Termék értékelések szűrése
A vásárlás előtt mindenki szeretné jobban beleásni magát abba, hogy mások milyennek találták a kinézett terméket.
Az értékelés összesítés sáv lényege, hogy a látogató fel tudja mérni hány darab jó és rossz értékelés született a termékről. Ezt a funkciót egészíti ki az új fejlesztés, az értékelések szűrése, melynek segítségével a látogatók könnyedén meg tudják nézni az adott értékeléshez tartozó véleményeket.
A termék értékelés összesítő mellett jobb oldalt egy sávos diagrammal jelenítjük meg az értékeléseket, hogyan oszlanak el.
- Az adott pontszám sávjára kattintva le lehet szűrni az értékeléseket az adott pontszámú véleményekre.
- Ha egy sávra kattintunk, csak azok az értékelések jelennek meg, amelyeknél ennyi csillagot adtak.
A funkció minden csomagban elérhető, működése automatikus, nem szükséges hozzá manuális beállítás.
Termék véleményező felugró ablak
Ahhoz, hogy véleményt tudjunk írni egy termékről, sokszor végig kell görgetnünk a meglévő véleményeken. Sokkal könnyebb dolgunk van, ha az értékelés leadása mindig legfelül jelenik meg.
Ezt a problémát oldja meg az új fejlesztés, aminek köszönhetően a vélemény leadás lehetőség az értékelés összesítése mellett jelenik meg a jobb oldalon (mobilon alatta), ezzel logikus felületet és jó helykihasználást eredményezve.
Az "értékelem a terméket" gombra kattintva egy felugró ablak jelenik meg.
A funkció minden csomagban elérhető, működése automatikus, nem szükséges hozzá manuális beállítás.
- Szerkesztési lehetőség: Beállítások> Megjelenés> Szövegek szerkesztése menüpont
Vélemény ösztönző e-mailes értékelés
A vélemény ösztönző e-mailben a termék értékelés linkre kattintva ezentúl a termék aloldalára kerülünk, ahol rögtön meg lesz nyitva a termék véleményező felugró ablak és le is lehet adni az értékelést. Így a lehető legrövidebb időn belül, könnyedén tudnak vásárlóink terméket értékelni.
A vélemény ösztönző automatizmus Gold és Platinum csomagban érhető el.
- Beállítási lehetőség: Marketing> Automatizmusok> Vélemény ösztönző oldalon tegyük bele az üzenetbe az új [PRODUCT_LIST_REVIEW] taget.
Vélemény ösztönző - igazolt vásárlás
Abban az esetben, ha valaki úgy ír egy termékről értékelést, hogy a vélemény ösztönző automatizmus által kiküldött levélben kattint egy termékre, akkor az értékelés elfogadását követően a termék aloldalán megjelenik az értékelés mellett az is, hogy "igazolt vásárlás".
A vásárlóktól származó értékelések kiemelése növeli a bizalmat a termék iránt, mert az értékeléseket olyanok adták le, akik meg is vették az adott terméket, ezzel pedig segíthetjük a látogatókat a termék kiválasztásában és növelhetjük a vásárlási kedvet is.
Az "igazolt vásárlás" szövegrész továbbra is szerkeszthető az admin felületen a Beállítások> Megjelenés> Szövegek szerkesztése menüpontban.
- Beállítási lehetőség: Marketing> Automatizmus> Vélemény ösztönző oldalon tegyük bele az üzenetbe az új [PRODUCT_LIST_REVIEW] taget.
SVG logó megjelenítés automatikus üzenetekben
Az SVG fájlok egyik legnagyobb előnye, hogy minőségromlás nélkül szabadon méretezhetőek, így alacsony fájlméret mellett is magas minőségű képre tehetünk szert a használatával.
A formátum népszerűségének eredményeként egyre több ügyfelünk használ .SVG formátumú képet logóként, azonban ezek a képek nem jelentek meg eddig a visszaigazoló levelekben.
A fejlesztésnek köszönhetően már minden levélbe bekerül a logó képe, amennyiben az üzenet szerkesztése során megadjuk a [SHOP_LOGO] dinamikus elemet.
- Beállítási lehetőség: Beállítások > Megjelenés > Automatikus e-mailek
Erős ügyfél-hitelesítés (PSD2) a Payment Gateway fizetési módoknál
Az Európai Unió PSD2 irányelvének (PSD2) részeként bevezetésre kerül az erős ügyfél-hitelesítés (SCA), amely komoly technikai módosításokat ír elő a fizetési folyamatokban. Ennek részeként minden elindított tranzakció során bekérésre kerülnek a vásárló adatai, a kereskedők számára pedig kötelező lesz átadni ezeket az adatokat a fizetési szolgáltatónak.
Az erős ügyfél-hitelesítés által megkövetelt módosításokat a ShopRenter minden Payment Gateway-en keresztül elérhető fizetési módnál elvégezte:
- K&H
- UniCredit
- Escalion
- Wirecard QPAY
- Mobilos fizetés
- Mobil MasterCard fizetés
- OTPay
- MasterPass
- Saferpay - SIX Payment Services
- Paysafecard
- Paysafecash
A Magyar Nemzeti Bank a hazai pénzügyi szolgáltatók számára a bankkártyával történő internetes fizetések esetében erős ügyfél-hitelesítés bevezetésére (III/2. pont) 12 hónapos türelmi időt engedélyezett, így a bevezetés végső határideje 2020. szeptember 14.
A fejlesztés minden ShopRenteres webáruházban elérhető, ezzel semmilyen teendője nem lesz.
Mobil webshop menüpont kivezetése
A menüpont az okostelefonok elterjedésének kezdetekor készült, a feladata az volt, hogy mobilon is használható webáruház jelenjen meg.
Ugyanakkor a technika előrehaladtával és a felhasználói igények változásával a menüpont elavulttá vált, továbbá a már reszponzív sablonjaink térhódításával nem volt szükség külön menüpont használatára, ezeknek a sablonoknak az arculata minden eszközön egységes marad és annak méretére optimalizálódik.
Mi a teendője annak, akinél be volt kapcsolva a funkció?
Amennyiben Ön már reszponzív sablont használ, nincs teendője a kivezetéssel, a webshop mobilra optimalizált változata fog betölteni a kisebb kijelzőkön.
Ha a webáruház által használt sablon nem reszponzív, abban az esetben javasoljuk a sablon cseréjét. A felhasználói élmény mellett fontos rangsorolási szempont a Google számára a képernyő méretére történő optimalizálás, így egy modern sablon segítheti a webáruházat a kereső találati listájának magasabb helyére jutni. Ellenkező esetben a weboldal asztali nézete fog betölteni mobil eszközökön is.
A reszponzív sablonjainkat erre a linkre kattintva találja:
https://www.shoprenter.hu/bemutato/design-sablonok
A sablon váltáshoz segítséget pedig itt olvashat:
https://support.shoprenter.hu/hc/hu/articles/360019570194-ShopRenter-sablon-v%C3%A1lt%C3%A1shoz-%C3%BAtmutat%C3%B3
0 Megjegyzések