Syncee Viszonteladóknak

A Syncee egy olyan Shoprenter alkalmazás, amely lehetőséget biztosít arra, hogy új vagy már meglévő webáruházad termékkínálatát egyszerűen, beruházás nélkül bővíthesd.

  • Új termékeket vagy beszállítókat keresel?
  • Saját beszállítód van, de nem tudod, hogyan kösd össze a kapott termékfájlt a webshoppal könnyedén?
  • Szeretnéd, ha a változó termékadatok automatikusan szinkronizálva lennének a webáruházban?

A Syncee segít abban, hogy előzetes tőkebefektetés nélkül tölthesd fel webáruházad egyedi termékekkel könnyedén, egy felhasználóbarát felületen keresztül.

A Shoprenter legújabb alkalmazása két fő szolgáltatást nyújt belföldi és nemzetközi ügyfelei számára egyaránt, amelyek megoldást biztosítanak az online kereskedők számos problémájára. Az egyik fő szolgáltatás az applikáción belüli Syncee Marketplace, a másik pedig a Syncee DataFeed Manager.

Találj új termékeket és beszállítópartnereket a Syncee Marketplace-en!

A Syncee Marketplace előnyei

Tölts fel termékeket webáruházadba adatfájlból a Syncee DataFeed Managerrel!

A Syncee DataFeed Manager előnyei

Mibe kerül ez Neked?

Hogyan kapcsolható össze a Syncee a Shoprenter webáruházzal?

További információk

A Syncee beszállítóknak alkalmazás

Találj új termékeket és beszállítópartnereket a Syncee Marketplace-en!

A Marketplace-en belül lehetőség van arra, hogy a termékeket egyesével vagy tömegesen feltölthesd webshopodba. Megtalálható egy külön Termékkereső, valamint egy Beszállítókereső nézet is az alkalmazáson belül.

A Syncee Marketplace előnyei

  • Több millió eladásra kész termék, amelyek adatai feltölthetők
  • Megbízható dropshipping és nagykereskedő beszállítók az EU-ból, Amerikából, Ausztráliából és a világ minden részéről
  • Termékek feltöltése egyesével vagy tömegesen
  • Nincs előzetes tőkebefektetés
  • Árazási beállítások
  • Intelligens termékkereső
  • Kis- és nagykereskedők közötti chat felület
  • Automatikus, időzített termékadat-feltöltés és -frissítés
  • Rendelési adatok automatikus szinkronizációja a viszonteladók és beszállítók között

Tölts fel termékeket webáruházadba adatfájlból a Syncee DataFeed Managerrel!

Ha nem találtad meg beszállítódat a Marketplace-en, akkor lehetőség van saját partner termék adatfájlját kezelni az alkalmazás segítségével tömegesen, könnyedén. A Syncee gondoskodik az automatikus szinkronizációs folyamatokról.

A Syncee DataFeed Manager előnyei

  • Bármely és bármennyi beszállító termékadatai feltölthetők a webshopba
  • Számos támogatott fájlformátum: CSV, XML, XLS(X), JSON, TXT
  • Támogatott fájlforrások: URL, (S)FTP, Google Drive & Docs, OneDrive, Dropbox, fájlfeltöltés, igény esetén API, SOAP
  • Devizaátváltás
  • Szűrési beállítások
  • Automatikus, időzített termékadat-feltöltés és -frissítés

Mibe kerül ez Neked?

A Syncee Starter csomagja lehetőséget biztosít számodra, hogy több millió dropshipping termék között böngéssz a Syncee Marketplace-en, és hogy összeválogasd kedvenceidet. Használd a Marketplace vagy a DataFeed szolgáltatást, állítsd össze a katalógusod azokból az árucikkekből, melyeket értékesíteni szeretnél. Válts csomagot, hogy feltölthesd a termékeket webáruházadba!

A Syncee INGYENES próbaidőszakot biztosít minden csomagra. A próbaidőszak alatt termékeket tölthetsz fel webáruházadba, sőt, az összes szolgáltatást eléred, melyet a választott csomagod tartalmaz.

A Marketplace és a DataFeed Manager használatához külön előfizetés szükséges egy fiókon belül.

Hogyan kapcsolható össze a Syncee a Shoprenter webáruházzal?

A Syncee minden Shoprentert használó webáruház-tulajdonos számára elérhető.

Az integrációnak két módja van, igény szerint bármelyik választható.

#Shoprenteren keresztül

A Shoprenter adminban az Alkalmazások menüpontra kattintva megtalálható a Syncee. Az applikációra kattintva néhány információ olvasható a Syncee-ről, és itt lesz lehetőség annak telepítésére is. 

A Syncee fiókod automatikusan és azonnal elkészül a Shoprenteren keresztüli telepítés alkalmával, nincs további teendő!

#Syncee-n keresztül

A Syncee regisztrációs felületén létre kell hozni egy felhasználói fiókot. Az első bejelentkezés alkalmával néhány lépésben megmutatja a rendszer a legfontosabb információkat. Az oldal magyar nyelvre állítható a sarokban lévő zászlóra kattintva.

Az első oldalon a Webshop hozzáadása gombra kattintva lehetőség van kiválasztani a Shoprenter opciót és elkezdeni a Syncee telepítését. Az oldal át fog irányítani a Shoprenter felületére.

A folyamat néhány percet vesz csak igénybe.

Az alkalmazáshoz tartozó felhasználói fiókba a Shoprenter adminból és a Syncee bejelentkezési oldaláról is be lehet lépni.

Ha már van Syncee-fiókod, a Webshopjaim menüpontban is hozzáadhatod a Shoprentert bármikor!

További információk

Amennyiben kérdésed merült fel az alkalmazással kapcsolatban, írj egy üzenetet a support@syncee.co e-mail címre. A Syncee ügyfélszolgálata készséggel áll rendelkezésedre.

A Syncee beszállítóknak alkalmazás

A Syncee lehetőséget biztosít a beszállítók számára, hogy kiskereskedői ügyfélkörüket egyszerűen bővíthessék, akár nemzetközi szinten is. Listázd a termékeid a Syncee rendszerében néhány kattintással, és élvezd az alkalmazás nyújtotta előnyöket!

Tudj meg többet, kattints ide!

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés