Webáruházunk előfizetésén bármikor szabadon változtathatunk az Általános Szerződési Feltételek értelmében. Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakoribb eseteket és lehetőségeket.
Az előfizetés elindítása
Az előfizetésünk elindításának alapfeltétele az, hogy a shoprenter.hu oldalon regisztráljunk egy próbawebáruházat. Ezt követően az Árak és csomagok oldalon tudunk tájékozódni arról, hogy számunkra melyik konstrukció lesz a legmegfelelőbb. Az előfizetés előtt mindenképp érdemes részt venni egy ingyenes konzultáción, ahol szakértői tanácsokat kaphatunk az indulással kapcsolatos teendőkben, és egyúttal a legoptimálisabb csomag kiválasztásában.
Az előfizetést ezt követően a megfelelő csomag és időszak kiválasztásával tudjuk elindítani. Havi csomagoknál bankkártyával tudjuk kiegyenlíteni a csomag díját, míg az éves csomagoknál átutalásra is van lehetőség.
Fontos! Ha bankkártyás fizetést választunk, innentől kezdve a szolgáltatási díj levonása automatikusan, az általunk kiválasztott időintervallumban fog történni a Barion banki fizetési rendszere által. Amennyiben ezen később változtatni szeretnénk, a webáruház lejárati dátuma előtt szükséges jelezni igényünket az info@shoprenter.hu e-mail címen.
Az előfizetés módosítása
A kiválasztott csomagot és az előfizetési időszak hosszát is bármikor tudjuk változtatni, miután elindítottuk az előfizetést.
Amennyiben az időszakon szeretnénk változtatni (pl. havi helyett éves csomagra váltani), ehhez az info@shoprenter.hu e-mail címre kell küldenünk egy e-mailt.
Ha magasabb csomagra akarunk váltani, két lehetőségünk is van:
- webáruházunk admin felületén látszanak azok a funkciók, amelyek magasabb csomagba tartoznak, és ha megnyitjuk az egyik ilyen menüpontot, egy kattintással magasabb csomagra is válthatunk;
- megírhatjuk az info@shoprenter.hu e-mail címre, hogy mi a webáruházunk neve, és milyen csomagra szeretnénk váltani.
Abban az esetben, ha alacsonyabb csomagra váltanánk, az info@shoprenter.hu e-mail címen tudjuk jelezni igényünket.
Amennyiben tanácstalanok vagyunk a váltást illetően, keressük bátran az ügyfélkapcsolati csapatot.
A csomagváltás menetéről itt találunk részletesebb információkat.
Ha csupán a számlázási adatainkat szeretnénk módosítani, ahhoz itt találunk segítséget.
Fontos! Minden, az előfizetés módosításával kapcsolatos kérelmet a webáruházhoz tartozó e-mail címről küldjünk, különben a kérés az azonosítás hiánya miatt nem teljesíthető.
Fizetési módok
Ha az előfizetési díjat bankkártyával fizetjük, a kifizetett időszak utolsó napján automatikusan levonásra kerül a következő esedékes időszak előfizetési díja a korábban megadott bankkártyáról. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag sikertelen a levonási kísérlet, a következő napon ismét megpróbáljuk az összeg levonását. A második sikertelen kísérlet után díjbekérőt küldünk a webáruházhoz tartozó e-mail címre. Sikeres fizetést követően azonnal jóváíródik a befizetés a webáruházhoz és meghosszabbodik a lejárati ideje.
Átutalás esetén a kifizetett időszak vége előtt 11 nappal készül díjbekérő a következő időszakról, amelyet a webáruházhoz tartozó e-mail címre küldünk, valamint az admin felületről is letölthető. Az átutalást követően néhány napon belül lesz lekönyvelve a befizetés, és a webáruház lejárati idejét is ekkor hosszabbítjuk meg.
Fontos! Ha túllépjük a díjbekérőn szereplő fizetési határidőt, a látogatói felülete továbbra is üzemelni fog a webáruháznak, az admin felületet azonban nem fogjuk tudni elérni. A korlátozást bankkártyás fizetéssel azonnal fel tudjuk oldani, átutalás esetén azonban néhány munkanapon belül, az összeg lekönyvelésekor lesznek újra hozzáférhetők a beállítások.
Webáruház szüneteltetés
Az aktív webáruházak adatbázisa a lejárati idő után 60 nappal törlésre kerül. Szünetelés esetén lehetőség van azonban arra, hogy megőrizzük a webáruházunkban tárolt adatokat. Ez hasznos lehet abban az esetben például, ha szezonálisan üzemeltetjük boltunkat, és a következő szezonban nem szeretnénk mindent elölről kezdeni.
A szüneteltetést minden esetben írásban szükséges jelezni nekünk a webáruházhoz tartozó e-mail címről az info@shoprenter.hu e-mail címre.
Fontos! A szüneteltetés kérvényezésével a csomagváltást tudjuk kezdeményezni, ha azonban nem szeretnénk azt sem, hogy a vásárlóink lássák a webáruház felületét, Karbantartás oldal beállítása szükséges, ez nem automatikus. Ezt a beállítást minden esetben a webáruház adminjának kell elvégeznie a webáruház admin felületén a Beállítások > Webshop beállítások > Általános beállítások menüpont Karbantartás fülén.
A webáruház lemondás menete
A webáruház előfizetésének lemondását minden esetben írásban szükséges jelezni nekünk az info@shoprenter.hu e-mail címre. Nagyon fontos, hogy a kérvényt a webáruházhoz tartozó e-mail címről írjuk meg, ugyanis adatvédelmi okokból csak így tudjuk elfogadni.
Fontos! Ha olyan e-mail címet állítottunk be, amelyet alapvetően nem használunk vagy nem alkalmas e-mailek küldésére, akkor az e-mail címet át tudjuk írni, amennyiben belépünk a webáruház admin felületére, majd a bal felső sarokban található névre, és a Számlázási adatok menüpontra kattintunk.
Alapvetően indoklás nélkül felmondható a szolgáltatás, ugyanakkor a szolgálgatásunk jobbá tétele érdekében szívesen fogadjuk az előfizetés lemondásának okát. A felmondás után a webáruház az előre kifizetett időszak végéig üzemel, majd inaktívvá válik. Az inaktívvá válás után 60 nappal a bolt minden adata törlődik. A már befizetett előfizetési díjak nem visszatéríthetőek.