Simple qvik azonnali átutalás

A QVIK a Magyar Nemzeti Bank (MNB) és a GIRO által fejlesztett azonnali átutalási rendszer, amely lehetővé teszi a gyors és biztonságos online fizetéseket.

  • Asztali (desktop) fizetésnél a vásárló egy QR-kódot kap, amelyet a mobilbanki alkalmazásával beolvasva azonnal jóváhagyhatja az utalást.
  • Mobilos fizetés esetén még egyszerűbb a folyamat, hiszen a vásárló automatikusan a mobilbanki applikációba kerül, ahol egy kattintással elvégezheti a fizetést.

2025-02-26 14_50_20-image (5).png.png

A qvik azonnali átutalás beállítása a Shoprenterben

A QVIK fizetési mód Silver, Gold és Platinum csomagokban érhető el, és az admin felületen könnyedén bekapcsolható.

Beállítás menete:

  1. Lépj be a Shoprenter admin felületére.
  2. Navigálj a Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok menüponthoz.
  3. Keresd meg a SimplePay QVIK azonnali átutalás opciót.
  4. Kapcsold be a fizetési módot, és kövesd a beállítási lépéseket.

További technikai beállítások

  • IPN URL: Az IPN (Instant Payment Notification) URL-t a Simple.hu adminisztrációs oldalán kell beállítani a Fiókkezelő > Technikai adatok > IPN beállítások fül alatt.
  • Kereskedői azonosító (MERCHANT) és Titkosító kulcs (SECRET_KEY) a Simple adminfelületén, a Fiókkezelő > Technikai adatok menüpont alatt található. 

Fontos tudnivalók

  • A qvik használathoz a SimplePay Partner Portál fiókban egy új Elfogadóhely létrehozása szükséges. Itt lesz elérhető a működéshez szükséges Kereskedői azonosító és a Titkosító kulcs, valamint az IPN url-t is itt lehet beállítani. 
  • Ha több webshopod van és mindenhol szeretnéd használni a qvik-et, érdemes először egyeztetni a Simple-el az IPN URL-ek kezeléséről.
  • A qvik azonnali átutalás fizetési mód kizárólag magyar forinttal működik.
  • A qvik azonnali átutalás fizetési móddal leadott rendelések bruttó végösszege nem haladhatja meg a 20.000.000 forintot.
  • MNB ajánlása az, hogy a fizetési módot "qvik fizetés" néven legyen feltüntetve a vásárlók számára

A QVIK bevezetésével még gördülékenyebbé és gyorsabbá teheted a fizetési folyamatot, ami hozzájárulhat a vásárlói élmény növeléséhez és az elhagyott kosarak számának csökkentéséhez. Ha kérdésed van, ügyfélkapcsolatunk szívesen segít a beállításban!

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-15:00 között!

Hibabejelentés