Tedd precízebbé a készletnyilvántartást és kövesd nyomon valós időben a csomagok állapotát a Logify alkalmazással, melyet egyszerűen integrálhatsz webáruházadba!
Az alkalmazással járó előnyök
- pontos és precíz készletnyilvántartást tesz lehetővé
- valós időben nyomon követhető a csomagok állapota
- felhasználóbarát felülettel rendelkezik
- automatikus adatkapcsolat és termék export feed funkció
- gyors és egyszerű integráció a Shoprenterrel
Az alkalmazás részletesebb bemutatása
A Logify fulfillment webshopok számára nyújt logisztikai szolgáltatást, mellyel akár 30-40%-ot takaríthatsz meg a saját, manuális raktári költségeidhez képest.
A Logify alkalmazásban valós időben láthatod a megrendelések státuszát, a kiszállítással kapcsolatos összes információt, továbbá megnézheted, hogy mi hiányzik egy adott rendelés teljesítéséhez. A megrendelés beérkezése után összekészítik a termékeket, csomagolják és átadják a futárnak. Vonalkódos nyilvántartást és precíz készletkezelést biztosítanak.
Hol és hogyan érheted el az alkalmazást?
Az alkalmazás minden Shoprenter webáruház tulajdonos számára elérhető és azonnal használható.
Az alkalmazáson keresztüli használatot kizárólag a Shoprenter adminban, az Alkalmazások menüpontban veheted igénybe, ahol a Részletek gombra kattintva tájékozódhatsz a telepítés előnyeiről.
Az alkalmazás beállítása pár perc alatt elvégezhető, mely után élvezheted az automatizálás előnyeit.
Mennyibe kerül?
A Logify alkalmazás telepítése teljesen ingyenes, a megrendeléseid automatizált kiküldéseinek díjáról és feltételeiről pedig bővebben a Logify weboldalán tudsz tájékozódni.
Ügyfélvélemények
Ügyfélszolgálat
Amennyiben további kérdésed van az alkalmazással vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi címen: hello@logify.hu