Szállítási mód: Leggyakrabban előforduló hibák

Ebben a részben próbálunk segítséget nyújtani a szállítási mód beállítása során jelentkező legtöbbet előforduló hibák megoldásában, ami a helytelen beállításra vezethető vissza.

1. Hiányos sáv megadás:

Előfordulhat, hogy azért nem jelenik meg szállítási mód, mivel nem adtuk meg helyesen a sávokat. Például megadtunk egy 0-50 000 Ft értékű sávot, de a kosár értéke 55 000 Ft. Ebben az esetben nem tudja a rendszer felajánlani ezt a szállítási módot.

2. Helytelen régióbeállítás:

Gyakran előforduló hiba, hogy csak Magyarország régióját adtuk meg a szállítási módnak és vevőnk a határon túlról szeretne rendelni. Ilyenkor az a szállítási mód nem fog megjelenni. Ennek kivédésre célszerű megadni több országot is a egy régióba.

Illetve fordított eset is elképzelhető, ha csak Magyarországra szeretnénk szállítani, ám a nem megfelelő régióbeállítás miatt külföldi rendelést is fel tudnak adni.

3. Nem szállítható a termék:

A termék adatlapján be lehet állítani, hogy egy termék szállítható-e: "Szállítandó termék". Amennyiben ez "Nem"-re van állítva, akkor nem fog szállítási opció megjelenni a kosár lépési során. ha az adott termék kosárban van.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

1 Megjegyzések

  • Avatar
    Kárpáti Imre

    Köszönöm, hasznos volt!

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.