Frissítési lista 2019-06-25

Hűségpontok automatikus visszaírása törölt rendelés állapot váltás esetén

Ügyfeleink kérése volt, hogyha egy rendelést "Törölt" állapotra állítunk vagy törlünk, akkor az adott rendelésben felhasznált hűségpontok automatikusan visszaírásra kerüljenek a vásárlónak.

Korábban ezt manuálisan kellett visszaírni a vásárlónak, ami felesleges adminisztrációt jelentett.

Figyelem: sikertelen bankkártyás fizetés esetén továbbra sem íródnak vissza automatikusan a beváltott pontok, mivel ebben az esetben közvetlenül a banki oldalra lehet lépni, így kikerülve a ShopRenteres felületet.

 

Kupon létrehozás módosítása

A kuponok egyszerűbb létrehozása miatt változtattunk az adatok megadásának a sorrendjén. Sokszor előfordult az az eset, hogy az adminisztrátor elfelejtette az összes felhasználható kupont beállítani, ezért csak 1 felhasználására volt lehetőség. Emiatt a felhasználható kuponok számának megadási lehetőségét fentebb helyeztük, a kuponkód megadási lehetőség alá.

Másik változtatás, hogy azt tapasztaltuk, hogy általában több vásárlónak is engedik a kupon felhasználást, ezért az újonnan létrehozott kuponok esetén alapértelmezetten 1-ről 1000-re módosítottuk kupon felhasználhatóságának számát.

Kupon létrehozás módosítása

 

[SHOP_NAME] placeholder a levél feladójához 

Most már a levél feladójánál is használható ez a helyettesítő eszköz. Beillesztve az automatikus e-mailek feladójához a levélbe a bolt neve kerül.

Így, ha változás történik a névben, elég egy helyen - a Beállítások> Bolt beállítások> Általános beállítások menüpontban - módosítani.

 

Nem megfelelő domain átirányítás esetén részletesebb hiba üzenet

Ezentúl, ha a domain beállítása nem megfelelő a Beállítások> Bolt beállítások> Domain átirányítás menüpontban, kiírjuk a hiba okát, így a domain szolgáltatót már a hiba ismeretében van lehetőség felkeresni, meggyorsítva a hiba elhárítását.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Cikk zárolt megjegyzésekkel szemben.