IzzyPay fizetési mód

Az IzzyPay egy BNPL (Buy Now Pay Later – Vásárolj most, fizess később) szolgáltatás Magyarországon.  A fizetési mód használatával a webáruházadban vásárló magánszemélyek leadhatják a megrendelésüket, aminek a kiegyenlítésére 14 nap áll rendelkezésükre.

A fizetési mód elérhetővá tételéhez az IzzyPay-jel kell szerződnöd. A kapcsolatfelvételt kezdeményezheted az https://izzypay.hu/for-shops/ oldalon. Ahhoz, hogy a Shoprenter boltodban használni tudd szükséged lesz a kereskedői azonosítódra és titkos kulcsra, melyet az IzzyPay biztosít.

Miután ezek az adatok megvannak a webáruház admin felületén belül a Beállítások -> Fizetési módok menüpontban lehet telepíteni az IzzyPay fizetési módot.

 

IzzyPay beállítása hasonló a korábbi fizetési módokhoz viszont vannak olyan lehetőségek, melyek testre szabottan az IzzyPay-hez tartozik:

  • Rendelés állapota: Ebbe az állapotba kerül az IzzyPay-el leadott rendelés
  • Finanszírozott rendelés állapota: Amennyiben leadás után az IzzyPay megvizsgálta a rendelést és sikeres a finanszírozás, ebbe az állapotba kerül az adott rendelés
  • IzzyPay által elutasított rendelés állapota: Amennyiben a leadás utána mégsem finanszírozza az IzzyPay a rendelést erre az állapotra vált
  • Kiküldött csomag rendelési állapota: Amennyiben az itt megadott állapotba kerül az adott rendelés, abban az esetben az IzzyPay értesül, hogy az adott rendelés kézbesítésre került.
  • Visszaküldött csomag rendelés állapota: Amennyiben a beállított állapotot a rendelés megkapja az IzzyPay értesül, hogy az adott rendelés visszaküldésre került.
  • Kereskedői azonosító: IzzyPay biztosítja a szerződéskötés után
  • Kereskedői secret: IzzyPay biztosítja a szerződéskötés után

Fontos, a fizetési mód nem minden esetben jelenik meg a pénztár folyamat során, az alábbi szabályoktól függően lesz elérhető:

  • A kosár összértéke haladja meg az 5000 Ft-t
  • A pénznem HUF legyen
  • A kosár nem tartalmaz letölthető terméket
  • A vevő magánszemély

 

 

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés