Logify

Tedd precízebbé a készletnyilvántartást és kövesd nyomon valós időben a csomagok állapotát a Logify alkalmazással, melyet egyszerűen integrálhatsz webáruházadba!

logify.jpg

 

Az alkalmazással járó előnyök:

  • pontos és precíz készletnyilvántartást tesz lehetővé
  • valós időben nyomon követhető a csomagok állapota
  • felhasználóbarát felülettel rendelkezik
  • automatikus adatkapcsolat és termék export feed funkció
  • gyors és egyszerű integráció Shoprenterrel

Az alkalmazás részletesebb bemutatása

A Logify fulfillment webshopok számára nyújt logisztikai szolgáltatást, mellyel akár 30-40%-ot takaríthatsz meg a saját, manuális raktári költségekhez képest.

A Logify alkalmazásban valós időben láthatod a megrendelések státuszát, a kiszállítással kapcsolatos összes információt, továbbá megnézheted, hogy mi hiányzik egy adott rendelés teljesítéséhez. A megrendelés beérkezése után összekészítik a termékeket, csomagolják és átadják a futárnak. Vonalkódos nyilvántartást és precíz készletkezelést biztosítanak. 

logify1.jpg

Hol és hogyan érheted el az alkalmazást?

Az alkalmazás minden Shoprenter webáruház tulajdonos számára elérhető és azonnal használható.

Az alkalmazáson keresztüli használatot kizárólag a Shoprenter adminban, az Alkalmazások menüpontban veheted igénybe, ahol a Részletek gombra kattintva tájékozódhatsz a telepítés előnyeiről.

Az alkalmazás beállítása pár perc alatt elvégezhető, mely után élvezheted az automatizálás előnyeit.

Telepítem az alkalmazást!

 

Mennyibe kerül?

A Logify alkalmazás telepítése teljesen ingyenes, a megrendeléseid automatizált kiküldéseinek díjáról és feltételeiről pedig bővebben a Logify weboldalán tudsz tájékozódni.

 

Ügyfélvélemények

logifyvelemeny.png

Ügyfélszolgálat

Amennyiben további kérdésed van az alkalmazással vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi címen: hello@logify.hu

 

Van még kérdésed? Kérdés beküldése