Az útmutató segítségével végigvezetjük a Los Angeles sablon beállításain, ezzel optimalizálva a sablon megjelenését.
Miért fontos az útmutató?
A sablon váltása egyszerű, hiszen csupán egy gombra kell kattintania és a webáruháza külseje már meg is újult. Mivel azonban minden sablon eltérő, ezért különböző beállításokkal tudja kihozni az adott sablonból a maximumot.
Amennyiben a Los Angeles sablonra szeretne váltani, akkor feltétlenül olvassa el az alábbiakat mielőtt belekezd a folyamatokba.
1. Fejléc hirdetés sáv
A Los Angeles sablonba bekerült a fejléc pozícióba egy hirdetési sáv, ahol speciális ajánlatainkat, legfontosabb híreinket kiemelt helyen kommunikálhatjuk a látogatóink számára.
A fejléc hirdetés sáv használatához engedélyeznünk kell az azonos nevű modult.
- Beállítási lehetőség: Megjelenés> Modulok > Fejléc hirdetés sáv modul
2. Fejlécben e-mail cím megjelenítése
Az e-mail cím megjelenítésével még hangsúlyosabban kommunikálhatjuk az elérhetőségeinket, amely hosszú távon növelni fogja az ügyfélelégedettséget és a konverziót.
A következőképpen ajánljuk elvégezni a beállításokat:
- Beállítási lehetőség: Megjelenés > Téma testreszabás menü> Sablon beállítások fül>Fejlécben email cím megjelenítése
3. Kategória menü/Szöveges menüpontok a fejlécben
A Los Angeles sablon kiváló választás lehet a hosszabb kategóriafával rendelkező boltok számára, hiszen 15 vagy akár még több főkategória esetén sem kell a design elcsúszásától tartanunk.
Szöveges menüpontokból ugyanakkor nem érdemes 4-5-nél többet beállítanunk a fejléc pozícióba, máskülönben nem fognak elférni a menüpontjaink a kisebb kijelzőkön.
- Beállítási lehetőség: Tartalom> Szöveges menüpontok> [Adott szöveges menüpont] szerkesztése> Fejlécben megjelenik opció
4. Kiemelt hirdetés pozíció
A kiemelt hirdetés pozíció engedélyezésével hangsúlyosabban kommunikálhatjuk speciális ajánlatainkat.
- Beállítási lehetőség: Megjelenés> Modulok > Kiemelt hirdetés
5. Főoldali bannerkezelő beállítása
Az ideális megjelenés érdekében a bannerváltó modulba 860x540px méretű képeket ajánlott feltöltenünk.
Természetesen több képet is feltölthetünk, amelyekre egyedi URL-eket állíthatunk be.
- Beállítási lehetőség: Megjelenés > Modulok > Főoldali bannerkezelő
6. Kedvencekhez adás a termékkártyákon
A kívánságlista paramétert a termékkép fölé kell helyeznünk a termékkártya szerkesztőkben, ha azt szeretnénk, hogy a termékkép jobb felső sarkában jelenjen meg a kedvencek ikon.
- Beállítási lehetőség: Megjelenés > Termékkártya szerkesztő > Modul-termékkártya szerkesztő > Kategóriaoldal szerkesztő > Nap terméke szerkesztő
7. Kezdőlap Kicker Image
A Kezdőlap Kicker Image modulba nem javasoljuk 3-nál több elem beállítását, hiszen ennél több elem esetén már nem fér ki a hasznos tartalom a kártyákra.
A feltöltendő képek 3 darab esetén 360px széles kell legyenek.
A demo boltban látható megjelenés elérése érdekében érdemes legalább 360px magas képeket használni.
- Beállítási lehetőség: Megjelenés > Modulok > Kezdőlap Kicker Image
Kicker image PSD letöltéséhez kérjük, kattintson ide.
8. Hírlevél feliratkozás modul
A hírlevél feliratkozás modul háttérképét egyedileg megadhatjuk, így még jobban testre szabhatjuk a webáruházunk megjelenését.
- Beállítási lehetőség: Megjelenés > Téma testreszabása
9. Lábléc oszlopok száma
A láblécben megjelenő oszlopok száma szintén változtatható az admin felületen, amelyet az alábbi képeken látható beállításokkal érdemes elvégeznünk, hogy a demo webáruházban látható megjelenést idézzük elő.
Mobil eszközökön minden lábléc oszlop összecsukott állapotban jelenik meg alapértelmezetten.
- Beállítási lehetőség: Megjelenés > Téma testreszabás> Sablon beállítások fül
10. Lábléc logók
Lehetőségünk van a láblécben logók feltöltésére is.
Az elhelyezett logókkal a szakmai partnereinket, díjainkat kommunikálhatjuk, amellyel tovább emelhetjük webáruházunk megbízhatóságát, szakmaiságát. Tetszőleges számú logót tölthetünk fel.
- Beállítási lehetőség: Megjelenés > Modulok > Lábléc logók modul
11. Alkategória képek megjelenítése
Eldönthetjük, hogy kategóriaoldalon megjelenítjük-e az alkategóriákhoz tartozó képeket vagy sem.
A megjelenés ilyen képek nélkül:
Illetve képekkel:
- Beállítási lehetőség: Megjelenés > Téma testreszabása menü > Sablon beállítások fül > Alkategória képek megjelenítése
12. Rögzített termékoldali fejléc
Egy új, rögzített fejléc is belekerült a Los Angeles sablonba, amelyet kiváltképp a termékoldalra fejlesztettünk. Akkor jelenik meg a termékoldali fejléc, amikor a látogató lejjebb görget a termékoldalon.
Az új termékoldali sticky fejléc végigkíséri a látogatót az adott oldalon, így folyamatosan szem előtt lesznek a navigációs és a kosár gombok, amely kedvező hatással lesz a webáruház konverziós arányára.
A fejlesztésnek köszönhetően a vásárló a termékoldal bármely pontjáról navigálhat vagy akár meg is rendelheti a terméket.
Ebben az új fejlécben a terméknév alatt azok a tartalmak szerepelnek, amelyeket az admin felületen a termékoldal szerkesztő menüben a 2. típusú pozícióba, azon belül is a tabos részbe helyezünk.
Az ide helyezett elemek a sablonban nem a megszokott füles elrendezésben jelennek meg, hanem egymás alatt. A sticky fejlécben ezek horgonyként is funkcionálnak, ezzel egyszerűsítve a navigációt a látogató számára.
- Beállítási lehetőség: Megjelenés > Termékkártya szerkesztő > Termékoldal szerkesztő
13. Termékoldali előnyök modul
A Los Angeles sablonban a termékoldalon található egy dinamikus modul, mellyel könnyedén kommunikálhatjuk a webáruházunk, a termékeink vagy a szolgáltatásaink előnyeit is.
- Beállítási lehetőség: Megjelenés > Modulok > Termékoldali előnyök modul
További dokumentációk sablonváltáshoz: https://support.shoprenter.hu/hc/hu/articles/360019570194-ShopRenter-sablon-v%C3%A1lt%C3%A1shoz-%C3%BAtmutat%C3%B3
Amennyiben a sablon váltással vagy testreszabással kapcsolatban további segítségre lenne szükséged, keresd bizalommal külsős egyedi designban jártas Shoprenter Szakértőinket.