GLS alkalmazást érintő frissítések - 2020-11-18

Legújabb frissítési listánkban egy régi ismerős a GLS by Shoprenter alkalmazás került továbbfejlesztésre.
Az új fejlesztések mellett ismét kitérünk arra, hogy melyik lesz a következő fejlesztés, amelyet még ebben az évben szeretnénk átadni az ügyfeleinknek.

 

Csomagkövetési link javítása

Javítottuk a csomagkövetési link nyelvi problémáját, mely eddig angol nyelven nyílt meg az átirányítás után. Ezután minden esetben már a magyar nyelvű felület fogad bennünket.

Elérhetőség: Minden Shoprenter és PartnerBolt csomagban elérhető.

Beállítás: Nem szükséges külön beállítás.


3 új szolgáltatás az alkalmazásban

További 3 szolgáltatást felvettünk a GLS alkalmazás palettájába.

  • FlexDeliveryService - FDS

    • Email-ben történő tájékoztatás a rendelésekkel kapcsolatban
  • FlexibleDeliverySms Service - FSS

    • Az előző szolgáltatás kiegészítése SMS értesítéssel.
  • Guaranteed 24Service - 24H

    • Kiszállítás a következő munkanapon 17.00 óráig pénz visszafizetési garanciával.

Elérhetőség: Minden Shoprenter és PartnerBolt csomagban elérhető.

Beállítás (az első és már telepített alkalmazásnál is megegyezik):

Első telepítésnél a telepítési folyamat 1. lépésében a lent látható kép utolsó 2 beállításánál
Már feltelepített alkalmazás esetén a Beállítások > További beállítások fülön végezhető el a beállítás.

Screenshot_2020-11-16_at_11.56.14.png

Utánvét hivatkozás szerkesztése

Az alkalmazás megjelenése óta az egyik leginkább igényelt fejlesztésünk készült el, amely az utánvétes rendelések esetén segíti a könnyebb beazonosítást. 

Hogyan működik a fejlesztés?

  • A lenti beállítási segédletben beállítjuk "Igen-re" a rendelés azonosító átadását. Ennek hatására ez után minden utánvétes rendelésünk utánvét hivatkozásába elhelyezi a rendszer az adott rendelés azonosítóját (a rendelések oldalon is megtalálható egyedi azonosító).

Miért a rendelés azonosítót helyezzük el az utánvét hivatkozás mezőben, nem pedig a számla számát?

  • Úgy gondoljuk erre a kérdésre is fontos válaszolnunk, mivel a kívánságlistánkon és több felületen is inkább így fogalmazódott meg a fejlesztési igény. Egyeztetve több ügyfelünkkel valamint a GLS-es kollégákkal azt láttuk, hogy a rendszerek között kell egy olyan adat ami segít beazonosítani a utánvétes rendeléseket a GLS által küldött havi elszámolásban. A beszélgetések alapján egyértelművé vált, hogy a leguniverzálisabb megoldás ha a rendelés azonosítót használjuk erre a célra hiszen azt akármilyen rendszereket is használunk az egy mindig változatlan és "állandó" adat. Ezt pedig minden rendelés esetén el tudjuk helyezni automatikusan az utánvét hivatkozásba így spórolva időt az alkalmazást használóknak!

Elérhetőség: Minden Shoprenter és PartnerBolt csomagban elérhető.

Beállítás (az első és már telepített alkalmazásnál is megegyezik):

Első telepítésnél a telepítési folyamat 5. lépésében a lent látható kép 3. beállításánál.
Már feltelepített alkalmazás esetén a Beállítások > További beállítások fülön végezhető el a beállítás.


Screenshot_2020-11-15_at_11.01.41.png

 

Ízelítő a jövőbeli fejlesztésünkből

A következő fejlesztésünkben lehetőséget szeretnék adni arra, hogy azokat a rendeléseket is le tudja kezelni minden ügyfelünk ahol egy dobozba nem fér bele a rendelés és több címkét is szükséges nyomtatni. 
A fejlesztést úgy szeretnénk kivitelezni, hogy az minden korábbi funkcióval(rendelés nyomonkövetés és állapotváltás) is megfelelően működjön!

Van még kérdése? Kérelem beküldése