Facebookos követőkódok: Facebook Pixel, Conversions API
Webáruházunk forgalmát növelhetjük Facebook-hirdetések használatával. Ahhoz, hogy pontosabb képet kapjunk ezen hirdetések eredményeiről, mindenképp érdemes valamilyen módon mérni a teljesítményüket. Erre az egyik lehetőségünk a Facebook Pixel (vagy Facebook-képpont, Meta-képpont), amely tulajdonképpen azt jelenti, hogy egy követőkódot kell elhelyeznünk webáruházunkban, hogy marketingadatokat adhassunk át, amelyekkel optimalizálhatjuk a hirdetéseinket.
A Facebook Conversions API (vagy Konverziók API) beállítása a másik lehetőségünk: ezzel közvetlen kapcsolatot alakíthatunk ki a webáruházunk és a Meta között, amely még pontosabb mérést tesz lehetővé. A két megoldást kombinálni is lehet az ennél is megbízhatóbb kapcsolat érdekében.
A Facebook-hirdetések mérési lehetőségeiről itt találunk további információt.
Ha szükséged lenne segítségre a SEO beállításokkal kapcsolatban, akkor fordulj bizalommal SEO csapatunkhoz, akik minden keresőoptimalizálással kapcsolatos elakadásban segítenek. A megfelelő SEO a ráfordított összeg többszörösét is visszahozhatja profitban!