Frissítési lista 2018-08-30

Szállítási és fizetési mód változtatása a leadott rendelésekben 
Sok ügyfelünk kérte, hogy a rendelés leadása után módosítható legyen a szállítási és fizetési mód. Erre akkor lehet szükség, amikor a vevő bankkártyás fizetést választott, de valamilyen oknál fogva sikertelenül próbálkozott a bankkártyás fizetéssel. 

Ebben az esetben dönthetünk úgy, hogy átállítjuk a rendelését utánvétes fizetésre. Fontos azonban, hogy a futár is tudjon a módosításról, különben az utánvét teljesítése nélkül kézbesítheti a csomagot. 

Az új fejlesztés lehetővé teszi, hogy az áruház adminisztrátor módosítani tudja a leadott rendelések szállítási módját és fizetési módját, és ez a módosítás a futárszolgálat exportokra is hatással lesz. 

Fontos megjegyezni, hogy a funkció nem terjed ki minden szállítási és fizetési módra. Nem lehet megváltoztatni a rendelés szállítási módját csomagpontos vagy átvevőpontos szállítási módokra, illetve a fizetési módját online bankkártyás fizetési módokra. 

Továbbá, amennyiben az egyéb opciót választjuk, és mi adjuk meg a szállítási vagy fizetési mód nevét, a módosítás nem lesz hatással a futárszolgálat exportunkra. 

Elérhető szállítási módok: 

  • Minden az admin által létrehozott szállítási mód 
  • FoxPost Házhozszállítás 
  • DHL Express 

Elérhető fizetési módok: 

  • Banki átutalás (előre utalás) 
  • Utánvétel
  • Utánvétel 2 
  • Utánvétel 3 
  • Csekkbefizetés 
  • Készpénzes fizetés

Beállítás:
Bolt > Rendelések > Rendelés > Rendelés részletek

 

Amennyiben visszajelzést szeretne küldeni a funkcióval kapcsolatban, nyugodtan vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Az Ön visszajelzései segítenek bennünket abban, hogy egyszerűbbé és kényelmesebbé tegyük a ShopRenter használatát.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.