Shoprenter Alkalmazások

A Shoprenter Alkalmazások olyan, az admin felületről könnyen telepíthető szoftverek, amelyek segítenek a webáruházunk üzemeltetésében, így járulva hozzá üzletunk további növekedéséhez.

Az Alkalmazás menüpont lényegében úgy működik, mint az okostelefonokról már jól ismert App Store vagy Google Play áruház, amelyekben letölthetünk bármilyen alkalmazást, amellyel az igényeinknek megfelelően szabhatjuk testre telefonunkat. Az alkalmazások kétségkívül forradalmasították a mobiltelefonok piacát, hiszen ma már ezek nélkül nem is tudjuk elképzelni telefonjainkat.

Mint ahogy az okostelefonok alkalmazásai a telefonokat, úgy teszik hatékonyabbá webáruházunkat a Shoprenter alkalmazásai is. Még ha jelen pillanatban nem is találunk számunkra megfelelő alkalmazást a menüpontban, a közeljövőben megjelenő alkalmazások között bizonyára lesz ilyen. Az út ki van kövezve, most már csak végig kell menni rajta.

A Shoprenter Alkalmazások (számlázó, ERP, keresőmotor gyorsító, stb.) teljes mértékben beépülnek a Shoprenter rendszerébe, és telepítésük után segítenek hozzá minket a hatékonyabb értékesítéshez.

Az alkalmazások használatának előnye

Az alkalmazások egy új és hatékonyabb rendszer az integrációk számára. Ez gyakorlatilag egy különálló felületen megjelenő integráció lista, ahol a szolgáltatók a többi szolgáltatóval közösen megjeleníthetik az alkalmazásaikat.

Az alkalmazások elméleti síkon megegyeznek az integrációkkal, azonban technikai részleteikben eltérnek azoktól. Lényeges különbség, hogy az alkalmazásokat a szolgáltató fejleszti és nem a Shoprenter. Ezáltal gyorsabb támogatást és a visszajelzések alapján az új funkciók folyamatos fejlesztését tapasztalhatjuk majd.

Mivel minden webáruház más és más, fontos, hogy megtaláljuk azokat az alkalmazásokat, amelyek a számunkra leginkább megfelelők. Utána már csak pár kattintással telepítenünk kell ezeket webáruházunkban, így rengeteg időt és pénzt takaríthatunk meg a használatukkal.

De az alkalmazások használata nemcsak új integrációs lehetőségeket kínál, hanem a webáruház funkcionalitását is növelhetjük a segítségükkel.

Ha egy olyan megoldásra van szükségünk, amely nem található meg funkcióként a webáruház motorban, nincs más dolgunk, mint szétnézni az alkalmazások között, hogy felturbózzuk webshopunkat a jobbnál jobb funkciókkal, legyen az egy gyorsabb belső kereső vagy egy jobb számlázó program.

Gyakori kérdések

A következőkben összegyűjtöttük azokat a kérdéseket, amelyek az alkalmazások kapcsán felmerülhetnek.

Hogyan tudom használni az alkalmazásokat?

Az admin felület Alkalmazások menüpontjában található alkalmazásokat szabadon telepíthetjük áruházunkba. A telepítés gombra kattintva egy engedélyező felületen hozzáférést kell biztosítanunk az alkalmazásoknak azokhoz az adatokhoz, amelyeket a működésük megkövetel.

Ezután az alkalmazás beépül az áruházunkba és elkezdhetjük használni annak függvényében, hogy az adott szolgáltatás ingyenes vagy fizetős.

Minden alkalmazás telepítése után érdemes egyeztetni a szolgáltatóval a tökéletes működés elérése érdekében.

Mennyi a maximálisan feltelepíthető alkalmazások száma?

Az alkalmazások korlátlan számban telepíthetők minden csomagban.

Mi a különbség az integrációk és az Alkalmazások között?

Korábban az integrációkat (fizetési és szállítási módok, számlázók, ERP-k, stb.) a Shoprenter fejlesztette le a rendszerbe, egyeztetve a külső szolgáltatóval.

Az alkalmazásokat azonban már a külső szolgáltató készíti el és tárolja. Ebből következik, hogy folyamatosan tudja azt fejleszteni, és ha hiba van a rendszerben, azt szintén az alkalmazás szolgáltatója tudja javítani.

Ez az új rendszer hatékonyabb hibajavítást és folyamatos szolgáltatás fejlődést eredményez, ami segíti a webshop tulajdonosokat a folyamatos fejlődésben.

Fizetnem kell az alkalmazásokért?

Az alkalmazás használata és a szolgáltatás nem szedhető külön. Mivel az alkalmazás az eszköze annak, hogy a szolgáltatást igénybe vegyük, így az alkalmazással együtt a szolgáltatásért is fizetnünk kell.

Maga az alkalmazás telepítése díjmentes, azonban, ha a szolgáltatás nem ingyenes, a telepítés önmagában mit sem ér, mert nem kapjuk meg a szolgáltató általi engedélyezést a háttérben arra, hogy effektíve működjön az alkalmazás.

Több alkalmazás esetén is elérhető már a bankkártyás fizetési lehetőség. Ahhoz, hogy még könnyebben lehessen használni a fizetős alkalmazásokat, elég csak egy app esetén megadnunk a bankkártyás adatokat. A következő fizetős alkalmazásra történő előfizetés esetén elegendő csupán megerősíteni a fizetés jóváhagyását, nem kell ismételten beírni az adatokat.

Azt javasoljuk, hogy ha szeretnénk használni egy alkalmazást, előtte egyeztessünk a szolgáltatóval a részletekről!

Ha probléma lép fel, kihez fordulhatok segítségért?

Ha valamilyen gond van az adatátadással a két alkalmazás között, érdemes bennünket és a szolgáltatót is megkérdezni ennek okáról. Az viszont kiemelendő, hogy ezeket az alkalmazásokat már nem a Shoprenter, hanem a külső szolgáltatók készítik, így érdemes első körben velük egyeztetni!

Hogyan törölhetek egy alkalmazást?

Az Alkalmazások menüpont listájában minden telepített alkalmazásnál található egy Törlés gomb. Erre kattintva törlésre kerül az alkalmazás.

Ha törlöm az alkalmazást, mi lesz az alkalmazásnak már átadott adatokkal?

Alapesetben az alkalmazás törlésekor az alkalmazás/szolgáltatás és webshop közötti kapcsolat megszakad, és nem történik olyan adatátadás a továbbiakban, amely addig a pontig szükséges volt az alkalmazás megfelelő működéséhez.

Ha később bármi okból szeretnénk az alkalmazás által tárolt adatok törlését kérni, akkor e tekintetben keressünk meg a szolgáltatót, aki a kérésünknek eleget fog tenni.

Fejleszthetek saját magamnak alkalmazást?

Önmagunknak nem fejleszthetünk alkalmazást, hiszen az nem más, mint egy privát integráció, amelyre már létező megoldás a Shoprenter Gold csomagtól elérhető API.

Viszont, ha Neked is van olyan e-kereskedelmi ötleted, amire úgy érzed, egy komplett üzletet fel lehet építeni, és szívesen értékesítenéd a Shoprenter Alkalmazások menüponton keresztül, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot ezen az oldalon keresztül.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés