Frissítési lista 2020-03-24

 Webáruház számlázási adatainak a módosítása

Új lehetőséggel bővült a Fiókom menüpont, amelynek köszönhetően egyszerűen módosíthatja a webáruház számlázási adatait.

Erre azért volt szükség, mert több esetben is az ügyfélkapcsolathoz kellett fordulnia ügyfeleinknek azzal a kéréssel, hogy módosítsák a számlázási adatokat. A cég eladása vagy átruházása esetén ez a folyamat még tovább bonyolódott, amelyre megoldást nyújt a legújabb fejlesztésünk.

Az adatok módosítására a Fiókom menüpont Számlázási adatok pontjában van lehetőség.

mceclip0.png

  • Elérhető: Minden ShopRenter csomagban elérhető.
  • Beállítási lehetőség: Nincs szükség külön beállításra.

 

Automatikus csomagváltás

Amennyiben egy ügyfelünknek magasabb csomagra volt szüksége, akkor az igényét az admin felületen keresztül tudta jelezni a ShopRenter ügyfélkapcsolat felé.

Annak érdekében, hogy meggyorsítsuk ezt a folyamatot, automatizáltuk a csomagváltás menetét, amelyet a mai naptól Ön is elvégezhet néhány percen belül!

A következőkben bemutatjuk, hogyan teheti ezt meg:

  1. Amennyiben magasabb csomagra szeretne váltani, akkor az admin felületen válasszon ki egy olyan funkciót, amely még az Ön csomagjában nem érhető el.
  2. Ezt követően megjelenik a következő képen látható üzenet. Itt kattintson a Csomagot váltok opcióra.mceclip1.png
  3. A csomagváltás megerősítését követően a rendszer automatikusan felváltja a webáruházát arra a csomagra, amelyben az adott funkcióhoz tartozik (pl: Facebook Bolt - Silver csomag, Automatizmusok - Gold csomag).

Fontos információk:

  • A csomagváltásért nem szükséges fizetnie. Az előző csomagjából hátralévő időt csökkentjük arányosan az új csomag árához képest. 
  • A következő díjbekérőn már az új csomag díja kerül kiállításra, arra az időtartamra vonatkozóan, amelyre az előző csomag is szólt (pl.: negyedéves Bronz csomagról történő Gold csomagra váltás esetén, negyedéves Gold csomag díja kerül kiszámlázásra).
  • A csomagváltást követően néhány napon belül a webáruházban megadott kapcsolattartási e-mail címre érkezik Önnek egy helyesbítő számla.

 

  • Elérhető: Minden ShopRenter csomagban elérhető.
  • Beállítási lehetőség: Nincs szükség külön beállításra.

 

Vízjel eltávolítása a termékmegosztó feed-ekbe kerülő termékfotókról

A rendszer által biztosított vízjelezési lehetőség használata esetén a termékképek szintén vízjellel együtt kerültek át a különböző feed-ekbe is (pl.: Árukereső, Google Shopping stb.).

Az utóbbi időben egyre több szolgáltató jelezte, hogy a vízjellel ellátott képek használatát nem ajánlják, ezért egységesen minden feed-et módosítottunk.

A mai naptól kezdve a feed-be a vízjellel ellátott termékképek helyett az eredeti képek kerülnek be, annak érdekében, hogy eleget tegyünk a különböző árumegosztó és egyéb hirdetési csatornák feltételeinek.

  • Elérhető: ShopRenter Silver, Gold, Platinum, Partnerbolt Standard és Prémium csomagokban.
  • Beállítási lehetőség: Nincs szükség külön beállításra.
Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.