PastPay fizetési mód

A PastPay Buy Now Pay Later (BNPL) szolgáltatás lehetővé teszi a vásárló számára, hogy halasztott fizetési konstrukció keretein belül a vásárolt termék ellenértékét 15-90 nappal a vásárlás után teljesítse csak.

A webáruház számára azért előnyös a fizetési mód használata, mert rugalmas fizetési feltételeket biztosít a céges vásárlói részére, miközben a webshop a megrendelés teljesítésekor azonnal bevételéhez jut. Így elkerülve a lassú, vagy késedelmes kifizetéseket, a webshop a növekedésbe tudja visszaforgatni a tőkét.

A PastPay beállítása a webáruházban

A PastPay piaca a B2B szektor, ezért a fizetési mód csak céges vásárlók számára érhető el, így fontos, hogy a webáruházunkban biztosítsuk a céges vásárlások lehetőségét abban az esetben, ha szeretnénk ezt a fizetési módot kínálni a vásárlóink számára.

A céges vásárlást beállítani a Beállítások > Webshop beállítások > Belépés és regisztráció beállítások menüponton belül tudjuk, a Regisztráció módja opció beállításával.

A fizetési mód használatához regisztrációra van szükség, amit a PastPay oldalán tudunk megtenni: https://pastpay.com/hu/

A regisztrációt követően a Shoprenter webáruház admin felületén a Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok menüpontban telepíthető az integráció. 

A fizetési mód engedélyezése során meg kell adni a folyamatban lévő és sikeres rendelés státuszát, a fizetési mód leírását, valamint a PastPay-től kapott azonosítót, az API kulcsot.

Ezt a kulcsot a sikeres szerződéskötés után a PastPay biztosítja majd.

A fizetési folyamat

A pénztár folyamatban a Shoprenter megvizsgálja a Pastpay adatbázisában, hogy a vásárolni szándékozó cég rendelkezik-e jogosultsággal a vásárláshoz, illetve van-e elég kerete a kosárérték kiegyenlítésére.

Amennyiben vásárlásra jogosult a cég, úgy a rendelés véglegesíthető, ha nem, akkor egy hibaüzenetet lát a vásárló, és csak másik fizetési mód segítségével tudja kiegyenlíteni a vásárlás végösszegét.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés