Viva Wallet

A Viva Wallet az első európai, teljes mértékben felhőalapú, Microsoft Azure-t használó neobank, ami 24 országában van jelen Európa területén. 

Viva Wallet a mikrovállalkozásoktól a nagyvállalatokig terjedő ügyfelei számára kártyaelfogadási megoldásokat kínál az innovatív Viva Terminal App, a Google Play Áruházzal rendelkező kártyatermináljai és a fizetési átjárói segítségével. 

A Viva Wallet által nyújtott szolgáltatások:

- A smart checkoutban 34 féle fizetési mód érhető el, köztük az Apple Pay és Google Pay is.
- A fizetőoldal dizájnolható, egyedi háttérszín és logó is beállítható.
- A vásárló jóváhagyásával a kártyaadatok és a fizetési mód megjegyezhető és később visszatérő vásárlás során már nem szükséges ezek megadása.

A fizetési mód a BIG FISH Payment Gateway alkalmazás igénybevételével használható.

A funkció Silver, Gold és Platinum csomagban érhető el.

Valuták: EUR, RON, PLN, CZK, HUF, SEK, DKK, BGN, GBP

A fizetési mód beállítása

Terminál adatok előállítása és beállítása

A terminál beállításához szükséges adatok:
- Terminál devizaneme
- Ügyfél azonosító
- Titkos kód
- Kereskedő azonosító
- API kulcs

Ezeket a Viva Wallet felületén állíthatjuk elő.

1. Belépést követően válasszuk ki a profilt

2. Kattintsunk a Beállítások (Felhasználók, API, Árazás) menüpontra

3. Válasszuk ki az API hozzáférés menüpontot

4. Válasszuk ki az Általános menüt

5. Navigálunk a Belépési azonosítók blokkhoz és másoljuk ki az adatokat:
- Kereskedő azonosító
- API kulcs

6. Navigáljunk a Smart Checkout Hitelesítési Adatok blokkhoz és másoljuk ki az adatokat:

- Ügyfél azonosító
- Titkos kód

Amennyiben nem jelenik meg kód, kattintsunk az Elfelejtette a secret/titkos kódját? Készítsen újat gombra.

Beállítások a Shoprenter bolt admin felületén

Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > Viva Wallet

Fontos! A fizetési mód a BIG FISH Payment Gateway-en keresztül integrálva használható, beállítása is csak ezután lehetséges, ezért ha eddig még nem tettük, a Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > BIG FISH Payment Gateway bevonásával biztosított fizetési módok > Részletek gombra kattintva telepítsük az alkalmazást.

A fizetési mód beállításaiban adjuk meg a következőket:

- Terminál devizaneme
- Ügyfél azonosító
- Titkos kód
- Kereskedő azonosító
- API kulcs

Mentsük el az adatokat! Ez elengedhetetlen a folyamatban történő továbblépéshez. 

A terminál ellenőrzése próbafizetéssel

Ezt követően adjunk le egy rendelést a webáruházunk vásárlói felületén, és a fizetési módot kiválasztva végezzünk el egy próbafizetést. Ezt valós kártyaadatokkal tehetjük meg, és közben a következőket szükséges ellenőrizni:

  • a fizetés indítást követően megtörtént az átirányítás a fizetőoldalra (ha nem, akkor ellenőrizzük a fizetési mód beállításainál megadott azonosítókat),
  • a fizetőoldalon megfelelő céges adatok kerültek megjelenítésre,
  • sikeresen zárult le a tranzakció.

A tranzakció adatai bekerülnek a BIG FISH Payment Gateway alkalmazásba.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés