Frissítési lista 2019-07-24

Automatikus e-mail a hűségpont jóváírásról

A hűségpont rendszer kiváló eszköz a visszatérő vásárlások ösztönzésére, már ha a vevőink nem feledkeznek meg beváltatlan pontjaikról.

Legújabb fejlesztésünkkel egy újabb eszközt adunk a webáruházak kezébe, hogy újravásárlásra ösztönözzék regisztrált vevőiket.

A Hűségpont jóváírás elnevezésű rendszerüzenet segítségével e-mailben értesíthetjük a vevőinket a rendelésük után járó hűségpontok jóváírásáról, akik így nagyobb arányban térnek vissza vásárolni a boltunkba. 

 

Screenshot_2019-07-23_at_14.21.06.png

 

A Hűségpont jóváírás üzenetet az admin felület Automatikus e-mailek menüpontjában találhatjuk meg, ahol szerkeszthetjük is a képernyőfotó alapján.

A többi automatikus e-mailhez hasonlóan itt is be tudjuk állítani az címzett és a feladó adatait.

Az üzenet tartalmát az oldal alján tudjuk módosítani. Ezután már csak annyi dolgunk lesz, hogy engedélyezzük az e-mailt, amit ezt követően automatikusan megkap minden olyan vásárló, akinek a rendelése után hűségpontokat írtunk jóvá. 

Beállítási lehetőség: Beállítások> Megjelenés> Automatikus e-mailek

Elérhető: Minden ShopRenter Gold és Platinum, illetve PartnerBolt Prémium csomagban.

 

Csomagajánlatok a lenyíló kosárban

A fejlesztésnek köszönhetően a kosárba rakott csomagok vizuális kiemelésre kerültek a lenyíló kosárban.

A kiemelés az alábbi példán látható:

Screenshot_2019-07-23_at_14.33.41.png

A vizuális kiemelés érthetőbbé teszi a felületet a vásárlók számára és lehetővé teszi a csomagajánlatok törlését a lenyíló kosárban.

 

A funkció automatikusan elérhető minden csomagajánlatot használó boltban. 

Elérhető: Minden ShopRenter Gold és Platinum, illetve PartnerBolt Prémium csomagban.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.