Clearadmin számlázó rendszer

Webáruházunkat összeköthetjük az ingyenes ClearAdmin számlázórendszerrel. Ezt az ingyenes rendszert bárki letöltheti és igényelhet hozzá kódot a ClearAdmin oldaláról.

ClearAdmin aktivációs kód létrehozása

A ClearAdmin beállítása

Számlák letöltése ClearAdminba

ClearAdmin aktivációs kód létrehozása

Shoprenteres webáruházunk admin felületén a Beállítások > Integrációk > Számlázó > ClearAdmin menüpontban találjuk azt a modult, ahol boltunkat összekapcsolhatjuk a ClearAdminos fiókunkkal. Itt az Aktiválásra kattintva a rendszer két lehetőséget ajánl fel nekünk:

  1. Ha már van ClearAdmin aktivációs kódunk, akkor választhatjuk a Rendelkezem ClearAdmin - Webáruház modullal és aktivációs kóddal opciót, így csak be kell írnunk ide ezt az aktivációs kódot és el kell mentenünk a módosításokat. Amennyiben olyan kódunk van, amelyhez nem tartozik webáruház modul, viszont vannak egyéb modulok (például nemzetközi számlázó modul), akkor új kódot kell igényelnünk a webshopba és a Clearadmin ügyfélszolgálatának kell jeleznünk, hogy az új kódhoz állítsák be a már megvásárolt modulunkat.
  2. Ha még nincs ilyen kódunk, akkor újat is létrehozhatunk a Shoprenteres felületen az Új aktivációs kód létrehozása opciót választva. Ebben az esetben a megjelenő regisztrációs űrlap kitöltése után a Mentés gombra kattintva a rendszer generál nekünk egy aktivációs kódot.

A ClearAdmin beállítása

Ha készen vannak az admin felületen elvégzendő beállítások, a ClearAdmin oldaláról letölthetjük a szoftver legfrissebb változatát.

A számlázó használatához a következő lépéseket kell elvégeznünk a ClearAdmin felületén:

Telepítsük fel a programot a gépre.

Fájl> Aktiválás: itt adhatjuk meg az adószámunkat és az admin felületen létrehozott aktivációs kódot a ClearAdminban.

 reni02.png

A ClearAdmin ezután egy új ablakban cégünk további adatait is kérni fogja, amiket az admin felületen megadtunk.

Ha megadtuk ezeket az adatokat, akkor ugyanennek az ablaknak a Webáruház fülén (vagy Fájl/Beállítások/Webáruház fül) szükségünk lesz a következő adatokra:

  • Bizonylatok letöltése erről az URL-ről
  • Felhasználónév
  • Jelszó

reni03.png

Ezeket a Shoprenteres webáruházunk admin felületen a ClearAdmin modulban találjuk meg (Beállítások > Integrációk > Számlázó > ClearAdmin).

ca_2.jpg

Az Ok gombra kattintva a ClearAdmin kijelzi, hogy minden rendben van-e a beállításainkkal, és ha igen, már létre is jött a szinkron boltunk és a számlázó program között.

Számlák letöltése ClearAdminba

Ha összekapcsoltuk a két rendszert, akkor a ClearAdmin felületén a Webáruház > Számlák letöltése opcióval vagy a Ctrl+L billentyűkombinációval kezdhetjük el letölteni a Shoprenteres webáruházunkban található rendelések adatait. Ehhez újra meg kell adnunk a jelszót, amit a Shoprenteres admin felületen találunk a ClearAdmin integráció moduljában (Beállítások > Integrációk > Számlázó > ClearAdmin).

 reni05.png

A webáruházban használt fizetési módjainkat a ClearAdminban az Adatok > Fizetési módok menüpontban vehetjük fel az Új gombra kattintva.

 reni06.png

Amennyiben egy rendelés kimaradt vagy véletlenül töröltük, és újra le akarjuk tölteni a legutóbbi 200 rendelést, akkor a Clearadminban a Fájl > Beállítások > Webáruház fülön kattintsunk a Haladó beállításokra, és A legutóbbi letöltött bizonylat időpontját töröljük, valamint írjuk át a Maximum letölthető bizonylatok számát 200-ra.

 reni07.png

Amennyiben a ClearAdmin "NO XML tags in document" hibát jelez a későbbiekben, a következőket ellenőrizzük le:

  • Aktiválva van-e a Shoprenteres admin felületen a ClearAdmin integráció (Beállítások > Integrációk > Számlázó > ClearAdmin).
  • Ha igen, nézzük meg, hogy megvan-e a cégnév, irányítószám sor. Ha nincs, akkor kattintsunk az Adatok szerkesztésére, és válasszuk az Új aktivációs kód létrehozását. Ezután mentsünk rá.

ca_2__1_.jpg

Ha ki van töltve ez a rész és úgy is hibaüzenet jelenik meg:

  • Kattintsunk az admin felületen a ClearAdmin számlázó URL sorban található link melletti Test parancsra, és nézzük meg, betölt-e az oldal.

ca_2__2_.jpg

Amennyiben nem töltene be a link, jelezzük az ügyfélkapcsolatnak (hiba@shoprenter.hu).

  • Amennyiben a Shoprenteres admin felületen minden rendben volt, akkor nézzük meg, hogy a ClearAdmin felületén mindent jól töltöttünk-e ki (Fájl > Beállítások > Webáruház fül: jelszó, felhasználónév, aktiváló kód, számlázó URL). Ellenőrizzünk le mindent, és az Ok gombra kattintva ismételjük meg az aktiválást.
Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés