Számlázz.hu e-számlázó rendszer

A Számlázz.hu rendszerével való integráció segítségével a rendelésekről e-számla vagy hagyományos, papír alapú számla adható ki. Az integrációhoz csak a Számla Agent kulcsot kell megadnunk.

Beállítások

E-számla

Számla sztornózása

Beállítások

Az integráció a Beállítások > Integrációk > Számlázó > Számlázz.hu menüpontban érhető el (Silver csomagtól).

Számla Agent kulcs: a Számlázz.hu fiókunkon belül a kezdőlapra kattintva az oldal alján találjuk a Számla Agent kulcsot. A számlázó ezzel az azonosítóval váltja ki a felhasználónév és jelszó páros megadását, ami elsősorban a biztonságot szolgálja. A felhasználónak nem kell már sehol megadnia a felhasználónevét és jelszavát, amelyekkel a fiókjába is belép, így az nagyobb biztonságban tudható.

Számla szám előtag: a számlaszám előtag használatával könnyebben megkülönböztethetőek az eltérő webáruházakból érkező számlák. Csak olyan számlaszám előtag használható, ami a szamlazz.hu rendszerében már létezik, ezért először a szamlazz.hu felületén a Beállítások > Előtagok menüpontban szükséges létrehozni a használni kívánt előtagot.

E-számlát kér? Ennek segítségével állíthatjuk be azt, hogy a rendelésről elektronikus vagy papír alapú számlát akarunk-e kiállítani.

Amennyiben rendelkezünk a Számlázz.hu rendszeréből származó kulcstartó jelszóval, akkor az is megadható. Ezt egy megvett tanúsítványból, a Számlázz.hu segítségével készíttethetünk el.

PDF számla letöltés? Beállítható, hogy a számlát az elkészüléskor letöltse-e a rendszer a saját gépünkre vagy sem.

Teljesítési és fizetési határidők: ezekben a mezőkben adható meg, hogy a számla kiállítása után hány nappal későbbre dátumozza a rendszer a teljesítési, illetve fizetési határidőt. Ezek szerepelni fognak az elkészült számlán.

Számlaküldés e-mailben: a beállítással megadható, hogy az elkészült számlát a rendszer automatikusan küldje-e ki a vásárlónak.

Automatikus számlaküldés a bejelölt rendelés állapotoknál: az áruház automatikusan kiállítja és levélben elküldi a megrendelőnek a számlát, amennyiben a rendelés státusza a bejelölt rendelés státuszra vált.

Automatikus számlaküldés sikeres bankkártyás fizetés esetén: a beállítás segítségével sikeres bankkártyás fizetés után a rendszer automatikusan kiállítja és levélben elküldi a megrendelőnek a számlát.

Számla elküldése a vevőnek a Számlázz.hu által? Ezzel a beállítással adhatja meg, hogy a számlát a Shoprenter vagy a Számlázz.hu rendszere küldje-e ki a vevőnek. Teszt fiók esetén biztonsági okokból nem küld emailt a rendszer. Az email küldés E-számla és Prémium csomag esetén működik.

Értesítő levél: az itt megadott email címre visszaigazoló levél fog érkezni a számla kiküldéséről, ide több email cím is megadható.

Számla letöltés rendelés oldalon: engedélyezett állapotban a Rendelések menüpontba bekerül egy Számla oszlop, ahol a rendelésekhez kiállított számlákat tudjuk letölteni.

E-számla

Az e-számla különbözik a hagyományos számlától, mivel maga a fájl is hitelesítve van, így alkalmas a rendelés igazolására. Ez egy pdf kiterjesztésű fájl, amelyet le is tölthetünk és elmenthetünk. Minden elkészült számla egyébként a Shoprenter rendszerében is mentésre kerül, így sosem vész el véglegesen.

A papír alapú számla is egy pdf kiterjesztésű fájl, amely viszont nincs hitelesítve, így csak a kinyomtatott és pecséttel ellátott példánya alkalmas a vásárlás igazolására.

Lehetőség van módosítani a kiállított számla nyelvét, ezt az utolsó beállításban tehetjük meg. Választható nyelvek: magyar, angol, német, olasz, román, szlovák, horvát, francia.

Számla sztornózása

Egy már kiállított számla sztornózása is megoldható. Ha a számla már korábban ki lett állítva, akkor a fül tartalma megváltozik, és megjelenik a számla sztornózására szolgáló gomb az adott rendelésen belül. Ennek segítségével kezelhetők például a visszamondott rendelések. A rendelést törölt állapotra tudjuk állítani, a számlát pedig sztornózhatjuk ilyen esetben.

Fontos! A számla sztornózása után új számlát már nem a Shoprenteres webáruházunk admin felületén, hanem a Számlázz.hu felületén készíthetünk a rendeléshez.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés