Számlázási adatok módosítása

A számlázási adatainkat a webáruház admin felületén a bal felső sarokban található névre, majd a Számlázási adatok menüpontra kattintva tudjuk módosítani a megjelenő űrlapon. Az itt megadott adatok fognak a rendszerünkben szerepelni, és ez alapján fogjuk kiállítani a bolt előfizetéséhez szükséges dokumentumokat.

Fontos! Az itt megadott e-mail címet tekintjük a webáruházhoz tartozó elsődleges kapcsolattartói e-mail címnek, ami azt jelenti, hogy az előfizetés módosításáról szóló kéréseket csak akkor tudjuk teljesíteni, ha azok erről az e-mail címről érkeznek hozzánk. Emellett erre az e-mail címre küldünk minden hivatalos tájékoztatást és az aktuális díjbekérőt, számlát is. Emiatt mindenképpen olyan e-mail címet érdemes itt megadni, amelyet rendszeresen használunk, és amelyhez csak azok férnek hozzá, akiknek ehhez jogosultságot szeretnénk biztosítani.

Teendők tulajdonosváltás esetén

Amennyiben a webáruház működtetését egy másik cég veszi át tőlünk, csupán annyi lesz a teendő, hogy a fent leírt Számlázási adatok menüpontban módosítsuk az adatokat. Mivel nálunk nincs szerződéskötés, hanem a jogviszony a webáruház regisztrációjakor és a fizetéskor elfogadott ÁSZF által jön létre, más teendő ezzel kapcsolatban nem lesz, nem szükséges külön írásban jelezni a váltást. Amennyiben eddig átutalással fizettük az előfizetési díjat, az adatok átírását követően az új tulajdonos már az új számlázási adatokkal kap díjbekérőt a fizetendő időszakról.

Amennyiben korábban bankkártyával fizettük a webáruházunk előfizetési díját, átruházás esetén még fontos figyelni a webáruház előfizetési díjának automatikus levonására is, ugyanis a bankkártyás fizetés esetén a korábban megadott kártyáról automatikusan vonódik le a csomag összege. Ezért tulajdonosváltás esetén az info@shoprenter.hu címen szükséges jelezni, hogy a korábbi bankkártya adatok megváltoznak, hogy az új tulajdonosnak új díjbekérőt küldhessünk, ahol megadhatja a saját kártyáját.

Fontos! Tulajdonosváltás esetén mindig ellenőrizzük az admin felhasználók adatait és jogosultságait is a Beállítások > Admin felhasználók menüpontban, hogy az új tulajdonos kaphasson tőlünk hozzáférést az admin felülethez, a régi adminok jogosultságát pedig megszüntethessük.

Egy webáruház átvételekor ne felejtsük el azt sem, hogy a régi tulajdonost a jogi dokumentumokban (ÁSZF, adatvédelmi nyilatkozat) is cseréljük, illetve a webáruházban feltüntetett kapcsolattartó adatokat is frissítsük.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés