Retino

 

A visszáru, csere és garancia ügyletek sokak számára komoly fejfájást jelentenek. Leterhelik az ügyfélszolgálatot, megoldásuk hosszadalmas és követésük nehézkes. Elhoztunk egy alkalmazást, ami ezt megkönnyíti!

 

Retino.jpg

 

Az alkalmazással járó előnyök:

  • Önkiszolgáló megközelítés: az ügyfél önmaga jelzi visszáru, csere vagy garancia kérését, nincs szükség telefonálásra, e-mailekre, a teljes folyamat csupán néhány perc.
  • Standardizált folyamat: előre meghatározott, keretbe helyezett, szoftver támogatta folyamat, ami biztosítja a  visszáru esetek kontrollját és követhetőségét.
  • Széleskörű automatizálási lehetőségek: ismétlődő, manuális feladatok automatizálása, hibák kiküszöbölése.
  • Pénz- és időmegtakarítás: az automatizálásnak köszönhetően sokkal rövidebb megoldási idő, kisebb munkaerő szükséglet és lényegesen kisebb költségek.
  • Vevői elégedettség növelése: az automatikus értesítések, az ügyfélközpontú kommunikáció és gyors megoldási idő boldog ügyfeleket eredményeznek.
  • Statisztikai információk: Teljeskörű kép a visszáruról - visszaküldési okok megoszlása, legtöbbet visszaküldött termékek, vevői értékelések és rengeteg más értékes információ.

Az alkalmazás bemutatása

A Retino alapvetően két fontos elemből áll, ezek a Portál és az Irányítópult. Az előző az ügyfélre, a második az áruház igényeire van kiélezve.

A Portál az önkiszolgáló panaszbejelentő felület, amin az ügyfél jelzi

  • visszáru,
  • csere vagy
  • garancia igényét.

Ezt a webáruház a honlapján helyezi el, és teljesen személyre szabható. A teljes panaszbejelentés ezen az egy felületen folyik, az eset feldolgozáshoz szükséges összes információt itt kapjuk meg a vevőtől.

Portal.png

Az e-mail cím és rendelésszám segítségével

  1. a vásárló azonosítja a rendelését,
  2. a Retino megjeleníti a rendelés tartalmát,
  3. a vásárló kiválasztja a problémás terméket,
  4. megjelöli a problémát,
  5. megadja a bankszámlaszámát,
  6. kiválasztja a preferált megoldási módszert
  7. és még a futárt hívhatja.

Szallitas.png

Mindez anélkül, hogy telefonon vagy e-mailben kellene bármiről is egyeztetni. A folyamat gyors, intuitív és a vevők imádják!

 

Az Irányítópult összesíti a regisztrált eseteket, átláthatóságot és kontrollt biztosít a megoldási folyamat fölött.

 

Stats.png

 

Amint az ügyfél létrehozza az esetet, megjelenik az Irányítópulton, illetve értesítést kap a felhasználó. Itt követhető az eset státusza, minden eset felelőshöz csatolható, határidős feladatokat hozhatunk létre.

 

Iranyitopult.png

Pontosan látjuk, melyik eseten

  • ki,
  • mikor,
  • mit dolgozott,
  • és hogy hol van elakadva a megoldás.

Ugyanitt, egy chat ablakon keresztül kommunikálhatunk a vevővel.

Tömeges banki utalásokat is támogatunk, így a nap végén nem kell külön-külön engedélyezni az összes aznapi pénzvisszatérítést, hanem egy kattintással jóváhagyjuk az összeset.

Az Irányítópult rendelkezésedre bocsájt mindent, hogy tökéletesre olajozd a visszáru folyamatot.

 

Eset_nezet.png

 

Az Ecommerce Expo Podcast 7. adásából még többet tudhatsz meg a Retinoról: https://ecomexpo.hu/ecomexpo-podcast-visszaru/ 

 

Bemutató videó

 

Felhasználói vélemények

"Naponta 2 órát foglalkoztunk a visszáruval. A Retinóval ez már csak 30 perc." - Lubor Nosek, CTO ODKARLA

"5.000 vásárlónk értékelte már a visszáru folyamatunkat. A visszajelzések 99%-a pozitív." - Korcsmáros Zoltán, CC TOPGAL

"Olyan problémákat fogsz felfedezni, amikről nem is gondoltad volna, hogy léteznek." - Petr Kunes, CEO N-N"

 

Hol és hogyan érheted el az alkalmazást?

Az alkalmazás minden Shoprenter webáruház tulajdonos számára elérhető és azonnal használható.

Az alkalmazáson keresztüli használatot kizárólag a Shoprenter adminban, az Alkalmazások menüpontban veheted igénybe, ahol a Részletek gombra kattintva tájékozódhatsz a telepítés előnyeiről. 

Az alkalmazás beállítása 5 perc alatt elvégezhető, mely után élvezheted az automatizálás előnyeit.

 

Telepítem az alkalmazást!

 

Mennyibe kerül?

Az alap funkciókkal rendelkező free verzió ingyenesen használható.

A full verzió 14 napos ingyenes próbaidőszaka után a feldolgozott esetek száma szerint történik a számlázás (az esetek számától függően 130-340 Ft/eset). Bővebb információ az árazásról itt található: https://www.retino.com/hu/ 

 

Ügyfélszolgálat

Amennyiben további kérdésed van az alkalmazásról, kérjük, vedd fel a kapcsolatot a fejlesztőkkel az alábbi címen: support@retino.com

Van még kérdésed? Kérdés beküldése