Meta (Facebook) analitika beállítások

Facebookos követőkódok: Facebook Pixel, Conversions API

Webáruházunk forgalmát növelhetjük Facebook-hirdetések használatával. Ahhoz, hogy pontosabb képet kapjunk ezen hirdetések eredményeiről, mindenképp érdemes valamilyen módon mérni a teljesítményüket.  Erre az egyik lehetőségünk a Facebook Pixel (vagy Facebook-képpont, Meta-képpont), amely tulajdonképpen azt jelenti, hogy egy követőkódot kell elhelyeznünk webáruházunkban, hogy marketingadatokat adhassunk át, amelyekkel optimalizálhatjuk a hirdetéseinket.

A Facebook Conversions API (vagy Konverziók API) beállítása a másik lehetőségünk: ezzel közvetlen kapcsolatot alakíthatunk ki a webáruházunk és a Meta között, amely még pontosabb mérést tesz lehetővé. A két megoldást kombinálni is lehet az ennél is megbízhatóbb kapcsolat érdekében.

A Facebook-hirdetések mérési lehetőségeiről itt találunk további információt.

 

Ha szükséged lenne segítségre a SEO beállításokkal kapcsolatban, akkor fordulj bizalommal SEO csapatunkhoz, akik minden keresőoptimalizálással kapcsolatos elakadásban segítenek. A megfelelő SEO a ráfordított összeg többszörösét is visszahozhatja profitban!

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés