Utánvétel

Utánvétel esetén a vásárló a csomag átvételekor fizeti ki a rendelés összegét. 

Beállítása: Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > Utánvétel

Ennél a fizetési módnál a  Fizetési illeték jelöli az utánvétel díját, ami egy nettó összeg. Ha megadjuk a hozzá kapcsolódó adó kulcsot, akkor a rendszer annak alapján adja meg a díj értékét. A Fizetési illeték típusa lehet Fix vagy százalékos. Százalékos beállítás esetén az illeték a kosárérték alapján számolódik. Megadható nem egész szám is, pl: 2.5.

Társítsuk még hozzá a földrajzi zónát, amelyre szeretnénk, hogy vonatkozzon ez a fizetési mód. Alapértelmezetten a minden zóna fog megjelenni, ami az összes megadott földrajzi zónát magába foglalja. 

Állapot: Engedélyezett/Letiltott. Csak engedélyezett állapot esetén fog megjelenni a pénztár folyamatban. 

Előfordulhat, hogy az utánvétes csomagokat a vevők nem veszik át a futártól, amivel többlet költséget okoznak a webáruház tulajdonosának.

Magas kosárérték esetén ez a költség jelentős is lehet, így aki nem szeretné vállalni az átvétel megtagadásának a kockázatát, az beállíthat egy maximum kosárösszeget, ami felett az utánvétes fizetési módot akkor sem ajánlja fel a rendszer, ha az hozzá van rendelve a szállítási módhoz.

Fontos! Ez az összeg a kosárértékre vonatkozik, a pénztárban a végösszeget módosító tételek nem számítanak bele (kupon, hűségpont beváltás, fizetési illeték, vevőcsoport kedvezmény).

Bronze csomagban 2, Silver csomagtól 3 utánvételes fizetési mód beállítására van lehetőségünk. A több utánvétel segítségével nagyobb mozgásterünk van, így a különböző futárszolgálatokhoz eltérő utánvétel költséget tudunk megadni. Emellett személyre szabhatóak, például amennyiben van helyszíni bankkártyás fizetésre lehetőség a fizikai üzletben, akár eszerint is átalakíthatjuk az egyik használaton kívüli utánvételes fizetési módot.

Letölthető termék esetén az Utánvétel fizetési mód nem fog megjelenni a pénztárban. Ez a beállítás az Utánvétel 2 és Utánvétel 3 fizetési módokra nem lesz érvényes.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés