Próbaidőszak létrehozása

Egy webáruház létrehozásához az első és legfontosabb teendőnk az, hogy igényeljünk egy ingyenes 14 napos próbaidőszakot a shoprenter.hu oldalon.

Próbaidőszak létrehozása

A próbawebáruház funkciói

A webáruház élesítése

További hasznos tippek a webáruház indításához

Próbaidőszak létrehozása

A shoprenter.hu oldalra navigálva a Webáruház indítása gombra kell kattintanunk.

Ezután a megjelenő felületen meg kell adnunk az email címünket, egy jelszót, valamint a leendő boltunk nevét, amely elsősorban egy azonosító lesz a rendszerünkben. Fontos, hogy ezt a nevet nem tudjuk a későbbiekben megváltoztatni, azonban ha a webshop rendelkezik egyedi domain névvel, akkor a látogatók azt a címet fogják látni a domain átirányítás után.

Amennyiben még nem rendelkezünk egyedi domain címmel, ide kattintva bővebb információt találhatunk róla.

Végül pedig a Bolt létrehozására kell kattintanunk.

Ezután meg kell adnunk a vezeték és keresztnevünket, a cégünk nevét és egy telefonszámot, valamint el kell fogadnunk az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót. Fontos tudni, hogy az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadásával már létrejön egy szerződés a Shoprenterrel, így külön papír alapú szerződésre már nem lesz szükség. Azonban a regisztráció nem jár semmiféle kötelezettséggel, nincs szükség kártyaadatok megadására sem.

Ezután már csak a Kész vagyok gombra kell kattintanunk, hogy sikeres legyen a regisztráció. 

A regisztrációt követően már be is léphetünk a webáruházunk admin felületére a https://valami.myshoprenter.hu/admin oldalon keresztül.

A pontos belépéssel kapcsolatos információkról itt tudunk bővebben tájékozódni.

A próbawebáruház funkciói

Az adminisztrációs oldalra belépve elkezdhetjük a funkciók adta lehetőségeket kipróbálni. A 14 nap alatt a Gold csomagnak megfelelő funkciók lesznek elérhetők (kivéve a számlázó programok és a hírlevélküldők). A csomagok tartalmáról itt tudunk részletesebben tájékozódni.

A próbaidőszak alatt megnézhetjük, hogyan működik a rendszer, elkezdhetjük a termékfeltöltést, a kategóriák kialakítását és akár a design testreszabását is, tehát már ezt az időszakot is felhasználhatjuk arra, hogy a webáruházunkat hasznos tartalmakkal töltsük fel. A webshop kialakítása természetesen hosszabb időt is igénybe vehet, mint ez a 14 nap.

A webáruház élesítése

Ahhoz, hogy vásárolni tudjanak benne és aktívan használni tudják a látogatók a webáruházunkat, szükség van az egyik csomag megvásárlására, amelyet itt tudunk megrendelni, valamint a megrendelésünket a próba áruházunk admin felületén is elindíthatjuk a főoldalon a Megrendelem gombra kattintva.

A webáruház onnantól tekinthető élesnek, hogy előfizettünk a felsorolt csomagok közül valamelyikre, és a csomag be lett állítva a webshophoz (átutalás esetén általában a befizetés másnapján).

Fontos! Előfizetés esetén a próbaidőszak alatt elvégzett beállítások megmaradnak.

Amennyiben nem vagyunk biztosak abban, hogy melyik csomagot szeretnénk választani, abban az esetben foglalhatunk időpontot egy ingyenes konzultációra, ahol segítséget kaphatunk abban, hogy igényeinknek melyik csomag lenne a legmegfelelőbb.

További hasznos tippek a webáruház indításához

Egy egyedi domain megvásárlása ma már szinte elengedhetetlen egy jól működő webshop számára, így a bolt indításakor erre mindenképpen oda kell figyelni. Egyedi domain címet domain szolgáltatótól lehet vásárolni, ilyen például a Médiacenter, amely nagyon sok Shoprenteres bolt számára szolgáltat egyedi domain nevet, valamint szintén a domain szolgáltatótól lehet vásárolni külön tárhelyet, amennyiben a bolthoz egyedi e-mail címet is szeretnénk (info@valami.hu).

Amennyiben még nem rendelkezünk egyedi domain névvel, abban az esetben kattintsunk ide további információkért.

A bolt a csomag befizetésének lekönyvelése után már élesnek tekinthető, azonban ha nem szeretnénk még megosztani a nagyközönséggel a webáruházat, abban az esetben állítsunk be hozzá egy karbantartás oldalt. Karbantartást a Beállítások > Webshop beállítások > Általános beállítások menüpontban a Karbantartás fülre kattintva tudunk beállítani, amennyiben Igenre állítjuk a funkciót.

Ide kattintva egy hosszabb útmutatót is találunk azokról a beállításokról és teendőkről, amelyek az induláshoz szükségesek.

Segítségre van szükséged a kezdeti beállításokban? Az indulást segítő csomagjainkról ide kattintva tájékozódhatsz.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés