Facebook webáruház

A Facebook webáruház, ahogy a neve is tükrözi egy teljes értékű webáruház, melyet Ön a saját Facebook oldalára tud betenni, és ahol a vevők teljes értékűen tudnak böngészni és vásárolni. Kinézetügyileg teljes mértékben a Facebook kinézetéhez igazodik, így a vásárlók a megszokott környezetben böngészhetnek az Ön termékei között!

A Facebook áruház működtetése pofonegyszerű, ugyanis nincs vele semmilyen tennivaló. A rendszer teljes mértékben integrálódik a „normál” webáruházhoz, közös a termékadatbázis, a vevőadatbázis, stb., tehát elég továbbra is a normál webáruházát karbantartani, és a Facebook áruháza innen fog automatikusan frissülni!

Ez azért jó, mert a Facebook a közösségi oldalak tekintetében már abszolút egyeduralkodónak számít a hazai piacot tekintve 3,4 milliós hazai felhasználójával. Ha pedig a nemzetközi trendekre tekintünk már jól látszik, hogy a jövőben tovább növekszik majd a szerepe a kereskedelemben. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mintsem, hogy a külföldi szakportálokon már megjelent egy új kifejezés erre vonatkozóan: az F-commerce.

Nézzük az előnyöket tömören:

  • Több mint 5 millió hazai felhasználót érhet el vele pár kattintással
  • Hatékonyabban (és olcsóbban) tud a Facebookon hirdetni, ha a Facebook áruházára irányítja a vevőket, mint ha a normál webáruházára
  • A közösségi aktivitást egyszerűbb a segítségével "pénzre váltani"
  • Külföldön a Facebook áruházak konverziós rátája akár 2-4% is lehet a Forrester Research felmérése alapján
  • A Facebook webáruházaknál átlagosan 7-10%-al nagyobb az átlagos kosárérték
  • Nem szükséges két webáruházat egyszerre működtetni, mivel a termékadatbázis, a cikktörzs, a felhasználó-adatbázis automatikusan frissül az alap webáruházból
  • Közvetlenebb kapcsolatot alakíthat ki vevőivel, jó lehetőség az ügyfélszolgálathoz

Kinek ajánljuk?

  • Azoknak,akik szeretnének a közösségi média, és azon belül főleg a Facebook óriási fejlődéséből és népszerűségéből profitálni.
  • Azoknak aki már korábban elkezdték aktívan használni a közösségi marketing adta lehetőségeit. Ha ugyanis már több száz, vagy több ezer rajongóval rendelkezik már remek lehetőségei vannak, hogy vásárlókat szerezzen magának
  • Azoknak, akik „jól fényképezhető”, „jól kinéző” termékeket árulnak. Itt ugyanis nagy szerepe van a termékfotóknak, így például egy csavarokat árusító webáruháznak sajnos kevés esélye van arra, hogy a Facebook-on vásárolják meg termékeit.
  • Azoknak, akik hosszabb távon gondolkoznak és plusz erőforrásokat tudnak a közösségi médiába fektetni. Itt ugyanis az aktivitás, a folyamatos kommunikáció rendkívül fontos.

Hogyan működik?

Könnyedén, pár kattintással létre tudjuk hozni Facebook webáruházunkat, mely 100%-osan integrálva van a "normál" webáruházunkkal. A beállításhoz igyekszünk minden segítséget megadni Önnek már az alapoktól, azaz a Facebook rendszerébe történő regisztrációtól kezdődően.

Mi a teendőnk angol nyelvű áruház esetén?

Amennyiben az áruházunk nem magyar, hanem angol nyelven fut, és ehhez angol nyelven szeretnénk áruházat kapcsolni, akkor a lenti anyagban leírtak szerint kell eljárni, azzal a különbséggel, hogy ezzel az oldallal kell összekapcsolni az áruházat:

https://www.facebook.com/pages/Shoprenter-Webshop/274551805936957

 

Ide kattintva megtekintheti a Facebook Webáruház elkészítésének lépéseit! 

Van még kérdése? Kérelem beküldése

1 Megjegyzések

  • Avatar
    Gyurok Boglárka
    Gyurok Boglárka által szerkesztve
Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.