Dinamikus remarketing hirdetést és Google Merchant Center használata

Dinamikus remarketing: amikor valaki megnézi mondjuk a cipőket tartalmazó kategóriánkat, majd amikor cipők után böngészik a neten, akkor azokat a termékeket (vagy akár konkrétan azt a terméket) mutatjuk meg neki a hirdetésben, amit korábban nálunk látott. Ettől dinamikus. 

Legjobb tudomásunk szerint bár a következő országokban érhetők el: Ausztrália, Brazília, Csehország, Egyesült Államok, Egyesült Királyság, Franciaország, Hollandia, India, Japán, Németország, Olaszország, Spanyolország és Svájc.

Mivel Magyarország régóta nem szerepel a listán, így az ilyen jellegű fejlesztéseinket háttérbe szorítottuk.

Ahhoz viszont, hogy a későbbiekben ezt a hirdetési formát használhassuk be kell regisztrálni a Merchant Centerbe a termékeket, majd az Adwords-ben kapott remarketing címkét kell személyre szabni.
Erre megoldást nyújt a Google nemrégiben bevezetett Tag Manager szolgáltatása, melyet a közeljövőben integrálni fogunk a ShopRenterbe.
Amennyiben szeretne esetleg részletesebben is olvasni ennek beállításáról, úgy az alábbi linken tájékozódhat:
https://support.google.com/tagmanager/answer/3002580

Összefoglalva azt tudom mondani, hogy a dinamikus remarketing hirdetések jelenleg Magyarországon még nem használhatóak, ám készülünk a bevezetésükre, és remélhetőleg a Google bejelentésével egy időben mi is készen állunk majd annak használatára.

Remélem tudtam segíteni!

Vajda Szilárd

Van még kérdése? Kérelem beküldése

1 Megjegyzések

  • Avatar
    Kercsó Péter

    Sziasztok,
    Ennek kapcsán láttok már valami előrelépést?
    köszi

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.