Teendők csomagváltás esetén
Csomagmódosítást, akár az időszakról, akár a csomagról legyen szó bármikor igényelhetünk, függetlenül az aktuális előfizetéstől.
Nagyobb csomagra váltás esetén plusz funkciókkal bővül a webáruház admin felülete. Kisebb csomagra váltás esetén pedig néhány meglévő funkció kikapcsolásra kerül.
Csomagmódosítást lehet igényelni, akár azonnali váltással, amelynek során a két csomag különbözetének megfelelően módosítjuk a hátralévő időszakot és küldünk egy helyesbítő számlát is a módosításról. Vagy lehetőség van a kifizetett időszak végével módosítani a csomagon. Ebben az esetben csak az új időszakra vonatkozóan fog megtörténni a csomagváltás, a díjbekérő befizetése után.
Leváltás esetén a különbözetnek megfelelően meghosszabbodik a webáruház lejárati ideje. Felváltás esetén, pedig szintén a különbözetnek megfelelően lerövidül a lejárati idő. Visszautalni az összeget nem áll módunkban.
A csomagok közötti különbségekről és az árakról itt találunk bővebb információt: https://www.shoprenter.hu/shoprenter-csomagok
A csomagváltást két módon van lehetőségünk elvégezni:
- A kisebb csomagokban jelvények jelzik, hogy az adott funkció mely csomagban található meg. Rákattintva pedig egyszerűen egy gombnyomással tudjuk jelezni csomagváltási szándékunkat. Ilyenkor ismét tájékoztatást kapunk a tudnivalókról, és a jóváhagyásunk után változik a csomag. Ezt a lehetőséget csak a felváltás esetében tudjuk igénybe venni.
- Vagy függetlenül a kiválasztott csomagtól email-ben jelezzük az info@shoprenter.hu címen, a csomagmódosítási szándékunkat
Nagyon fontos, hogy a csomagváltási szándékot a webáruházhoz tartozó email címről jelezzük, különben nem lesz érvényes az igény.