Google Ads vs. Google AdSense

A Keresési és a Display Hálózatról

A Google keresési eredményoldalain túl a Google Ads programmal hirdetései a több ezer kiváló minőségű keresési és Display hálózati webhelyet, illetve terméket összefogó Google Hálózatban is megjelenhetnek. Ha úgy dönt, hogy hirdetéseit megjeleníti a Google Hálózatban, azzal jelentős mértékben növelheti hirdetései jelenlétét olyan vásárlók körében, akiket kizárólag a Google oldalán nem érhetett volna el. A Google Hálózat két része a Google Keresési Hálózat és a Google Display Hálózat. A hirdetők a két hálózat bármelyikén, és egyszerre mindkettőn is megjeleníthetik hirdetéseiket.

 Google Keresési Hálózat: Tagjai a Google keresési oldalai, keresési webhelyei és keresési eredményeket megjelenítő termékei, például a Google Product Search és az Earthlink. A Google Ads hirdetései megjelenhetnek a keresési eredmények mellett vagy fölött, az eredményoldal részeként, amint egy felhasználó a webhely tartalomjegyzékében navigál, illetve más, releváns keresési oldalakon.

 A Google Display Hálózathoz tartoznak a Google vállalattal partneri kapcsolatban álló webhelyek (megjelenítési partnerek), a YouTube és a Google tulajdonában álló egyes webhelyek, mint például a Gmail. Ezek a webhelyek lehetővé teszik, hogy hirdetési kampányaival olyan oldalakat is elérhessen, ahol a látogatók aktív kapcsolatba lépnek a tartalommal, és nem csupán kereséseket végeznek. Ads hirdetései akkor jelenhetnek meg egy weboldalon, ha az adott oldal tartalma és URL-je egyezik a kampányban megadott kulcsszavakkal.

Az AdSense segítségével pedig megjeleníthetünk display hirdetéseket. 

Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.