Ajánló modulok

A ShopRenter webáruház számos lehetőséget nyújt az egyes termékek ajánlására a vevők felé. Három helyet használhatunk fel erre a célra. Elsőként használhatjuk a praktikus általános ajánló modulokat, amelyek részletes leírásáról a későbbiekben olvashatunk. Továbbá a termék oldalán is számos ajánló modul megtalálható, ilyenkor a termékeket összekötjük egymással a Kapcsolódó termékek, Kiegészítő termékek vagy a Hasonló termékek modul segítségével. Végül élhetünk kosár ajánló modulokkal, amikkel a Kosár tartalma mellett új termékeket ajánlhatunk a vevőknek az utolsó pillanatokban a rendelésük előtt.

Általános ajánló modulok

Az általános ajánló modulok általában tetszőleges modul pozícióban megjeleníthetőek, és a legkülönbözőbb logika alapján tudnak termékeket ajánlani a vevőknek. Ezeket a modulokat elérheti a Beállítások/Megjelenés/Modulok beállítása menüpontban. Ha a Módosítás opcióra megyünk, akkor számos dolgot beállíthatunk minden egyes modulnál. Ezeket a beállításokat a következőkben részletesen is tárgyaljuk az egyes moduloknál, de van egy pár általánosan, mindegyik modulnál érvényes beállítási lehetőség:

  • Megjelenítendő név: Milyen név jelenjen meg az adott termékajánlás box fejlécében
  • Pozíció: Melyik modul pozícióban jelenjen meg az adott modul
  • Státusz: Engedélyezve (megjelenhet) vagy Letiltott (nem jelenhet meg)
  • Limit: Maximum ennyi darab terméket fog az adott modul megjeleníteni
  • Sorrend: Az adott pozíción belül a többi modulhoz képesti sorrendjét befolyásolja

Lássuk akkor egyesével a különböző ajánló modulokat:

Korábban sok kérdezték tőlünk, hogy "Hogyan tudom megváltoztatni a kezdőlapon megjelenő nagy könyves képet" Ez a kép a főoldali bannerkezelőnkben kerül beállításra minden kezdő boltban. Itt például egy Róma sablonban:

28.jpg

Lehetőségünk van bannerek kihelyezésére a kezdőlapon, ami a legértékesebb területe az áruháznak, így az ide kihelyezett képek okos felhasználásával sok látogatót csalogathatunk az ott hirdetett termékekhez.


A Beállítások/Megjelenés/Modulok beállítása menüpont alatt találhatjuk ezt a modult. A Szerkesztés gombra kattintva 3 fület találunk.

24.jpg


Az első fülön(Modul Beállítások) az alapbeállításokat végezhetjük el. Miután engedélyeztük, el lehet dönteni, hogy a banner alsó sarkában lévő számokkal, vagy a kép két szélén lévő nyilakkal lehessen-e lapozni közöttük, kiválaszthatunk egyet az effektek közül, ami alapján majd váltják egymást a képek, illetve beállíthatjuk a váltás gyakoriságát. Itt minél alacsonyabb számot írunk be, annál gyorsabban váltják egymást a képek.

25.jpg

A második fülnél tudunk új bannert feltölteni:

  • Meg kell adni a banner nevét, többnyelvű áruháznál nyelvenként külön-külön is beírhatunk neki.
  • Beállíthatjuk, milyen időintervallumban látszódjon, így akár már a nyár közepén is felvihetünk egy karácsonyi akciót hirdető bannert.
  • A banner link opciónál meg lehet határozni, hogy hova vigye a látogatót, ha rákattint a képre.
  • Lehetőség van a szerverről kiválasztani a korábban felvitt képet, illetve közvetlenül a saját gépről is tölthetünk fel.
  • Amennyiben be van pipálva az Aktivál mező, akkor egyből látszani fog a banner, ha nincs, akkor később bármikor élesíteni lehet.
  • Végül fontos, hogy kattintsunk az Új banner feltöltése gombra, másképp nem marad meg a változtatás.


A Feltöltött bannerek fülön lehet a már meglévő bannerképeket menedzselni. Frissíthetjük az összes korábban megadott adatot, illetve változtathatunk a megjelenési sorrenden is.

A egyes sablonoknál ajánlott banner méretek a következők:

London 1920x500px
Róma 1920x450px
Kaméleon 1422x545px
Boston 1190x440px
Royal 970x346px
Pandora 980x350px
Europa 980x350px
Philadelphia 940x336px
Elegant 726x259px
Dark 560x200px
Clean 560x200px
Classic 560x200px
Budapest 560x200px
Általános 560x200px
Modern 560x200px
Minimal 560x200px
Light 560x200px

 

Tipp: Az új banner feltöltésekor fontos, hogy ne a jobb felső sarokban lévő mentés gombra kattintsunk, hanem a bal alsó sarokban megjelenő Új banner feltöltése gombra, ugyanis csak ebben az esetben fogja feltölteni a rendszer az új bannerünket.

Tipp: A rendszer alapbeállításként 1 évre adja meg a banner érvényességét, így ha hosszútávon ezt a bannert szeretnénk használni, akkor érdemes több éves időintervallumot megadni neki előre, mert év elején esetleg azt tapasztalhatjuk, hogy eltűnt az összes bannerünk. 

Kiemelt termékek

FONTOS!
A modulban csak szülő vagy nincs termékváltozatú terméket tudunk elhelyezni, a gyerek terméket nem jeleníti meg a rendszer.

Minden boltnak vannak húzó termékei, melyeket célszerű a vásárló figyelmébe ajánlani. Jó példa ezekre a hipermarketek bejáratánál található standok, ahol rendszeresen cserélődő „akciós” termékeket találhatunk. Ezen termékekből nem csak több fogy, de elősegítik a további vásárlást is („Ha már úgyis be kell állnom a kasszához, akkor veszek még pár dolgot...”). Ennek online megfelelője a termékajánló modul, melyet igény szerint helyezhetünk el az oldal kiemelt helyeire.

Főbb előnyei:

  • Bármennyi termék hozzáadható
  • Véletlenszerűen választja ki az Ön által meghatározott termékek közül az épp megjelenítendő, tetszőleges számú terméket
  • Újabb termék hozzáadása, meglévő termék eltávolítása a termékajánlóból csak pár kattintás műve

Beállítási lehetőségek:

  • Termékek: A Kiemelt termékek közé bekerülő termékek kiválasztását a kategóriaválasztó segítségével tehetjük meg. Először válasszuk ki, hogy mely kategóriából szeretnénk terméket kiemeltté tenni, majd tegyük át ezt az alsó listába.

Főoldali intelligens ajánló

A Főoldali intelligens ajánló egy folyamatosan tanuló termékajánló modul, ami "kitalálja" a látogatói érdeklődési körét és kifejezetten ahhoz illő termékeket ajánl számukra.

A Főoldali intelligens ajánló modult a Beállítások > Megjelenés > Modulok beállítása menüpontban találhatja meg.

A Főoldali intelligens ajánló modulról saját statisztikát láthat az Intelligens termékajánlás menüpontban, ezáltal nyomon tudja követni a modul teljesítményét. A modult A/B tesztelheti is. Az A/B teszt eredményét szintén az Intelligens termékajánlás menüpont statisztikái között tudja megtekinteni.

Beállítási lehetőségek:

  • A/B tesztelés: Az A/B tesztelés egy olyan kísérlet, amelynek segítségével össze tudja hasonlítani a Főoldali intelligens ajánló teljesítményét a Kiemelt termékek modul teljesítményével. A látogatók egyik csoportja az intelligens termékajánlatokat látja a főoldalra érkezve, a másik csoport pedig a Kiemelt termékek modulban beállított termékeket. A kísérlet során összehasonlítjuk a két változatot és megnézzük, melyik megoldás hozott több kattintást.

Termék scroller

Hasonlóan a kiemelt termékekhez itt is fel tudjuk hívni néhány fontosabb termékünkre a figyelmet, ám itt be tudjuk állítani, hogy mozogjanak is a termékek. Kezdőlapon vagy oldalsó hasábban tudjuk elhelyezni, beállítható a mozgás iránya és sebessége is. 

4-8 termék beállítása célszerű, így elég ideig látja a vevő a termékeinket. 

A termékek behelyezése úgy történik, hogy kiválasztjuk a kategóriát, aztán azon belül a terméket, az alatta lévő mezőben, ezután ezt áthelyezzük a Hozzáadás a listához gombbal, illetve el is tudjuk aztán távolítani. 

FONTOS!
A modulban csak szülő terméket tudunk elhelyezni, a gyerek terméket nem jeleníti meg a rendszer.

Legújabb termékek

Hiába változik a termékpalettánk, hiába vannak nekünk a legújabb, legkorszerűbb termékeink, ha erről a vevők mit sem tudnak. Ezen modul segítségével ezt megadhatjuk és három különböző módon befolyásolhatjuk is a működését:

  • Automatikus -> ebben az esetben a limitnél megadott termékek mennyisége fog megjelenni és ezeknek a sorrendje, oldalfrissítéskor változni fog.
  • Automatikus - idő szerinti -> ennél a beállításnál a megszokott működés fog megjelenni, ebben az esetben feltöltési sorrendben fognak megjelenni a legújabb termékek. Itt  figyelembe kell venni, hogy a limit és a idő intervallum is befolyásolja a megjelenített termékek számát. A rendszer az időt a termék beállításánál az adatok fülön megadható "Mióta kapható" mezőben megadott értékhez számolja, így ha ez az értékünk például egy xls adat import során nem lett meghatározva, akkor az adott termék nem is tud ez alapján újként megjelenni.
  • Manuális - kategória szerinti -> ilyen esetben az admin felhasználó adhatja meg, hogy melyik kategóriában, milyen termékek jelenjenek meg és a lista sorrendjét a jobb oldali nyilak segítségével lehet állítani. 

A modulban beállítható, hogy a modul alján megjelenjen egy Összes újdonság link, ehhez engedélyeznünk kell a funkciót:

26.jpg

 

Ez azonban még nem elegendő a működéshez, ugyanis létre kell hoznunk az oldalt is, amin majd gyűjti a rendszer a legújabb termékeinket. Ehhez lépjünk be a Tartalom/Szöveges menüpontok menübe, majd kattintsunk az új hozzáadása gombra és típusnál válasszuk ki a link a legújabb termékekre lehetőséget. Adjunk nevet a linkünknek és mentsük a módosítást. A link kigenerálását követően már az ajánló modul alatt megjelenő gombunk is tökéletesen fog működni.

 

27.jpg

 

 

Akciós termékek

Mint ahogyan a "offline" életben is rendkívül fontosak az akciók, úgy az online boltokban is a vevők nagy figyelmet fordítanak az akciók felé. Nem lehet eléggé kihangsúlyozni az akciók jelentőségét. Tanácsoljuk, hogy mindig éljünk ezzel a lehetőséggel.

A modul a Beállítások/Megjelenés/Modulok beállítása/Akciós termékek menüben engedélyezhető.

Hasonlóan a legújabb termékek modulhoz, itt is beállítható egy "Összes akciós termék" link, amihez szintén létre kell hozni egy listaoldalt a Tartalom/Szöveges menüpontok/Új hozzáadása gombra kattintva. A típus ebben az esetlen Link az akciós termékekre lesz.

Az Akciós termékeket pedig az egyes termékek adatlapjain, azon belül az Akciók fülön módosíthatjuk.

Utoljára megnézett termékek

Segítsük a vásárlóinkat azzal, hogy jól látható helyen elérhetővé teszünk számukra egy listát a legutóbb megtekintett termékeikkel. Ez nemcsak az emlékezésben nyújt segítséget („tényleg, ez is tetszett!”), de biztos nem fog vásárlás azért meghiúsulni, mert a látogató nem találja meg a korábban meglátogatott termékeket.

  • Segíti a tájékozódást és emlékezést
  • Úgy érezheti a vásárló, hogy törődnek vele
  • Tetszőlegesen megadott számú termék megjeleníthető
  • A lista törlődik, ha a látogató elhagyja az oldalt

Top termékek

Semmi sem bizonyítja a vevők számára hatékonyabban, hogy egy termék jó, megbízható, stb., mint az, hogy azt veszik legtöbben egy áruház kínálatából. Sőt ez nem csak a terméknek jó reklám, de magának az áruháznak is – tanúsítja, hogy működik és sokan vásárolnak rajta. Főbb tulajdonságai:

  • Kitűnő értékesítés növelő eszköz
  • Teljesen automatikus
  • A legnépszerűbb termékek tetszőleges számú termékből álló listája az oldal tetszőleges részén elhelyezhető

A top terméknél beállíthatjuk a működési elvet, ami lehet manuális vagy automatikus, amennyiben manuálisat választunk, a kiemelt termékek hasonlóan magunk kell beemelnünk az egyes termékeket a listából.

Természetesen ezeket az ajánlásokat nem muszáj igénybe vennünk, ilyenkor elég a Státuszt Letiltott-ra állítani vagy ha huzamosabb ideig nem szeretnénk élni egyes modulokkal a Módosítás melletti Eltávolítás-t használjuk. Az eltávolítás után az Egyéb pozícióknál megtaláljuk a modult és a későbbiekben innen telepíthetjük újra őket, amennyiben szükség lesz rájuk.

Nap terméke

Ennek a modulnak a segítségével felhívásokat tehetünk, hogy az adott napon melyik termékünk vásárolható meg rendkívüli kedvezménnyel. A modul első fülén megadhatjuk a modul nevét, pozícióját, státuszát és sorrendjét. A többi fülön a hét napjai láthatóak melyeket egyenként beállítva elhelyezhetjük a nap termékét. A termékhez itt kell megadni az egyedi árat és egy külön leírást is adhatunk meg, mely nem befolyásolja az eredeti rövid leírást. Amennyiben az adott naphoz nincs megadva termék akkor nem fog megjelenni a modul, viszont az egyes napoknál beállított akciók hétről hétre ismétlődni fognak.

Továbbá érdemes arra figyelni, hogy az egyes napoknál, a különleges ár mezőnél lévő termék bruttó ár kiszámításakor a bolt alapértelmezett adókulcsával számol a rendszer, nem a termékével.

Tipp: A rendszer a nap termékénél megadott árat akciós árként kezeli. Így amennyiben úgy látjuk, hogy egy termékünk akciós árral jelenik meg holott mi nem állítottunk be ilyet a termék szerkesztési felületén, érdemes először a nap terméke modulunkat ellenőrizni és ha szükséges kikapcsolni az akciót.

Nanobar

Ennek a modulnak a segítségével készíthetünk cookie (süti) elfogadásához szükséges értesítési felületet, illetve további információkat is megjeleníthetünk a látogatók számára (például mennyi összegben kell még vásárolni az ingyenes szállításhoz).

Ahhoz, hogy elérhető legyen a modul a Beállítások > Megjelenés > Modulok beállítása menüpontban telepíteni, majd engedélyezni kell. A sáv pozíciója lehet a lap tetején vagy alján. 

Ha cookie elfogadásához szükséges beállítást szeretnénk elvégezni, engedélyezni kell az Első oldal megnyitásakor jelenjen meg látogatónként pontot és ezután szerkeszthetjük a megjelenő szöveget, betűméretet és az elfogadó gomb szövegét.

A másik opció amit itt beállíthatunk az Ingyenes szállítási díj kijelzése, miután ezt engedélyezzük, megadható, hogy mennyi ideig jelenjen meg a látogatónak az értesítés. Ennek az értesítőszövegnek a szerkesztését a Beállítások > Megjelenés > Szövegek szerkesztése menüpontban a Nanobar szövegein belül tehetjük meg.

Termékoldali ajánló modulok

A termék adatlapi ajánló modulok a egyes termékek adatlapjain, a Linkek fülön állíthatóak be. Itt beállíthatja a Kapcsolódó, illetve Kiegészítő termékeket a kategória rendező segítségével. Valamint lehetőség van Hasonló termékeket megjeleníteni, mely a modulok között található, és egy lenyíló menü segítségével választhatjuk ki, hogy milyen elv szerint ajánljon termékeket.

Kapcsolódó termékek

Könnyítsük meg termékeink böngészését vevőink számára, mutassunk minden terméknél egy-két kapcsolódó terméket is. Így a vevők anélkül tudják végignézni egy adott kategória kínálatát (illetve eljutni az Ön által preferált termékekig), hogy nem kell folyton visszatérniük a listázáshoz. Főbb tulajdonságai:

  • Megkönnyíti a böngészést a vevők számára
  • Növeli a vevői elégedettséget
  • Minden termékhez egyedileg meghatározhatóak kapcsolódó termékek
  • Kezelése egyszerű és kényelmes

Termékoldali intelligens ajánló

A folyamatosan tanuló Termékoldali intelligens ajánló együtt fejlődik a vásárlóival. Képes megtalálni azokat a termékkombinációkat, amelyek a leginkább érdeklik a látogatóit, ezáltal mindig naprakész és hasznos termékajánlatok jelenhetnek meg a webáruháza termékoldalain.

A Termékoldali intelligens ajánló modult a Beállítások > Megjelenés > Modulok beállítása menüpontban találhatja meg.

A Termékoldali intelligens ajánló modulról saját statisztikát láthat az Intelligens termékajánlás menüpontban, ezáltal nyomon tudja követni a modul teljesítményét. A modult A/B tesztelheti is. Az A/B teszt eredményét az Intelligens termékajánlás menüpont statisztikái között tudja megtekinteni.

Beállítási lehetőségek:

  • A/B tesztelés: Az A/B tesztelés egy olyan kísérlet, amelynek segítségével össze tudja hasonlítani a Termékoldali intelligens ajánló teljesítményét a Kapcsolódó termékek vagy Hasonló termékek modul teljesítményével. A látogatók egyik csoportja az intelligens termékajánlatokat látja a termékoldalra érkezve, a másik csoport pedig a Hasonló termékek vagy Kapcsolódó termékek modulban beállított termékeket. A kísérlet során összehasonlítjuk a két változatot és megnézzük, melyik megoldás hozott több kattintást.

Kiegészítő termékek

Ajánljunk vásárlóinknak termékeinkhez kiegészítő termékeket már a termékoldalon! 

A kiegészítő termék upsell modullal megtöbbszörözhetjük a kiegészítő termékek értékesítését. A modul termékoldalon jelenik meg, az adatok között, ahol a vásárló kiválaszthatja, hogy a termékkel együtt milyen más kiegészítő termékeket rak kosárba. Mint például notebook táskát a notebookhoz, borotvapengét a borotvához, stb.

  • Megnöveli a kiegészítő termékek értékesítését
  • Felhasználóbarát kiegészítő termék választás
  • XLS feltöltőn keresztül felvihetőek a kiegészítő termékek

Hasonló termékek

A termékek böngészését könnyítő opciók egy magasabb szintjét képviseli ez a modul. Egy vásárló egy adott termék adatlapjának megtekintésekor a rendszertől automatikusan kaphat „javaslatokat” hasonló termékekre, melyek nagyobb valószínűséggel érdekelhetik őt. Az ajánlott termékek több szempont szerint is hasonlíthatnak az épp megtekintés alatt állóra: azonos kategória, azonos gyártó, hasonló ár, stb.

  • Intelligenciát visz a termékajánlásba
  • A termékoldalakon jelenik meg, és javasolja a hasonló termékeket automatizáltan
  • Megkönnyíti a böngészést a vevők számára
  • Nagymértékben növeli a vevői elégedettséget
  • Automatikusan teszi a javaslatokat, emberi beavatkozást nem igényel
  • A hasonlóság több módon is megadható

A hasonló termékeket az általános ajánló modulokhoz hasonlóan állíthatjuk be, valamint megadhatjuk az nekünk szimpatikus rendezési elvet.

Akik ezt a terméket megvették

A modul segítségével a termékkel együtt megvásárolt más termékeket lehet ajánlani a vásárlóknak.

A korábbi vásárlások alapján a rendszer összegzi, hogy az adott terméket megvéve, milyen más termékek is a kosárba kerültek. Ezekből statisztikát készít, és a legtöbbször szereplő termékek jelennek meg a modulban. Ez nagyszerűen segíti a vásárlókat - hiszen láthatják, hogy hozzájuk hasonló, esetleg jobban hozzáértő emberek mit vettek a termék mellé. A modul automatikusan működik, így nem szükséges sok beállítás. Ebből fakadóan nincs manuális beállításra lehetőség, hiszen termékenként más és más termékek lesznek a modulban.



Kosár ajánló modulok

Kosár upsell modul

Elérhető: ShopRenter Silver és Gold csomagban

Beállítása: Marketing->Kosár upsell

A modul segítségével a kosár oldalon még a vásárlás befejezése előtt újabb termékeket ajánlhatunk látogatóinknak, melyeket egy kattintással azonnal a kosárba is rakhatnak. a35.png

Beállítása:

Megjeleníti a modul nevét?: Első lépésként azt kell eldöntenünk, hogy megjelenítjük-e a modul nevét vagy sem. Célszerű nevet adni neki, ezzel emelve ki az upsell ajánlatunkat.

a36.png

Megjelenítendő név: Ha az előbbi opciót bepipáltuk, akkor itt adhatunk nevet az ajánlatunknak.

a37.png

Limit: Itt állíthatjuk be, hogy az upsell modulban összesen mennyi termék jelenjen meg. Ezt a számot érdemes a választott sablonunkhoz igazítani.

a38.png

Státusz: Itt engedélyezhetjük, hogy upsell ajánlatok jelenjenek meg a kosár oldalon a vevőknek.

Lapozó: Itt állítjuk be, hogy hogyan jelenjenek meg az ajánlatok. Limitnek beállítottam 8 terméket, az alábbi képeken jól látszik a különbség:

Lapozó kikapcsolva:

a39.png

Így jelenik meg, egymás alatt a termék kártyák, hogyha a lapozó ki van kapcsolva.

Lapozó bekapcsolva:

a40.png

Ha a lapozót bekapcsoljuk, akkor több termék esetén egy sorban jelennek meg a termékek és a lapozó nyilak ott lesznek jobb és bal oldalon, az érdeklődő tudja lapozgatni az ajánlatokat.

a41.png

Lapozó nyilak elhelyezése: 3 módon jelenhetnek meg a nyilacskák:

a42.png

Sorrend: Megadhatjuk, hogy a kosár oldalon, ha több modul is van, akkor egymáshoz képes hogyan helyezkedjenek el, melyik legyen az első, második és így tovább.

a43.png

Megjelenítési mód: Fixen megadott termékek
Választhatunk fixen termékeket, ami minden esetben, attól függetlenül fog megjelenni a vásárlónak, hogy mit rakott a kosarába.

a44.png

Először rákattintunk a Fixen megadott termékek opcióra, azután a Válasszon kategóriát menüpontra. Itt legördül a menü és kiválaszthatjuk a kategóriát, majd alatta a Válasszon mezőbe kattintva kiválasztjuk a terméket, és a Hozzáadás a listához menüpontra kattintva betesszük a terméket az upsell ajánlatok közé.

Megjelenítési mód: Véletlenszerű termékek

a45.png

Ha a Véletlenszerű termékekre kattintunk, akkor mi adhatjuk meg, hogy mely kategória termékeiből ajánljon a rendszer upsell ajánlatot a vevőnek, függetlenül attól, hogy mi van a kosarában.

Ha készen vagyunk, kattintsunk a Mentés gombra, különben nem maradnak meg a beállítások.

 

Kategória ajánló

Legnépszerűbb kategóriáinkat külön is kitehetjük a főoldalra. Megadhatjuk hány kategória szerepeljen a modulban (2-3-4), illetve mekkora méretűek legyenek ezeknek a képe. 
A Kategóriák fülön beállíthatjuk manuálisan, hogy melyek is jelenjenek meg.
 

Kiemelt gyártók

Az ide felvitt gyártóink a többi gyártótól elkülönülnek kissé, és így jobban szem előtt tudnak lenni. 
Fontos azonban, hogy nem kerülnek át új helyre, hanem a meglévő gyártók közül lehetséges kiemelni őket.

FONTOS megjegyezni, hogyha egy modulhoz manuálisan rendelünk termékeket, akkor csak a szülőtermékek tudnak megjelenni.

A kiemelt gyártók modulban lévő gyártók, képpel is megtudnak jelenni.

Beállítási lehetőség: Beállítások > Megjelenés > Kiemelt gyártók

Megjelenítés > Képekkel

Van még kérdése? Kérelem beküldése

7 Megjegyzések

  • Avatar
    Csomor Attila

    Üdv,

    • a kosár upsell funkciót célzottá kellene tenni, hiszen egy ( a videóban is látott) laptophoz a tulipán helyett pendrive eszközt tennék. Ezt a termékeknél lehetne beállítani, mik legyenek a konkrét termékek a kosár upsell-nél.

    -A másik gondolatom, hogy a kosár upsellnél az "Akik megvették" modul statisztikáját lehetne felhasználni.

  • Avatar
    Szabó Gábor WSE

    Kedves Attila!

    Tervbe van már véve ez az opció, remélhetőleg hamarosan használni lehet majd.

    Üdvözlettel

    Szabó Gábor

  • Avatar
    Molnár Roland

    Sziasztok!

    Nálam - de sajnos ahogy néztem a többi ShopRenteres honlapon is - , amióta a főoldali bannerkezelőbe bekerültek az új áttűnési effektek, minden váltáskor, mintha villogna maga a banner. A http://www.yankeegyertya.hu/ oldalon meg tudjátok nézni, hogy miről beszélek! Valaki tud valami megoldást ennek az orvosolására? köszi. Üdv: Roland

  • Avatar
    ShopRenter

    Kedves Roland!

    Én több gépen néztem, és nem tapasztaltam ilyen jellegű problémát. Ellenőrizni kellene más böngészőben és számítógépen is ezt. 

    amennyiben lenne még további kérdés, kérlek az alábbi linken tedd fel

    http://support.shoprenter.hu/anonymous_requests/new

    Üdvözlettel

    Szabó Gábor

  • Avatar
    Molnár Roland

    Kedves Gábor!

    Köszi a reagálást, időközben megoldódott.

    R.

  • Avatar
    Iklódi Zoltán

    Sziasztok,

    Kaméleon sablonban mekkora lenne az optimális főoldali banner méret? (ami a sablonban van demo, az jóval kisebb a kelleténél, látszik, hogy széthúzza a rendszer, pixeles...)

    Köszi!

  • Avatar
    ShopRenter

    Kedves Zoltán!

    Az 1034x396 -nál nagyobb képek már optimálisan jelennek meg.

    Amennyiben további kérdésed van, kérjük azt az alábbi weboldalon tedd fel, hogy gyorsabban segíthessünk: http://support.shoprenter.hu/anonymous_requests/new

    Üdvözlettel,

    Csiszár Imre

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.