TikTok event API

 

A látogatók e-kereskedelmi  szempontból fontos tevékenységeinek a TikTok felé történő átadására a legmodernebb megoldást az API-n keresztül történő adatátadást van lehetőség használni. 

Ezzel a megoldással jóval pontosabb az adatok továbbítása, hiszen a reklám blokkoló böngésző kiegészítők, valamint a különböző böngészők cookie szabályzata nem gátolja az adatáramlást.

A webáruház és a TikTok összekapcsolására TikTok business manager fiókra és onnan létrehozható Ads manager fiókra van szükség.

Az Ads managerben az Assets -> Events menüpontba kell navigálnunk azon belül pedig a Web Events Manage gombjára kell kattintani.

mceclip0.png

A következő oldalon a Set Up Web Events gombot kell megnyomni, a felugró ablakban szükséges nevet adni a Pixelnek, majd a lehetőségek közül az Events API-t kell választani. A következő ablakban pedig a Manually Set Up Events API lehetőséget.

A következő oldalon a lap alján lévő Go to Settings gombra kell nyomni és el is készült a Pixel: ezgif.com-gif-maker__1_.gif

 

A webáruházzal történő összekötéshez két azonosító szükséges, a Pixel neve alatti ID, valamint egy Access Token, ami a Settings menüpontban generálható.

ezgif.com-gif-maker__2_.gif

 

Tesztelés

A TikTok lehetőséget ad arra, hogy az események beküldését teszteljük. Ehhez a Test Events menüpontból kell a "TEST" kezdetű kódot kimásolni és a webáruház adminjának TikTok Events API Teszt kód mezőjébe bemásolni.

Fontos! A teszt kódot csak akkor kell megadni, ha az eseményeket teszteljük, a tesztelés után azt töröld az admin felületről!

 

 

Van még kérdésed? Kérdés beküldése