Kívánságlista

Elérhető: ShopRenter Silver és Gold csomagban

Beállítása: Marketing->Kívánságlista

Lehetőség van a rendszerben biztosítani az ügyfelek számára olyan egyéni lista létrehozását, melybe felvehetik azokat a termékeket, amelyeket most nem kívánnak megvenni, de a későbbiekben tervezik. Ez nagyszerű lehetőség arra, hogy hosszú távra a bolt látogatóivá tegyük ezen ügyfeleket, hiszen ha van listába rakott termékük, akkor minden bizonnyal vissza is fognak térni, és előbb-utóbb a listában lévő termékek a kosárba kerülnek.

Beállítása:

Első lépésként engedélyezni kell a beállítást.

a33.png

Második lépésként azt kell eldöntenünk, hogy a nem regisztrált látogatók használhassák-e ezt a funkciót.

a34.png

Amennyiben nem regisztráltaknak is engedjük a működést, jó ha tudjuk, hogy a lista számukra nem kerül mentésre, azonban e-mailben továbbítani tudják azt.

Ha az alap beállítással készen vagyunk, kattintsunk a mentés gombra.

 

Ezután még 2 dolgot kell ellenőriznünk:

  1. A kívánságlista megjelenik-e a webáruházban, ha nem akkor be kell állítanunk:
    Kattintsunk a Beállítások-Megjelenés-Termékoldal szerkesztőre, és húzzuk be a Kívánságlistát a kívánt pozícióba.
    Segítség ennek a beállításához: [LINK

 

  1. Szabjuk testre az emailt, ami akkor megy ki, ha a vevő szeretné elküldeni a kívánságlistáján szereplő tételeket emailben valakinek.
    Ezt a Beállítások-Megjelenés-Automatikus emailek menüpontban tehetjük meg, az email neve: Kívánságlista megosztása
    Segítség ennek a beállításához: [LINK]

Információk a Kívánságlistáról:

A Jelentések-Kívánságlista menüpontban tudjuk megnézni, hogy milyen termék a legnépszerűbb kívánságlistás termékünk, és ki, illetve mikor tette kívánságlistára.

Segítség ennek a megtekintéséhez: [LINK]

 

Van még kérdése? Kérelem beküldése