Fizetés

Fizetési módok
Bankkártyás fizetés
Beállítottam a fizetési módot, de nem jelenik meg a pénztárban
Szeretném, ha az utánvételnek extra költsége lenne a vásárló számára vagy a bankkártyás fizetést az utánvéthez képest kedvezményesen vehetnék igénybe a vásárlók
Fizetési információk elhelyezése a visszaigazoló emailben

Fizetési módok

Webáruházunkban többféle fizetési módot is választhatnak a vásárlók, ilyenek például az előre utalás, utánvétel, készpénzes fizetés (személyes átvétel esetén) és a bankkártyás fizetés. Ezeket a Beállítások > Bolt beállítások > Fizetési módok menüpontban lehet engedélyezni és szerkeszteni. További információkat itt találunk a fizetési módokról.

Bankkártyás fizetés

ShopRenteres webáruházunkban azokat a bankkártyás fizetési módokat lehet használni, amelyek már integrálva vannak a rendszerbe, újakat nem lehet hozzáadni. Ezek a Silver csomagtól kezdve érhetők el.

A bankkártyás fizetés bevezetésének a menete általában az, hogy az elérhető lehetőségek közül azzal a bankkal vagy bank független szolgáltatóval szükséges szerződést kötnünk, akinek a fizetési módját használni szeretnénk. A szerződéskötés során a bank általában először különböző tesztadatokat küld, amelyeket a webáruház kezelőjének kell a webshop admin felületén a fizetési mód szerkesztésénél elhelyezni. Ha ez megtörtént, a bank teszteli a fizetési módot a webáruházban, és ha mindent rendben találnak, elküldik a beillesztendő éles adatokat, amelyekkel már a vásárlók is használni tudják a fizetési módot. A tesztelés miatt egy bankkártyás fizetés bevezetése akár több hetet is igénybe vehet, de addig is, ha már működtetni szeretnénk a webáruházunkat, választhatunk a többi elérhető fizetési mód közül (pl. előre utalás, utánvétel, stb.).

A ShopRenteres webáruházunkban közvetlenül a következő bankkártyás fizetési lehetőségek vehetők igénybe:

A következő bankkártyás fizetési módokat egy harmadik fél, a Payment Gateway igénybe vételével lehet használni:

  • Borgun
  • Budapest Bank online áruhitel
  • Global Payments
  • K&H
  • Paysafecard
  • Paysafecash
  • PayU
  • Wirecard QPAY
  • Saferpay - SIX Payment Services
  • Unicredit Bank

A Payment Gateway regisztráció feltételeiről ide kattintva tájékozódhatunk.

Beállítottam a fizetési módot, de nem jelenik meg a pénztárban

A fizetési módok alapvetően a szállítási módokhoz vannak kötve, ezért ilyen esetben érdemes azt ellenőrizni, hogy a szállítási módokhoz hozzá van-e kapcsolva az új fizetési mód. Ezt úgy tehetjük meg, ha a Beállítások > Bolt beállítások > Szállítási módoknál szerkesztjük az elérhető szállítási módokat, és a Fizetési módok fülön bepipáljuk azokat a fizetési lehetőségeket, amiket elérhetővé szeretnénk tenni az adott szállításnál.

Szeretném, ha az utánvételnek extra költsége lenne a vásárló számára vagy a bankkártyás fizetést az utánvéthez képest kedvezményesen vehetnék igénybe a vásárlók

Amennyiben arra szeretnénk ösztönözni a vásárlóinkat, hogy inkább előre, bankkártyával fizessék ki a vásárlásukat, ezt egy fix összegű fizetési illeték beállításával tehetjük meg az utánvét esetén. Ha szerkesztjük az utánvételt a Beállítások > Bolt beállítások > Fizetési módok menüpontban, a Fizetési illeték mezőben tudjuk megadni ennek az összegét (ha pl. 200 Forint illetéket szeretnénk az utánvéthez kapcsolni, csak annyit kell ide beírnunk, hogy 200). Százalékos érték megadására nincs lehetőség, csak fix összeg lehet a fizetési illeték. 

Fizetési információk elhelyezése a visszaigazoló emailben

A fizetési mód leírását van lehetőségünk a rendelés utáni visszaigazoló emailben is elhelyezni, hogy a vásárlónk minden szükséges adatot megkapjon a befizetés teljesítéséhez. A fizetési mód leírását a Beállítások > Bolt beállítások > Fizetési módok menüpontban adhatjuk meg, ha szerkesztjük az adott fizetési módot, és kitöltjük a Leírás mezőt. Ugyanitt be kell pipálnunk A leírás feltüntetése a rendelés visszaigazoló levélben opciót is. Azt, hogy a leírás az emailben pontosan hol jelenjen meg, a Beállítások > Megjelenés > Automatikus emailek menüpontban tudjuk beállítani úgy, hogy szerkesztjük a megfelelő emailt (pl. Rendelés visszaigazolás), és itt a Szöveges üzenet és a HTML üzenet mezőkben is beillesztjük a megfelelő helyre a [PAYMENT_DESCRIPTION] szöveget.

Tovább a Szállításhoz

Van még kérdése? Kérelem beküldése