Okos-Ügyviteli Rendszer

Beállítás

Okos-Ügyvitel fejlesztése során elsődleges szempont, hogy egy könnyen kezelhető szoftvert adjunk a felhasználók részére, így biztosítva, hogy hatékonyan támogassuk az értékesítési és beszerzési folyamatokat!

A fentieket szem előtt tartva a szinkron folyamat beállítását az Okos-Ügyvitel ügyfélszolgálata végzi el Ön helyett, a szinkron folyamatok egyeztetésével, így Önnek nem kell megbirkóznia a technikai beállításokkal! A sikeres szinkron folyamat indítása mindössze 2 egyszerű lépésből áll:

1. Engedélyezzük a szinkron folyamatokat a ShopRenter admin menüjében Beállítások/Integrációk/ERP/Okos-Ügyvitel

zs12.png

2. Importáljuk a termék törzset a nyitó leltári adatokkal az Okos-Ügyvitelbe Az importot díjmentesen elvégzi az Okos-Ügyvitel ügyfélszolgálata, amennyiben az adatokat elküldik e-mailben az info@okosugyvitel.hu címre. Import folyamatok leírása és minta fájlok: http://okosugyvitel.hu/online-szamlazo-tudasbazis/termekek/

Szinkron indítása

A szinkron bekapcsolását az Okos-Ügyvitel ügyfélszolgálata végzi a szinkron folyamatok egyeztetése után. A szinkron meghívása történhet automatikusan 5 percenként, vagy kézi szinkron hívással az Okos-Ügyvitel felületén.

Szinkron folyamatok leírása

1. Megrendelések automatikus letöltése Minden új megrendelés automatikusan letöltésre kerül az Értékesítés / Megrendelések menüpontba. A megrendelés letöltésével létrejön minden törzsadat automatikusan, azaz pl. a vevő adatai, fizetési mód, szállítási mód, sőt ha az adott termék nem szerepelne az Okos-Ügyvitel termék listájában akkor maga a termék is! Így külön beállítást nem igényel a kiegészítő szolgáltatások szinkron beállítása! Azaz ha egy megrendelés tartalmaz kupon kedvezményt, szállítási díjat, az automatikusan létrejön az Okos-Ügyvitelben a megrendelés letöltésével.

A megrendelések már foglalják a készletet és nyitott státuszt kapnak a kiszámlázásig. A számla a megrendelésből 1 kattintással elkészíthető. A megrendelés módosítható a számla kiállítása előtt tetszőlegesen. Az Okos-Ügyvitel már kimutatja foglalt készletek alapján, hogy mennyi a fizikai raktárkészlet, ebből mennyi a foglalt készlet és a kettő különbözete alapján, mennyi a szabad készlet (akár raktáranként is).

A megrendelések mindig azzal az árral jönnek létre az Okos-Ügyvitelben, amilyen árat a megrendelt termékek kapnak a ShopRenter beállításai alapján. Azaz, ha a megrendelés tartalmaz akciós árat, kuponos kedvezményt, vagy a vásárló kap egyedi viszonteladói kedvezményt, a megrendelés mindig ennek megfelelően jön létre az Okos-Ügyvitelben is!

A kiszámlázott megrendelések az Okos-Ügyvitelben számlázott státuszba kerülnek és onnantól nem módosíthatóak. Ha a megrendelésből számla készült és a számlát lestornózzuk a megrendelés visszaáll nyitott státuszra, így akár újból kiszámlázható, vagy maga a megrendelés is stornózható.

Egyeztetés után az Okos-Ügyvitel ügyfélszolgálata a következő beállításokkal végzi el:

  • Beállításra kerül a megrendelésekhez tartozó megfelelő megrendelés tömb (több webáruház szinkron esetén hasznos)
  • Beállításra kerül a megrendelés alapértelmezett raktára (azaz, hogy a megrendelés melyik raktár készletét foglalja - több raktárkezelés esetén fontos)
  • Beállításra kerül az első megrendelés sorszám ahonnan letöltés elindul (ShopRenteres megrendelés azonosító alapján)  

Készlet adatok és termékek normál eladási árának a visszaküldése a ShopRenternek

A készlet adatok felküldése opcionálisan választható a megrendelések letöltése mellett. Ennek megfelelően minden készlet adatot az Okos-Ügyvitel küld át a ShopRenter webáruháznak. Azaz, ha bármilyen egyéb eladás kerül rögzítésre az Okos-Ügyvitelbe (nyugtás bolti értékesítés, számla), vagy árubeszerzés kerül iktatásra, a készlet mozgás automatikusan továbbításra kerül a ShopRendernek. A készlet feladások a ShopRenterben a raktár 1-be kerülnek feladásra.

 

Egyeztetés után az Okos-Ügyvitel ügyfélszolgálata a következő beállításokkal végzi el

  • Beállításra kerül több raktár esetén, hogy mely raktárak készlete kerüljön szinkronizálásra (tetszőleges kombináció beállítható)
  • Beállításra kerül, hogy a termék melyik ára kerüljön szinkronizálásra a ShopRenterrel (Okos- Ügyvitelben árlistás árak esetén van előnye)
  • Beállítható az is, hogy a termék ár szinkron esetén a beszerzési ár kerüljön szinkronizálásra (ShopRenterben árszorzók használata esetén használható, hiszen a beszerzési árak alapján árszorzókkal kalkulálódnak a termékek eladási árai)
  • Áfa mentes ügyfélnél beállításra kerül az áfa kulcs megfeleltetés is

 

Készlet szinkron esetén a szinkron indításával az Okos-Ügyvitel átküldi a webáruházba az összes termék leltári mennyiségét, valamint a normál eladási árát.

Teszt üzemmód

Új érdeklődők számára díjmentes tesztelési lehetőséget biztosít a ShopRenter és az Okos-Ügyvitel ügyfélszolgálata. A teszteléshez regisztrálni kell az Okos-Ügyvitel szolgáltatásra a http://okosugyvitel.hu oldalon, valamint a meglévő ShopRenter áruházról kell egy másolat, mely a ShopRenter ügyfélszolgálatán kérhető. A webáruház másolat összekötése díjmentes az Okos- Ügyvitellel.

 

Elérhetőség

Web: http://okosugyvitel.hu

E-mail: info@okosugyvitel.hu

Telefonszám: + 36 20 548 6112

Kapcsolattartó: Gáll Kálmán

Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.