Elérhető: ShopRenter Gold csomagban
Beállítása: Marketing->Hűségpontrendszer
A ShopRendszer hűségpont rendszere lehetőséget biztosít arra, hogy a megvásárolt termékekre különböző módszerek alapján később elkölthető pontokat adjunk a vásárlóknak, amelyeket a további rendelések alkalmával válthatnak be.
Beállítása:
Adó osztály: Először el kell döntenünk, hogy a számlázó programba hogyan szeretnénk átadni a hűségpont elszámolását, majd ki kell választanunk, hogy milyen adó osztállyal adjuk át a számlázónak a hűségpontokat. Ez a hűségpont értékét nem módosítja.
Alapáras termék esetén Ft/hűségpont: Itt kell megadnunk, hogy hány forint után adunk egy hűségpontot. Én beírtam, hogy 150, tehát egy 1500 Ft-os termék után kapok 10 pontot.
Ettől eltérhetünk, ha van olyan termékünk, amire más hűségpont értéket szeretnénk megadni. Ekkor lépjünk be a Bolt-Termékek menüponton belül az adott termék szerkesztésébe, és az Adatok fülön a Hűségpont sorba írjuk be, hogy ez a termék függetlenül az árától 500 hűségpontot ér.
Akciós termék esetén Ft/hűségpont: Megadhatjuk, hogy akciós termékek vásárlása esetén mennyi hűségpontot írunk jóvá ügyfeleinknek. Ha nem szeretnénk az akciós termékekre további kedvezményt adni, akkor ide írjunk be 0-t.
Egyéb költségek/kedvezmények esetén Ft/hűségpont: Megadhatjuk, hogy a termékek árától eltérő költségekre (pl. szállítási, fizetési kötségek) adunk-e hűségpontot és ha igen, akkor mennyit. Ha nem szeretnénk adni, akkor írjunk be 0-t a mezőbe.
Pontok érvényességi ideje: Itt kell megadni a hűségpontok felhasználhatóságának az idejét, napokban számolva. 0-tól eltérő számot írjunk ide be, ezzel ösztönözve a vevőket arra, hogy jöjjenek vissza és váltsák be a pontjaikat a megadott időn belül.
Regisztrálatlan felhasználóknak is látszódik: A hűségpontokat csak az a vevő gyűjtheti, aki beregisztrál a webáruházba, és ahhoz a fiókhoz fogjuk neki jóváírni a pontjait.
Ezeket a gyűjthető pontokat meg tudjuk jeleníteni a termékoldalakon:
Kattintsunk a Beállítások > Megjelenés > Termékoldal szerkesztőre, és húzzuk be a Hűségpontokat kívánt pozícióba.
Segítség ennek a beállításához: [LINK]
Ha beillesztettük a termékoldal szerkesztőben a termékoldalakra a hűségpontot, akkor meg fog jelenni, azt kell csak eldönteni és beállítani ebben a menüpontban, hogy az is láthassa-e a szerezhet hűségpontokat, akinek még nincs regisztrált fiókja.
Így jelenik meg a termékoldalon:
Pontérték beváltáskor: Meg kell adnunk, hogy a vevők a pontjaikat hány forintra tudják beváltani. A legegyszerűbb az, ha 1 pont 1 forintot ér, akkor nem kell nekik számolgatni, hogy akkor mennyi kedvezményt fognak kapni legközelebb.
De ettől eltérő számot is megadhatunk, a példában beírtam 10-et, ami azt jelenti, hogyha van 3 pontom, akkor az 30 forint kedvezményt jelent.
Vásárlói csoportok: Ki kell választanunk, hogy melyik vevői csoportba tartozó vevőink tudják felhasználni és gyűjteni a hűségpontokat.
A rendelés mely állapotánál használható a rendelésért járó hűségpont: Itt azt kell megadnunk, hogy mikor íródjon jóvá a vevő fiókjában a leadott rendelésért járó hűségpont.
Például:
A rendelést mikor leadja a vevő, akkor az admin felületen én látom a rendelését, mint függőben lévő rendelés. Ekkor még nem szeretném, hogy kapjon pontot, mert nem tudom, hogy végül átveszi-e majd a csomagot.
Mikor kézbesítésre került a csomag, akkor átállítom a státuszát Elküldve állapotra, és a rendszer ebben a pillanatban fogja a rendelés után járó hűségpontokat jóváírni a vevő fiókjába, mindaddig függő tételként fog szerepelni.
Információk a Hűségpontrendszerről:
Van lehetőségünk növelő vagy csökkentő tételeket megadni a regisztrált vevőinknek. Lépjünk be a Bolt-Vevők menüpontba, és ha az adott vevőre kattintunk, akkor a bal oldalon látunk egy Hűségpontok fület, ahol tudunk plusz vagy mínusz pontokat jóváírni a vevőnek.
Oktató videó:
7 Megjegyzések
Érdeklődni szeretnék, hogy ez a hűségpontrendszer elérhető-e már (nem sikerült megtalálnunk), illetve mikortól lesz elérhető?
A hűségpont rendszer 1-2 héten belül lesz elérhető Gold csomagban.
Én is érdeklődnék, hogy most már elérhető a hűségpontrendszer?
Kedves Zoltán!
Elnézést a kései válaszért. A hűségpont rendszer most már minden Gold csomagos áruházban elérhető.
Üdvözlettel
Szabó Gábor
Kedves Gábor!
Van esetleg lehetőség arra, hogy a hűségpont rendszeren belül meg lehessen adni, hogy milyen termékekre, termékkategóriára válhassa be az ügyfél az összegyűjtött pontokat?
Szeretnénk ha csak egy adott időszakban egy adott kategóriára lehetne beváltani a pontokat.
Köszönettel:
Miklay Edit
Kedves Edit!
A hűségpont nem korlátozható kategóriára, az állítható be a hűségpont beállításoknál, hogy mennyi ideig lehet felhasználni a hűségpontot.
Üdvözlettel:
Ferencsák István
Érdeklődnék, hogy a törölt rendelések után miként íródik vissza a rendeléshez felhasznált hűségpont.
Köszönöm: Bagi Éva