Syncee Beszállítóknak

A Syncee Beszállítóknak alkalmazás segítségével könnyedén bővítheted kereskedői hálózatodat, mind helyi, mind nemzetközi szinten. Csatlakozz a Syncee prémium B2B marketplace-hez, ahol termékeidet több ezer kereskedő böngészheti és vásárolhatja meg közvetlenül tőled. Az automatizált eszközök, a könnyű termékmenedzsment és a gördülékeny rendeléskezelés segítségével egyszerűen növelheted eladásaidat és építheted ki globális elérhetőségedet.

  • Új viszonteladó partnereket keresel? Szívesen kínálnád termékeidet akár az országhatáron kívül?
  • Több megrendelést és magasabb bevételt szeretnél?
  • Szeretnéd, ha a változó termékadatok automatikusan szinkronizálva lennének a partnereid webáruházában is?

Az alkalmazás előnyei:

  • Korlátlan terméklistázás: Listázz be annyi terméket, amennyit csak szeretnél, extra díjak nélkül.
  • Automatikus frissítések: A Syncee gondoskodik a napi szintű termék- és készletfrissítésekről, így kereskedőid webáruházában mindig naprakészek az adatok.
  • Rendelési adatok szinkronizálása: Az alkalmazás automatikusan kezeli a rendelések szinkronizálását, egyszerűsítve a folyamatokat beszállítók és kereskedők között.
  • Részletes ár- és szállításkezelés: Testreszabhatod a szállítási feltételeket és nagykereskedelmi árakat. Hozz létre különböző szállítási zónákat és szabályokat, hogy megfeleljenek vállalkozásod igényeinek.
  • Termékszűrők: Listázd csak azokat a termékeket, amelyeket értékesíteni szeretnél kereskedő partnereidnek.
  • Privát listázási lehetőség: Értékesítsd termékeidet egy zárt körnek csak, olyan webáruházaknak, akiket már ismersz és egy technológiai megoldásra van szükségetek a zökkenőmentes napi folyamatokhoz.
  • Gyors és ingyenes beállítás: Könnyedén integrálhatod termékeidet a Syncee-re, és rövid idő alatt elkezdheted az értékesítést, teljesen ingyenesen.

Alkalmazás bemutatása:

Telepítsd a Syncee Beszállítóknak alkalmazást Shoprenter webáruházadba, és csatlakoztasd termékeidet világszerte kereskedőkkel. Add meg szállítási feltételeidet, és töltsd fel termékeidet közvetlenül Shoprenter áruházadból a Syncee platformra. A rendelések automatikusan érkeznek, neked csak a teljesítéssel és a szállítással kell foglalkoznod.

 

A Syncee lehetőséget nyújt, hogy termékeidet dropshipping és wholesale (nagykereskedelmi) modellben is értékesítsd. A kereskedők dropshipping keretében kipróbálhatják termékeidet, majd ha sikeresek az eladások, nagyobb tételben rendelhetnek tőled wholesale formában.

A Syncee segít abban, hogy meglévő készletedet több viszonteladó partner számára kínáld. Töltsd fel termékeidet egyszerűen a Syncee Marketplace-re, és növeld üzletedet! A Syncee hazánkban, szerte Európában, Amerikában, Ausztráliában és a világ minden táján jelen van, és az e-kereskedelem világpiacán a vezető dropshipping platformok között szerepel.

Kínáld termékeidet a Syncee Marketplace-en!

A Syncee legfőbb előnyei beszállítók számára

Mennyibe kerül a használat?

Hogyan kapcsolható össze a Syncee a Shoprenter webáruházzal?

További információk

Syncee kiskereskedőknek

Kínáld termékeidet a Syncee Marketplace-en!

Telepítsd a Syncee beszállítóknak alkamazást Shoprenter áruházadban. Add meg a szállítási feltételeidet és minden olyan információt, mely a Syncee Marketplace-en való listázáshoz szükséges. Töltsd fel termékeidet a Syncee Marketplace-re közvetlenül Shoprenter áruházadból.

A termékek frissítését a Syncee napi szinten automatikusan végzi mind a Marketplace-en, mind a viszonteladó partnereid webáruházában. Emelett pedig a rendelési adatok automatikus szinkronizációját is elvégzi az alkalmazás viszonteladók és beszállítók között.

A Syncee legfőbb előnyei beszállítók számára

  • Új potenciális viszonteladó partnerek hazánkban és szerte a világon
  • Gyors és egyszerű bekerülés
  • Több eladás, több rendelés
  • Automatikus termékadat-feltöltés, -frissítés tömegesen
  • Rendelési adatok automatikus szinkronizációja viszonteladók és beszállítók között
  • Szállítási adatok beállítása részletesen
  • Termékárazás beállítása részletesen
  • Termékszűrők, hogy eldönthesd, milyen terméket szeretnél feltölteni
  • Teljesen ingyenes bekerülés és használat

Mennyibe kerül a használat?

A Syncee Beszállítóknak alkalmazás minden ügyfél számára teljesen ingyenes. Mind a bekerülés, mind pedig a folyamatos használat díjmentes, nincs kezelési költség sem.

Hogyan kapcsolható össze a Syncee a Shoprenter webáruházzal?

A Syncee minden Shoprentert használó webáruház tulajdonos számára elérhető.

Az integrációnak két módja van, igény szerint bármelyik választható.

#Shoprenteren keresztül

A Shoprenter adminban az Alkalmazások menüpontra kattintva megtalálható a Syncee Beszállítóknak applikáció. Az alkalmazásra kattintva néhány hasznos információ olvasható, és itt lesz lehetőség a telepítésre is. 

Az Syncee fiók automatikusan és azonnal elkészül a Shopernteren keresztüli telepítés alkalmával, nincs további teendő.

#Syncee-n keresztül

A Syncee regisztrációs felületén létre kell hozni egy felhasználói fiókot. Az első bejelentkezés alkalmával néhány lépésben megmutatja a rendszer a legfontosabb információkat, és néhány, a későbbi listázáshoz szükséges adatot is bekér. Az oldal magyar nyelvre állítható a sarokban lévő zászlóra kattintva!

A folyamat néhány percet vesz csak igénybe.

Az alkalmazáshoz tartozó felhasználói fiókba a Shoprenter adminból és a Syncee bejelentkezési oldaláról is be lehet lépni.

További információk

Amennyiben kérdésed merült fel az alkalmazással kapcsolatban, írj egy üzenetet a suppliers@syncee.co e-mail címre. A Syncee ügyfélszolgálata készséggel áll rendelkezésedre.

Syncee Kereskedőknek

Lehetőséget biztosítunk arra, hogy új vagy már meglévő webáruházunk termékkínálatát egyszerűen, beruházás nélkül bővíthessük.

Bővebb információkért kattintsunk ide!

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés