Simple Bankkártyás fizetés
Internetes vásárlás során már megszokott módon, a SimplePay felületén fizethetik ki az online megvásárolni kívánt terméket vagy szolgáltatást a vásárlók.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatásainál kínált eljárással: internetes fizetés közben a SimplePay opciót választva, majd a bankkártya adatokat megadva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megszerzéséig. A felhasználó kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay folyamatosan figyeli a tranzakciókat, így garantálva a online fizetési folyamat biztonságát.
Simple átutalás
Banki átutalás fizetési megoldás keretében a SimplePay vállalja a banki átutalással történő fizetések teljes körű kezelését fizetéstől elszámolásig. Ezen fizetési mód választása esetén a vásárló közvetlenül a SimplePay számára utalja el a vásárlás ellenértékét. A SimplePay munkatársai gondoskodnak arról, hogy a kereskedőnek a megfelelő összeg kerüljön utalásra, kezeli a hiányos vagy téves tranzakciókat.
A szolgáltatás működése:
1. Az ügyfél kiválasztja a banki átutalás fizetési lehetőséget a pénztárban.
2. A Shoprenter átadja a tranzakció adatait a SimplePay rendszerének.
3. Az ügyfél kiegyenlíti tartozását banki átutalás segítségével, erre a kereskedő által előre meghatározott számú napig van lehetősége.
4. A fizetett összeg megérkezik a SimplePay bankszámlájára, erről naponta értesítik a kereskedőt.
5. Az elszámolás és kifizetés a szerződésben rögzített feltételek alapján történik.
Beállítása megegyezik a SimplePay bankkártyás fizetéssel.
Beállítása: Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > Simple
Leírás: az a szöveg, amely a vásárlási folyamat végén a fizetési módok listázásánál megjelenik ennél a fizetési módnál.
Fizetési illeték: annak az illetéknek a mértéke, melyet ennél a fizetésnél felszámítunk.
Adókulcs: milyen áfaértékkel szerepeljen a fizetési illeték.
Státusz: a fizetési mód engedélyezése/tiltása.
Automatikus kézbesítési megerősítés: Igen esetén a Simple a bankkártya csalás szűrés sikeres elvégzése után (kb. 1 óra) automatikusan Teljesített státuszba kerül a rendelés a Simple felületén. Ha Nem-et választunk, akkor nekünk kell a Simple adminisztrációs felületén a rendelést Teljesített-re állítanunk a fizetés befejezéséhez (Rendelések és jelentések > Kézbesítés megerősítések).
IPN URL: az IPN URLt a simple.hu adminisztrációs oldalán a Fiók kezelő > Technikai adatok menüpont alatt az IPN beállítások fülön az URL mezőbe kell bemásolni. Fontos: amennyiben még a myshoprenter.hu végződésű domain szerepel és már elvégeztük a domain beállításokat, abban az esetben a webáruház admin felületére a megvásárolt domainen keresztül kell belépni. Tehát a www.domainnevem.hu/admin útvonalon keresztül kell belépni, és ebben az esetben az IPN URL is a https://www.domainnevem.hu/payment/simple/updateStatus lesz.
Kereskedői azonosító (MERCHANT): a SimplePay adminisztrációs oldalán a Fiókkezelő > Technikai adatok menüpont alatt található.
Hash kód (SECRET_KEY): a SimplePay adminisztrációs oldalán a Fiókkezelő > Technikai menüpont alatt található.
A további beállítások arra szolgálnak, hogy az adott státuszban milyen állapotba kerüljön a rendelés. Érdemes mindhárom stádiumhoz eltérő rendelési állapotokat állítani.
Technikai információ:
A fent leírt beállítások egy IPN url-re vonatkoznak, több meglévő bolt esetén, ha mindenhova szükséges ez a fizetési mód, először mindenképpen érdemes egyeztetni a bankkal ennek kezeléséről.
A két fizetési mód Silver, Gold és Platinum csomagokban érhető el.