Hűségpont rendszer

 

Elérhető: ShopRenter Gold csomagban

Beállítása: Marketing->Hűségpontrendszer

A ShopRendszer hűségpont rendszere lehetőséget biztosít arra, hogy a megvásárolt termékekre különböző módszerek alapján később elkölthető pontokat adjunk a vásárlóknak, amelyeket a további rendelések alkalmával válthatnak be.

Beállítása:

a24.png 

Adó osztály: Először el kell döntenünk, hogy a számlázó programba hogyan szeretnénk átadni a hűségpont elszámolását, majd ki kell választanunk, hogy milyen adó osztállyal adjuk át a számlázónak a hűségpontokat. Ez a hűségpont értékét nem módosítja.

a25.png

 

Alapáras termék esetén Ft/hűségpont: Itt kell megadnunk, hogy hány forint után adunk egy hűségpontot. Én beírtam, hogy 150, tehát egy 1500 Ft-os termék után kapok 10 pontot.

 

Ettől eltérhetünk, ha van olyan termékünk, amire más hűségpont értéket szeretnénk megadni. Ekkor lépjünk be a Bolt-Termékek menüponton belül az adott termék szerkesztésébe, és az Adatok fülön a Hűségpont sorba írjuk be, hogy ez a termék függetlenül az árától 500 hűségpontot ér.

 a26.png

Akciós termék esetén Ft/hűségpont: Megadhatjuk, hogy akciós termékek vásárlása esetén mennyi hűségpontot írunk jóvá ügyfeleinknek. Ha nem szeretnénk az akciós termékekre további kedvezményt adni, akkor ide írjunk be 0-t.

 a27.png

Egyéb költségek/kedvezmények esetén Ft/hűségpont: Megadhatjuk, hogy a termékek árától eltérő költségekre (pl. szállítási, fizetési kötségek) adunk-e hűségpontot és ha igen, akkor mennyit. Ha nem szeretnénk adni, akkor írjunk be 0-t a mezőbe.

 a28.png

Pontok érvényességi ideje: Itt kell megadni a hűségpontok felhasználhatóságának az idejét, napokban számolva. 0-tól eltérő számot írjunk ide be, ezzel ösztönözve a vevőket arra, hogy jöjjenek vissza és váltsák be a pontjaikat a megadott időn belül.

 a29.png

Regisztrálatlan felhasználóknak is látszódik: A hűségpontokat csak az a vevő gyűjtheti, aki beregisztrál a webáruházba, és ahhoz a fiókhoz fogjuk neki jóváírni a pontjait.

Ezeket a gyűjthető pontokat meg tudjuk jeleníteni a termékoldalakon:
Kattintsunk a Beállítások-Megjelenés-Termékoldal szerkesztőre, és húzzuk be a Kívánságlistát a kívánt pozícióba.
Segítség ennek a beállításához: [LINK

Ha beillesztettük a termékoldal szerkesztőben a termékoldalakra a hűségpontot, akkor meg fog jelenni, azt kell csak eldönteni és beállítani ebben a menüpontban, hogy az is láthassa-e a szerezhet hűségpontokat, akinek még nincs regisztrált fiókja.

 

Így jelenik meg a termékoldalon:

 a30.png

Pontérték beváltáskor: Meg kell adnunk, hogy a vevők a pontjaikat hány forintra tudják beváltani. A legegyszerűbb az, ha 1 pont 1 forintot ér, akkor nem kell nekik számolgatni, hogy akkor mennyi kedvezményt fognak kapni legközelebb.

De ettől eltérő számot is megadhatunk, a példában beírtam 10-et, ami azt jelenti, hogyha van 3 pontom, akkor az 30 forint kedvezményt jelent.

 a31.png

Vásárlói csoportok: Ki kell választanunk, hogy melyik vevői csoportba tartozó vevőink tudják felhasználni és gyűjteni a hűségpontokat.

 a32.png

A rendelés mely állapotánál használható a rendelésért járó hűségpont: Itt azt kell megadnunk, hogy mikor íródjon jóvá a vevő fiókjában a leadott rendelésért járó hűségpont.

Például:
A rendelést mikor leadja a vevő, akkor az admin felületen én látom a rendelését, mint függőben lévő rendelés. Ekkor még nem szeretném, hogy kapjon pontot, mert nem tudom, hogy végül átveszi-e majd a csomagot.

Mikor kézbesítésre került a csomag, akkor átállítom a státuszát Elküldve állapotra, és a rendszer ebben a pillanatban fogja a rendelés után járó hűségpontokat jóváírni a vevő fiókjába, mindaddig függő tételként fog szerepelni.

 

Információk a Hűségpontrendszerről:

Van lehetőségünk növelő vagy csökkentő tételeket megadni a regisztrált vevőinknek. Lépjünk be a Bolt-Vevők menüpontba, és ha az adott vevőre kattintunk, akkor a bal oldalon látunk egy Hűségpontok fület, ahol tudunk plusz vagy mínusz pontokat jóváírni a vevőnek.

 

Oktató videó:

Van még kérdése? Kérelem beküldése

4 Megjegyzések

  • Avatar
    Ékes Richárd

    Érdeklődni szeretnék, hogy ez a hűségpontrendszer elérhető-e már (nem sikerült megtalálnunk), illetve mikortól lesz elérhető? 

  • Avatar
    ShopRenter

    A hűségpont rendszer 1-2 héten belül lesz elérhető Gold csomagban.

  • Avatar
    Rácz Zoltán

    Én is érdeklődnék, hogy most már elérhető a hűségpontrendszer?

  • Avatar
    Szabó Gábor WSE

    Kedves Zoltán!

    Elnézést a kései válaszért. A hűségpont rendszer most már minden Gold csomagos áruházban elérhető.

    Üdvözlettel

    Szabó Gábor

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.