak maguknak egy időpontot attól függően, hogy személyes (Debrecen, Budapest) vagy telefonos konzultációt szeretnének igényelni:

https://www.shoprenter.hu/ingyenes-konzultacio

 

Oktatások

Ingyenes Shoprenter oktatás

Tudjuk, hogy első ránézésre mennyire ijesztőnek tűnhet a Shoprenter admin felületének megismerése és kezelése, ezért is tartunk minden hónapban egy oktatást a rendszer használatáról.

Ezen az oktatáson részletesen bemutatjuk az admin felületen található beállításokat, hasznos tanácsokkal látjuk el, az alapoktól a haladó szintű beállításokig.

Az oktatás tematikáját is ez alapján határoztuk meg:

  • kezdő beállítások: (9:00-12:00), itt mutatjuk be a legalapvetőbb funkciókat, valamint megismertetjük mindenkivel az admin felület általános működését.   

     Az első rész részletes tematikája:

  1. Webáruház élesítése
  2. Általános beállítások
  3. Képek feltöltése
  4. Kategóriafa feltöltése
  5. Terméktípusok és tulajdonságok létrehozása
  6. Termék XLSX export/import
  7. Haladó termékbeállítások
  8. Szöveges tartalmak feltöltése
  9. Marketing eszközök beállítása
  10. Design létrehozása
  • haladó beállítások: a délutáni órákban (13:00-16:30) pedig már a bonyolultabb, időigényesebb beállításokkal foglalkozunk, mint például a marketing funkciók bemutatása, valamint igyekszünk a felmerülő kérdésekre is kielégítően válaszolni.

     A második rész részletes tematikája:

  1. Látogatószerzés: SEO alapok
  2. Látogatószerzés: Facebook alapok
  3. Látogatószerzés: Google Ads alapok
  4. Látogatószerzés: Árösszehasonlító oldalak
  5. Email marketing alapok
  6. Webshop analitika
  7. Fizetési mód beállítása
  8. Szállítási mód beállítása
  9. Vevőkiszolgálás
  10. Működés prezentálása

Az a célunk, hogy mindenki, aki részt vesz az oktatáson, megalapozott tudással tudjon hazamenni és tudja alkalmazni az oktatáson elhangzottakat.

Amennyiben Ön is úgy gondolja, hogy nem látja át pontosan, hogy milyen képességei is vannak a Shoprenternek, valamint hogy hogyan hozhatná ki a maximumot a webáruházából, akkor ez az oktatás Önnek szól! Adja le jelentkezését még ma, hogy biztosan ne maradjon le:

https://www.shoprenter.hu/szolgaltatasok/ingyenes-oktatas

 

Szemináriumaink

Hogyan indítsunk webáruházat szeminárium:

Az internetes kereskedelem egyre inkább meghatározóvá válik hazánkban, éppen ezért megpróbálunk mindenkinek segíteni abban, hogy minél sikeresebbek lehessenek ezen a téren. Erre szolgál az ingyenes Hogyan indítsunk webáruházat szemináriumunk, amely 2 hetente kerül megrendezésre Budapesten.

Megpróbálunk lefedni minden olyan területet, amelyre szüksége lehet egy e-kereskedőnek.

  • Melyek a legkedveltebb fizetési és szállítási módok Magyarországon?
  • Melyek azok a jogi kötelezettségek, amelyeknek meg kell felelnünk?
  • Mennyibe kerül egy webáruház indítása és működtetése?
  • Mennyi munkát és időt kell belefektetnünk egy webáruházba, hogy sikeresen működjön?
  • Mi a módja annak, hogy vevőket és bevételt szerezzünk?

Ezek azok a legfontosabb kérdések, amelyekről szó esik egy-egy ilyen szemináriumon.

Azoknak ajánljuk ezt a szemináriumot, akik webáruház indítás előtt állnak vagy akik a közeljövőben szeretnének majd webáruházat indítani.

Amennyiben Ön úgy érzi, hogy szeretne ezekre a kérdésekre professzionális választ kapni, akkor a https://www.webshopexperts.hu/szeminarium linken keresztül már ma jelentkezhet a következő alkalomra, hogy biztosan ne maradjon le.

 

Hogyan indítsunk webáruházat webinárium:

A webáruház indítással kapcsolatos információkról tájékozódhat ezen a webináriumon, ahol egy szakértő beszél arról, hogy melyek azok az alapvető funkciók, amelyeknek szerepelniük kell a webáruházában. Ez a webinárium főleg azoknak szól, akik valamilyen okból kifolyólag nem tudnak elmenni a Hogyan indítsunk webáruházat szemináriumunkra: ők így otthonról, a foteljükben ülve is megtudhatják, mi szükséges ahhoz, hogy valaki webáruházat nyisson.

Amennyiben felkeltette az érdeklődését, akkor jelentkezzen még ma!

 

Webáruház Marketing Szeminárium:

Ezen a havonta megtartandó szemináriumon a leghatékonyabb vevőszerző módszereket és marketing trükköket adjuk át a szemináriumon összegyűlteknek.

Többek között szó esik arról, hogy hogyan növelhetnénk a konverziót, melyek azok a kulcsszavak, amelyekre érdemes lehet optimalizálni a webáruházat, hogyan kerülhetünk kedvezőbb helyre a Google találati listáján.

Olyan tanácsokkal látjuk el az érdeklődőket, mellyel könnyedén maximalizálhatják a vásárlásokat a Google Ads segítségével.

Bemutatjuk, hogy melyek azok a közösségi oldalak, amelyeket egy webáruháznak érdemes lehet alkalmaznia. Segítséget nyújtunk a hírlevelek megfelelő használatához, így könnyedén tudja majd alkalmazni ezt a marketing funkciót és akár automatizált vevőszerző gépezet is lehet belőle.

Továbbá hasznos marketing tanácsokkal, ötletekkel, trükkökkel látjuk el Önöket, ezáltal pedig olyan előnyre tehetnek szert, amelyre csak igen kevés áruháznak van lehetősége.

Ha felkeltettük az érdeklődését, akkor a szeminárium pontos részleteiről és a jelentkezésről itt olvashat bővebben: https://marketing.shoprenter.hu/

Regisztráljon még ma és ne hagyjon ki egy ilyen egyedülálló lehetőséget!

Van még kérdésed? Kérdés beküldése