Frissítési lista 2019-07-15

Termék értékelések visszanyomozhatósága

Webáruház tulajdonosként többször találkozhattunk már azzal a problémával, hogy a termék értékeléseknél felmerülő igényekre, kérdésekre, problémákra szerettünk volna reagálni, ugyanakkor erre nem volt lehetőségünk. Ennek oka, hogy nem minden esetben tudtuk, hogy ki a termék értékelés írója, nem állt rendelkezésre sem név, sem e-mail cím hozzá.

Az új fejlesztésnek köszönhetően most már látható lesz, hogy ki írta az adott értékelést és milyen e-mail cím tartozik hozzá.

A funkció működése:

Az admin felületen a Bolt> Termék értékelések oldalon található táblázatában ezentúl jelöljük, ha bejelentkezve írtak meg egy értékelést. Ilyenkor a Hozzászóló oszlopban a név linkként is funkcionál.

ertekeles3.png

Ebben a táblázatban visszamenőleg is látszik, ha bejelentkezve adták le az adott értékelést. (Megj. Ez az új funkció az alábbiakban részletezett beállítástól függetlenül is működik.)

Ha azt szeretnénk beállítani, hogy csak bejelentkezett állapotban lehessen értékelést adni, akkor ugyanezen a felületen találunk egy új kapcsolót: "A termék értékeléshez bejelentkezés szükséges: Igen | Nem". Alapértelmezetten a Nem opció van kiválasztva. 

Amennyiben az Igen opcióra állítjuk ezt a beállítást, akkor az Értékelés beküldése gombra kattintva a látogató a Belépés oldalra jut.

ertekeles2.png

Bejelentkezést vagy regisztrációt követően arra a termékoldalra kerül vissza a látogató, ahol értékelést akart írni. Itt letároljuk a már megírt értékelést, így nem kell újra kitöltenie azt.

ertekeles1.png

Beállítási lehetőség: Bolt> Termék értékelések

 

Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Cikk zárolt megjegyzésekkel szemben.