Milyen segítséget/supportot biztosít a ShopRenter?

A ShopRenter elsődlegesen emailben az info@shoprenter.hu címen várja a beérkező kérdéseket, problémákat. A rendszerrel kapcsolatos hibajelentésekre külön email címet tartatunk fel hiba@shoprenter.hu címen.

Kérdéseiket ügyfeleink feltehetik munkaidőben a 06/1234-5011-es normál díjas telefonon.

Emellett a szabad kapacitások függvényében az admin felületen chat supportot is tartunk.

A rendszer megismerését segíti a havonta megrendezésre kerülő ingyenes rendszer oktatásunk: https://www.shoprenter.hu/szolgaltatasok/ingyenes-oktatas

Végül a tudásbázisunkat folyamatosan frissítjük az új funkcióleírásokkal, bemutató videókkal, leggyakoribb kérdések válaszaival.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.