Alapvető tudnivalók, azaz használjuk az áruházat
A webáruház gyors, és hatékony használatához néhány dolgot jó, ha előre elsajátítunk, megjegyzünk. Ezen folyamatot szeretnék áttekinthetőbbé, gyorsabbá tenni az itt látható videók segítségével.
![]() |
![]() |
Fájl menedzser | Képkezelés |
![]() |
![]() |
Keresőoptimalizálás, SEO | Admin kezelés |
![]() |
|
Számlák letöltése |
Megjelenés és tartalom
Egy áruháznak éppoly fontos a külcsín, mint a belbecs. Nem csak az számít, hogy hogyan néz ki, a használhatóság, a funkciók is kiemelt szerepet játszanak az oldal életében. Mindkét oldalt, azok lehetőségeit mutatjuk meg az alábbi videók segítségével.
![]() |
![]() |
Megjelenés, sablonok kezelése | Modulok |
![]() |
![]() |
Termékkártya szerkesztés | Szöveges menüpontok |
![]() |
![]() |
Szövegek szerkesztése |
Sablon váltás
|
![]() |
![]() |
Landoló oldal
|
Űrlap készítése |
![]() |
![]() |
Blog létrehozása |
Kategóriába szöveges tartalom elhelyezése
|
![]() |
![]() |
Skype hívógomb beillesztés
|
Térkép beágyazása |
A beállítások
Az áruház működése sokféle módon valósítható meg. Legyen szó szállításról, vagy fizetésről, nyelvekről, vagy pénznemekről, ezen beállítások alapvetően befolyásolják a működést, sőt ezt a vásárlók is is látják. Az itt látható videók mindegyike egy-egy fontos beállítást mutat be.
![]() |
![]() |
Raktárállapotok | Adó osztályok |
![]() |
![]() |
Földrajzi zónák | Szállítási módok |
![]() |
![]() |
Fizetési módok | Nyelvkezelés |
![]() |
![]() |
Pénznemek | Facebook bejelentkezés |
Termékek és lehetőségeik
A webáruházban a legfontosabb maga a termék. Mivel a termék bármilyen lehet, ezért lehetőséget kell biztosítanunk arra, hogy a ShopRenterben ez megoldható legyen. Az alábbi videókkal szeretnénk segíteni abban, hogy ennek folyamata, lehetőségei mindenki számára egyszerűen elsajátítható és világos legyen.
![]() |
![]() |
Gyártók kezelése | Kategóriák |
![]() |
![]() |
Termékkezelés | Termékváltozatok kezelése |
![]() |
![]() |
Szűrési rendszer | Termék export-import |
![]() |
![]() |
Letölthető termékek kezelése |
Terméktípus és egyedi tulajdonság (I.rész)
|
![]() |
![]() |
Termékváltozatok- szülő-gyerek viszony (II.rész)
|
Szűrési rendszer(III. rész) |
![]() |
|
Akció beállítása | |
Marketing...
Egy webáruháznak fontos része a marketing; ezt pedig sokféleképpen lehet elképzelni. A ShopRenterben található funkciókat az alábbi videókban mutatjuk be.
![]() |
![]() |
Kuponok | Kosár upsell modul |
![]() |
![]() |
Mennyiségi kedvezmény | Termékmegosztás |
![]() |
![]() |
Termékvéleményezés | Hírlevél küldő |
![]() |
![]() |
Hűségpont rendszer
|
Vevőcsoportok és kedvezmények |
![]() |
![]() |
Csomagajánlat
|
Facebook webáruház |
Egy webáruház mindennapjai
Az áruház üzemeltetése sokrétű feladat, leginkább a rendelések és felhasználók kezelését foglalja magában. Az alábbi videók ennek kezelésébe nyújt betekintést.
![]() |
![]() |
Rendeléskezelés | Rendelési állapotok kezelése |
![]() |
![]() |
Vevők kezelése | Vevőcsoportok |
0 Megjegyzések