OTP SimplePay online bankkártyás és átutalásos fizetés

Internetes vásárlás során már megszokott módon, az OTP SimplePay felületén fizethetik ki az online megvásárolni kívánt terméket vagy szolgáltatást a vásárlók.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatásainál kínált eljárással: internetes fizetés közben a SimplePay opciót választva, majd a bankkártya adatokat megadva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megszerzéséig. A felhasználó kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay folyamatosan figyeli a tranzakciókat, így garantálva a online fizetési folyamat biztonságát.

Az OTP SimplePay bankkártyás fizetés beállítása

Beállítása: Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > SimplePay

Leírás: az a szöveg, amely a vásárlási folyamat végén a fizetési módok listázásánál megjelenik ennél a fizetési módnál.

Fizetési illeték: annak az illetéknek a mértéke, melyet ennél a fizetésnél felszámítunk.

Adókulcs: milyen áfaértékkel szerepeljen a fizetési illeték.

Státusz: a fizetési mód engedélyezése/tiltása.

Automatikus kézbesítési megerősítés: Igen esetén a Simple a bankkártya csalás szűrés sikeres elvégzése után (kb. 1 óra) automatikusan Teljesített státuszba kerül a rendelés a Simple felületén. Ha Nemet választunk, akkor nekünk kell a Simple adminisztrációs felületén a rendelést Teljesített-re állítanunk a fizetés befejezéséhez (Rendelések és jelentések > Kézbesítés megerősítések).

IPN URL: az IPN URL-t a simple.hu adminisztrációs oldalán a Fiókkezelő > Technikai adatok menüpont alatt az IPN beállítások fülön az URL mezőbe kell bemásolni.

Fontos! Amennyiben még a myshoprenter.hu végződésű domain szerepel és már elvégeztük a domain beállításokat, abban az esetben a webáruház admin felületére a megvásárolt domainen keresztül kell belépni. Tehát a www.domainnevem.hu/admin útvonalon keresztül kell belépni, és ebben az esetben az IPN URL is a https://www.domainnevem.hu/payment/simple/updateStatus lesz.

Kereskedői azonosító (MERCHANT): a SimplePay adminisztrációs oldalán a Fiókkezelő > Technikai adatok menüpont alatt található.

Hash kód (SECRET_KEY): a SimplePay adminisztrációs oldalán a Fiókkezelő > Technikai menüpont alatt található.

A Kereskedői azonosítót és a hash kódot annál a valutánál kell megadni, amelyikben fizetés kezdeményezhető a webáruházban. Ha a webshopban több elfogadott valuta is van (HUF, EUR, USD közül), abban az esetben annyi azonosító megadása szükséges, ahány valutát a webshop elfogad.

A további beállítások arra szolgálnak, hogy az adott státuszban milyen állapotba kerüljön a rendelés. Érdemes mindhárom stádiumhoz eltérő rendelési állapotokat állítani.

Technikai információ:

- A fent leírt beállítások egy IPN url-re vonatkoznak, több meglévő bolt esetén, ha mindenhova szükséges ez a fizetési mód, először mindenképpen érdemes egyeztetni a bankkal ennek kezeléséről.

- Amennyiben a Marketing > Automatikus események menüponton belül a Sikertelen kártyás fizetés automatizmuson belül meg van adva a [RELOAD_PAYMENT_LINK], akkor figyelni kell rá, hogy a Simple felületén a Fiókkezelő menüpontban a technikai adatok fülön a Tranzakcionális beállításokon belül az Egyedi kereskedői azonosító minden tranzakció indításhoz opció ne legyen bepipálva.

Ellenkező esetben, amikor sikertelen fizetés esetén a Vásárlók megkapják erről az e-mailt és a hozzá tartozó rendelés újratöltő linket, akkor azt fogják tapasztalni, hogy erre kattintva is sikertelen kártyás fizetés oldalra jutnak és nem tudják befejezni a rendelésüket.

SimplePay átutalás

Banki átutalás fizetési megoldás keretében a SimplePay vállalja a banki átutalással történő fizetések teljes körű kezelését fizetéstől elszámolásig. Ezen fizetési mód választása esetén a vásárló közvetlenül a SimplePay számára utalja el a vásárlás ellenértékét. A SimplePay munkatársai gondoskodnak arról, hogy a kereskedőnek a megfelelő összeg kerüljön utalásra, kezeli a hiányos vagy téves tranzakciókat.

A szolgáltatás működése:

1. Az ügyfél kiválasztja a banki átutalás fizetési lehetőséget a pénztárban.

2. A Shoprenter átadja a tranzakció adatait a SimplePay rendszerének.

3. Az ügyfél kiegyenlíti tartozását banki átutalás segítségével, erre a kereskedő által előre meghatározott számú napig van lehetősége.

4. A fizetett összeg megérkezik a SimplePay bankszámlájára, erről naponta értesítik a kereskedőt.

5. Az elszámolás és kifizetés a szerződésben rögzített feltételek alapján történik.

Beállítása: Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > SimplePay átutalás

Beállítása megegyezik a SimplePay bankkártyás fizetéssel.

A két fizetési mód Silver, Gold és Platinum csomagokban érhető el.

Valuták: HUF, EUR, USD.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés