Számlázz.hu e-számlázó rendszer

Beállítások

E-számla

Számla sztornózása

 

A Számlázz.hu rendszerével való integráció segítségével a rendelésekről e-számla, vagy hagyományos, papír alapú számla adható ki. Az integrációhoz csak a Számla Agent kulcsot kell megadnunk. 

 

Beállítások

Beállítások > Integrációk > Számlázó > Számlázz.hu menüpontban érhető el.

 

Számla Agent kulcs: a Számlázz.hu fiókunkon belül a kezdőlapra kattintva az oldal alján találjuk a Számla Agent kulcsot. A számlázó ezzel az azonosítóval váltja ki a felhasználó név és jelszó páros megadását, ami elsősorban a biztonságot szolgálja. A felhasználónak nem kell már sehol megadnia a felhasználónevét és jelszavát, amelyekkel a fiókjába is belép, így az nagyobb biztonságban tudható.

 

Számla szám előtag: A számlaszám előtag használatával könnyebben megkülönböztethetőek az eltérő webáruházakból érkező számlák. Csak olyan számla szám előtag használható, ami a szamlazz.hu rendszerében már létezik, ezért először a szamlazz.hu felületén a Beállítások/Előtagok menüpontban szükséges létrehozni a használni kívánt előtagot.

 

E-számlát kér? - Ennek segítségével állíthatjuk be azt, hogy a rendelésről elektronikus, vagy papír alapú számlát akarunk-e kiállítani.

Amennyiben rendelkezünk a Számlázz.hu rendszeréből származó kulcstartó jelszó, akkor az is megadható. Ezt egy megvett tanúsítványból, a Számlázz.hu segítségével készíttethetünk el. 

 

PDF számla letöltés? - Beállítható, hogy a számlát az elkészüléskor letöltse-e a rendszer a saját gépünkre, vagy sem.

 

Teljesítési és fizetési határidők - Ezekben a mezőkben adhatóak meg, hogy a számla kiállítása után hány nappal későbbre dátumozza a rendszer a teljesítési, illetve fizetési határidőt. Ezek szerepelni fognak az elkészült számlán.

 

Számlaküldés e-mailben - A beállítással megadható, hogy az elkészült számlát a rendszer automatikusan küldje-e ki a vásárlónak.

 

Automatikus számlaküldés a bejelölt rendelés állapotoknál - Az áruház automatikusan kiállítja és levélben elküldi a megrendelőnek a számlát, amennyiben a rendelés státusza a bejelölt rendelés státuszra vált. 

 

Automatikus számlaküldés sikeres bankkártyás fizetés esetén - A beállítás segítségével sikeres bankkártyás fizetés után a rendszer automatikusan kiállítja és levélben elküldi a megrendelőnek a számlát.

 

Számla elküldése a vevőnek a Számlázz.hu által? - Ezzel a beállítással adhatja meg, hogy a számlát a ShopRenter vagy a Számlázz.hu rendszere küldje-e ki a vevőnek. Teszt fiók esetén biztonsági okokból nem küld emailt a rendszer. Az email küldés e-számla és prémium csomag esetén működik.


Értesítő levél - az itt megadott emailcímre visszaigazoló levél fog érkezni a számla kiküldéséről, ide több emailcím is megadható.

 

Számla letöltés rendelés oldalon - Engedélyezett állapotban a Rendelések menüpontba bekerül egy Számla oszlop, ahol a rendelésekhez kiállított számlákat tudja letölteni.

 

E-számla

Az e-számla különbözik a hagyományos számlától, mivel maga a fájl is hitelesítve van, így alkalmas a rendelés igazolására. Ez egy pdf kiterjesztésű fájl, amelyet le is tölthetünk, és elmenthetünk. Minden elkészült számla egyébként a Shoprenter rendszerében is mentésre kerül, így sosem vész el véglegesen.

A papír alapú számla is egy pdf kiterjesztésű fájl, amely viszont nincs hitelesítve, így csak a kinyomtatott és pecséttel ellátott példánya alkalmas a vásárlás igazolására.

Lehetőség van módosítani a kiállított számla nyelvét, ezt az utolsó beállításban tehetjük meg. Választható nyelvek: Magyar, Angol, Német, Olasz, Román, Szlovák, Horvát, Francia

 

Számla sztornózása

Egy már kiállított számla sztornózása is megoldható. Ha a számla már korábban ki lett állítva, akkor a fül tartalma megváltozik, és megjelenik a számla sztornózására szolgáló gomb az adott rendelésen belül.. Ennek segítségével kezelhető például a visszamondott rendelések. A rendelést törölt állapotra tudjuk állítani, a számlát pedig sztornózhatjuk ilyen esetben. 

Van még kérdésed? Kérdés beküldése