Kulcs-soft Ügyviteli Rendszer

A Kulcs-soft Ügyviteli Rendszer integrációjával ügyfeleink egy olyan ERP rendszerhez férhetnek hozzá, mely véleményünk szerint mindent tud, amire egy hazai vállalkozásnak szüksége lehet, kezdve a készlet- és raktárkészlet kezeléssel, a számlázáson át egészen a CRM és értékesítést támogató funkciókig.

Az integráció eredményeképpen a webáruházban lévő termék adatok, illetve a rendelések szinkronizálására van lehetőség.

A két rendszer összekapcsolása nem igényel sok módosítást. Azért, hogy még nagyobb segítséget nyújthassunk a beállításhoz készítettünk egy útmutatót is.

Valamint ide kattintva megtalálhatja a Kulcs-Soft által készített útmutatót is.

A webáruház admin felületén található menüpontok:

Webshopid: Kérjük itt adja meg a Kulcs Ügyvitel adminisztrációs felületének Karbantartás/Webáruház beállítások/Web-Azonosító részben található azonosítót!

Jelszó: Az Ön Kulcs Ügyvitelhez használt azonosítójához tartozó jelszava.

Szinkronizáció típusa:

  • Raktár és Ár adatok szinkronja: Ebben az csak webáruház termékeinek raktár és ár adatai fognak szinkronizálódni, a termékek cikkszáma alapján.
  • Teljes szinkronizáció: Ebben az esetben a raktár információkon és árakon kívül a kategóriák adatai, és az új termékek is szinkronizálásra kerülnek.

Import jelszó: Nem kötelező mező, a szinkronizálás biztonságossá tételéhez lehet megadni jelszót.

Szállítási díj / Fizetési illeték / Kupon cikkszáma: Kérjük itt adja meg azokat az elnevezéseket, amelyeket a Kulcs-soft rendszerében ezeknél az értékeknél használ. Az itt megadott cikkszámokkal kerülnek át az adatok a Kulcs-soft rendszerébe.

Integrációs URL-ek: Az itt található 4 URL-t kell Önnek a Kulcs-soft ügyfélszolgálatához eljuttatnia annak érdekében, hogy összekapcsolhassa a két rendszert. Amennyiben az URL-ek beállítása megtörtént, úgy a Kulcs Ügyvitelen belül a Termékkezelés / Termékek menüpontban szinkronizálhatjuk az adatokat.

Kategória adatok feldolgozásához szükséges URL: Ezt az URL-t csak akkor adja meg, ha a teljes kategóriafát a Kulcs-Soft rendszeréből szeretné menedzselni. Továbbá fontos, hogy a kategória adatok csak a "Teljes szinkronizáció" esetén kerülnek átadásra.

Az integráció csak a Kulcs-Soft Prémium szoftvereivel valósítható meg.

A Kulcs-Soft-al való szinkronizáció során mindig a kapott termekkod mezőt hasonlítjuk össze a webáruházban lévő cikkszám mező értékével. Ha egyezés van, akkor felülíródnak az adatok. Ha nincs egyezés és Teljes szinkronizációt használunk, akkor létrejön új termékként az adat.

Raktár és Ár adatok szinkronjakor a következő adatok dolgozzuk fel:

Kulcs-Softtól kapott adatok Kapott adatok feldolgozása ShopRenterben
ar Alapár
arakcios Akciós ár
szabadraktar Raktárkészlet 1

Teljes szinkronizációkor a következő adatok dolgozzuk fel:

Kulcs-Softtól kapott adatok Kapott adatok feldolgozása ShopRenterben
ar Alapár
arakcios Akciós ár
szabadraktar Raktárkészlet 1
nev Terméknév az alapértelmezett nyelven
mee mértékegység az alapértelmezett nyelven
afakulcs Áfakulcs
kep Termékkép
kat Termékhez rendelt kategória
tmegjegyzes Termék hosszú leírása

Fontos pár információval szolgálnunk az akciós árak kezelésével kapcsoltban:

1. Ha új akciós ár érkezik a Kulcs-Softtól, akkor az 10-es prioritással kerül rögzítésre a termékhez, így akár saját akció ár is adható a webshopos termékhez.

2. Mindig csak a 10-es prioritású akciós árakat írja felül a rendszer, tehát ha korábban volt webshopunk és minden akciós árat a Kulcs-Softból akarunk módosítani, akkor érdemes az akciós árak prioritását 10-esre venni.

3. Amennyiben 0-s akciós ár fog érkezni a Kulcs-Softtól, abban az esetben a 10-es prioritású akciós ár lejárata a tegnapi napra fog állítódni.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.