MPL alkalmazás

A postai szolgáltatások nyújtásának részletes szabályait tartalmazó 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelettel (Postai kormányrendelet) kapcsolatos beállításokról ebben a cikkben olvashatunk.

A szabályozás részletei: www.posta.hu/webaruhazi_jogszabaly

Gyakori kérdések: https://posta.hu/webaruhaz_jogszabaly_gyik

Az MPL Alkalmazással közvetlenül a webáruházunkból nyomtathatunk címiratot, és így kényelmesebben elérhetjük az MPL 3000-nél is több csomagátvételi pontját.

Az alkalmazással járó előnyök

Az alkalmazás bemutatása

Hol és hogyan érhető el az alkalmazás?

Mennyibe kerül?

Ügyfélszolgálat

mpl-alkalmazas-shoprenter.jpg

Az alkalmazással járó előnyök

  • Gyors: címiratkitöltő program nélkül, pár kattintással adhatunk fel csomagot, nem kell CSV vagy XLS fájlokat használni.
  • Biztonságos: az adatok biztonságos módon kerülnek beküldésre.
  • Költséghatékony: egyszerűsíti és gyorsítja a vállalati folyamatokat, így időt és pénzt takaríthatunk meg.
  • Informatív: a rendelést a bővítményből is nyomon tudjuk követni.

Az alkalmazás bemutatása

Az MPL Alkalmazás használatához MPL szerződéskötésre és regisztrációra van szükség. 

A rendeléseket pár lépésben, egyszerűen kezelhetjük:

  • rendelések feldolgozása, adatainak ellenőrzése, címkekérés,
  • a feldolgozás végén a napi feladás zárása.

A bővítményben a Rendelések gombra kattintva találjuk meg a postai szállítási móddal kért rendeléseinket.

shoprenter-alkalmazas-mpl.PNG

  1. A rendeléseket gyorsan megtaláljuk, ha rendelésszámra vagy időintervallumra keresünk.
  2. Tudunk csoportos feldolgozást is kezdeményezni.
  3. A nap végén véglegesíthetjük a feladni kívánt rendeléseket.
  4. A piktogramok útba igazítanak a kézbesítési módok között.
  5. A rendeléseket tudjuk szerkeszteni: megadhatjuk a csomagjaink súlyát és extrákat választhatunk hozzájuk.
  6. Letölthetjük a korábbi feladásösszesítőinket is. Módosíthatjuk a telepítést követően tett alapbeállításokat, és a kapcsolatot is egyszerűen felvehetjük az MPL-lel.
  7. Egy felugró ablakban nyomon követhetjük a csomagunk kiszállítását.
  8. Le tudjuk tölteni a rendeléshez tartozó címkét.
  9. Törölhetjük a rendelésünket.
  10. Az alkalmazás segít a rendelés-visszaküldések kezelésében is, itt érjük el az inverz szolgáltatást.

A felület használatához készítettünk egy részletes leírást is, ami a Súgó menüpontban található meg.

Hol és hogyan érhető el az alkalmazás?

Az alkalmazás minden Shoprenter webáruház tulajdonos számára elérhető.

Az alkalmazáson keresztüli használatot kizárólag a Shoprenter adminban, az Alkalmazások menüpontban vehetjük igénybe, ahol a Részletek gombra kattintva tájékozódhatunk a telepítés előnyeiről. 

Az alkalmazás beállítása 5 perc alatt elvégezhető, mely után élvezhetjük az automatizálás előnyeit.

Telepítem az alkalmazást!

Mennyibe kerül?

Az alkalmazás díjmentesen használható, csupán a csomagfeladásokért kell fizetni.

Ügyfélszolgálat

Amennyiben további kérdésünk van, azt az alkalmazáson belül vagy az uzleti.ugyfelszolgalat@posta.hu email címen tudjuk jelezni.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés