Frissítési lista 2020-02-04

Open Graph elemek lekezelése fő- és kategória oldalon

Az Open Graph metaadatok felelősek azért, hogy a weboldalunk a közösségi oldalakon megosztva is a kívánt kép és szövegtartalommal jelenjen meg.

Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően a következő Open Graph elemek szerkesztését tettük lehetővé minden bolt forráskódjában:

Főoldal esetén:

  • og title: a globális meta title értéke
  • og description: a globális meta description
  • og type: website
  • og URL: a bolt URL-je
  • og image: a bolt logója

Kategória oldal esetén:

  • og title: a kategóriaoldal meta title értéke
  • og description: a kategória oldal meta description
  • og type: website
  • og URL: a kategória oldal keresőbarát URL-je
  • og image: a kategória oldal képe

Fontos: Kategória oldal esetén a title és description csak abban az esetben töltődik ki, ha a kategória beállításaiban, a SEO beállítások fülön is ki vannak töltve az értékek.

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás. Az Open Graph adatok a meta adatok, a logó és kategória oldal képének módosításával szerkeszthetőek közvetett módon.
  • Elérhető: Minden ShopRenter csomagban.
     

Rendeléseknél keresés a vevő e-mail címében

Ügyfeleink kérésére lehetővé tettük, hogy a rendelések aloldalon - a név mellett - a vevő e-mail címére is legyen lehetőség keresni.

Erre azért volt szükség, mert az ügyfeleink gyakran találkoztak azzal a problémával, hogy a vevő e-mailben érdeklődik a rendeléséről, viszont nem adja meg a rendelési számát és a nevét. Ilyen esetben hasznos, ha az érdeklődő e-mail címe alapján is be tudjuk azonosítani a rendelést.

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás.
  • Elérhető: Minden ShopRenter csomagban.

 

Értékelendő termékek listája a rendelés állapot váltó automatizmusokban

Mint már bizonyára tudja, a vélemény ösztönző e-mail automatizmus rendkívül hasznos lehet egy webáruház számára. Ez a legkönnyebben az automatizmusok között volt beállítható a "rendelés feladása" esemény kiválasztásával.

Ugyanakkor előfordulhatott, hogy a rendelési állapot kiválasztását követően hamarabb érkezett meg a vevőnek a vélemény ösztönző e-mail, mint maga a rendelés (speciális szállítási idejű termékek esetén), vagy tévesen érkezett meg a vélemény ösztönző e-mail (visszamondott és át nem vett rendelés esetén).

Ennek elkerülése érdekében fejlesztettük le az "Értékelendő termékek listája" funkciót, amely bekerül a "Rendelés állapot váltás" esemény alapú automatizmusok közé. A funkció alkalmazásához a [PRODUCT_LIST_REVIEW] dinamikus elemet kell használni az üzenet szövegében. 

  • Beállítási lehetőség: Marketing> Automatizmusok> Új hozzáadása
    Esemény: Rendelés állapot váltás
    Cselekmény: E-mail küldés

Az automatizmus beállításaiban "Az alábbiak közül bármely feltétel teljesüljön" részben válasszuk ki azt, vagy azokat a rendelés állapotokat, amelyekbe akkor kerül a rendelés, ha azt a vevő biztosan megkapta (Például: Teljesítve).

A levél szövegében használjuk a [PRODUCT_LIST_REVIEW] dinamikus elemet, hiszen így egy kattintásra az értékelendő termékhez irányítjuk a vásárlót.

  • Elérhető: ShopRenter Gold, Platinum és Partner Bolt Prémium csomagokban.

 

Hírlevél feliratkozó robotok elleni védelem növelése

Növeltük a hamis hírlevél feliratkozók elleni védelmet.

A forráskódba úgynevezett "honeypot"-okat tettünk be rejtett inputként. Ezeket csak azok a robotok látják, amelyek hamis feliratkozást generálnak - így ők ki is töltik. A rendszer viszont felismeri és automatikusan kiszűri ezeket a feliratkozásokat.

Erre azért volt szükség, mert sok bosszúságot okozhat, ha hirtelen több ezres feliratkozást generáló "támadás"-t szenvedünk el. Ennek elkerülése érdekében erősítettük az ilyen robotok elleni védelmet mindkét hírlevél feliratkozó modul esetén. 

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás.
  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban.

Klasszikus Google Analytics kód kivezetése

Korábban volt lehetőség arra, hogy az admin felületen választhassunk, hogy klasszikus vagy univerzális Google Analytics kódot használunk. Ezt a választási opciót kivezettük, így már csak az univerzális Google Analytics kód használható a rendszerben. A már megadott kódokat az univerzális szkriptbe illesztettük be a webáruház felületén. 

Erre azért volt szükség, mert több esetben tapasztaltuk, hogy a Google Analytics nem pontosan vagy egyáltalán nem mérte a klasszikus kód eredményeit.

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás.
  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban.

 

Letölthető termékeknél letöltés engedélyezése opció kivezetése

Kivezettük a letölthető termékeknél a letöltés engedélyezése opciót. Erre azért volt szükség, mert letölthető termék esetén a termék engedélyezésével és tiltásával is szabályozhatjuk a termék elérhetőségét.

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás.
  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban.

Van még kérdése? Kérelem beküldése