Különleges ajánlatok

Ennek a funkciónak köszönhetően lehetőségünk van létrehozni olyan ajánlatokat, amelyekkel ösztönözhetjük a látogatóinkat, hogy ha az általunk megadott darabszámú terméket tesznek a kosárba, akkor egy terméket akár ingyenesen, akár a megadott kedvezménnyel tudnak kosárba tenni. Ezek az 1-et fizet 2-t kap típusú akciók, vagy ha 4-et vesz az 5. ingyen van, a variációk száma végtelen.

Elérhető: Shoprenter Gold csomagban

Beállítása: Marketing > Különleges ajánlatok

Beállítása

Kattintsunk a jobb felső sarokban az Új hozzáadása gombra.

Név: csak belső azonosításra szolgál, nekünk, adminoknak kell tudnunk, hogy éppen milyen ajánlatról van szó.

Státusz: itt tudjuk engedélyezni az adott ajánlatot, vagy éppen letiltani, ha nincs rá szükség. A letiltással nem törlődik az ajánlat, később bármikor újra tudjuk aktiválni.

Hány terméket kell választani, hogy érvényes legyen a következő termékekre a kedvezmény?: itt azt a számot kell megadnunk, ami az akciónknak az alapfeltétele, tehát ha 2+1 akciót szeretnénk beállítani, akkor ez a szám 2, ha 4-et fizet az ötödik féláron van akciót szeretnénk, akkor ez a szám 4.

Mely kategóriák termékeiből lehessen választani a kedvezmény igénybevételéhez?: ez nem egy kötelező beállítás, csak akkor kell itt bepipálnunk valamit, ha olyan speciális ajánlatunk van, amihez ez elengedhetetlen (pl. az az akciónk, hogy ha 1 cipőt vesz, akkor a második cipő fél áron van: ebben az esetben a Cipő kategóriát kell bepipálnunk).

Mennyivel legyen olcsóbb a kedvezményezett termék?: itt a kedvezmény mértékét kell beállítanunk százalékos formában. Ha például 2+1 akciót szeretnénk beállítani, akkor ez a szám 100 lesz, ha 4-et fizet az ötödik féláron van akciót szeretnénk, akkor ez a szám 50 lesz, tehát 50% kedvezményt adunk az ötödik termékre.

Mely kategóriák termékeiből lehessen kiválasztani a kedvezményezett terméket?: ez nem egy kötelező beállítás, ha nem pipálunk be semmit, akkor minden kategóriára érvényes lesz az előbb beállított százalékos kedvezmény. Ha speciális ajánlatunk van, pl. az az akciónk, hogy ha 1 cipőt vesz, akkor a második cipő fél áron van, akkor viszont a Cipő kategóriát kell bepipálnunk.

Akciós termékekre érvényes: be kell állítanunk, hogy az akciós termékekre érvényes legyen-e további kedvezmény, tehát választhat-e olyan terméket a vásárló, ami akciós. Ha Nemre állítjuk, akkor például hiába tesz valaki 2 akciós cipőt a kosárba, nem lesz a harmadik féláron.

Vásárlói csoport: ha szeretnénk valamely vevői csoportunknak kedveskedni ezzel a lehetőséggel, akkor itt tudjuk kiválasztani őket. Ha nem pipálunk be semmit, akkor mindenkinek elérhető lesz az ajánlatunk. Ha valakit ki akarunk zárni a kedvezményezettek köréből, akkor azt is itt tudjuk beállítani: mindenki mást bepipálunk, csak azt a vevői csoportot nem, akik nem vehetik igénybe a kedvezményt.

Egyéb tudnivalók a funkcióról

A funkció működése a kosár oldalon lesz tapasztalható, és mindig az a speciális ajánlat fog érvényesülni, amely a legkedvezményesebb bruttó árat mutatja. Tehát ha szeretnénk kommunikálni az ajánlatot a látogatóinknak, akkor érdemes egy bannert vagy aloldalt készítenünk az ajánlat részleteiről.

Egy különleges ajánlat egy rendelés során csak egyszer érvényesíthető, tehát nem úgy fog működni a funkció, hogy két termékenként a harmadik mindig kedvezményes lesz. Viszont akárhány különféle különleges ajánlat érvényesíthető egy rendelés során.

A rendszer mindig a legkedvezőbb terméket próbálja kedvezményesíteni. Ha van két ajánlatunk, amely ugyanazon termékkörre vonatkozik, és az egyik ajánlatot már igénybe vette a vevő a legolcsóbb termékre, akkor hiába kerül be a kosárba egy új kedvezményezett termék, a másik ajánlat már nem lesz arra a termékre érvényes. Van például 2 ajánlatunk, az egyiknél 2 póló után jár egy ingyen sapka, a másiknál 2 ing után jár egy ingyen sapka. Ha van a kosárban 2 póló, 2 ing és 2 sapka, akkor csak az egyik sapkára fog járni a kedvezmény.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés