Stripe

A Stripe egy globális technológiai vállalat, amely az online fizetések teljes körű kezelése mellett komplex ökoszisztémát épít az internetes vállalkozások számára. Vállalkozások milliói – startupoktól a nagyvállalatokig – használják a Stripe megoldásait fizetések fogadására, kifizetések indítására és vállalkozásuk működésének menedzselésére. Nemcsak online fizettetésben nyújt támogatást, hanem segíti az új piacokra való belépést, és korszerűsíthető a segítségével a meglévő webáruházak támogató rendszerei is.

A kezdő vállalkozások a Stripe-ra építve gyorsabban el tudják indítani az értékesítést, majd a rendszer folyamatosan alkalmazkodik a növekedéssel járó többlet feladatokhoz. Számos munkafolyamat automatizálásával teszi lehetővé, hogy a növekvő vállalkozások kevesebb energia befektetéssel egyre nagyobb hatékonyságot érhessenek el.

A fizetési mód a BIG FISH Payment Gateway alkalmazás igénybevételével használható.

A funkció Silver, Gold és Platinum csomagban érhető el.

Valuták: BGN, CAD, CHF, CZK, EUR, GBP, HRK, HUF, PLN, RON, USD, valamint egyéb támogatott pénznemek

A fizetési mód beállítása

 

Fiók aktiválása a terminál élesítésének megkezdéséhez

Lépjünk be a Stripe Dashboard felületére, majd végezzük el a következő lépéseket:

1. A fejlécben található Test mode csúszkánál kattintsunk az Activate your account linkre
2. Adjuk meg a szolgáltató által kért adatokat

Amennyiben a korábbi lépések során teljesítettük a Szolgáltató által elvárt követelményeket, a Stripe aktiválja a terminált.

Élesítési folyamat

Adatok kinyerése

Az éles terminál adatok kinyeréséhez lépjünk be a Stripe Dashboard felületére és végezzük el az alábbiakat:

Publishable key és Secret key

1. Húzzuk jobbra a fejlécben található Test mode csúszkát
2. Kattintsunk a fejlécben található Developers menüpontra
3. Válasszuk ki az API keys menüt
4. Navigáljunk a Standard keys blokkhoz
5. Navigáljunk a Publishable key blokkhoz, majd másoljuk ki az adatokat
6. Navigáljunk a Secret key blokkhoz
7. Kattintsunk a Reveal test key gombra, majd másoljuk ki az adatokat

Webhook és Signing Secret key

1. Kattintsunk a fejlécben található Developers menüpontra
2. Válasszuk ki a Webhooks menüt
3. Kattintsunk a +Add endpoint gombra
4. Navigáljunk az Endpoint URL blokkhoz és másoljuk be az alábbi URL-t:
https://system.paymentgateway.hu/StripeNotify
5. Navigáljunk a Listen to blokkhoz és pipáljuk be a következőt: Events on your account
6. Navigáljunk a Select events to listen to blokkhoz és kattintsunk a +Select events gombra és válasszuk ki az alábbiakat:

  • Charge: charge.captured, charge.expired, charge.failed, charge.refunded, charge.succeeded
  • Checkout: checkout.session.async_payment_failed, checkout.session.async_payment_succeeded, checkout.session.expired

7. Kattintsunk az Add endpoint gombra
8. Válasszuk ki a Webhooks menüpontot
9. Navigáljunk a Hosted endpoints blokkhoz és kattintsunk az ott található URL-re
10. Kattintsunk a Signing secret oszlopban található Reveal linkre
11. Másoljuk ki a Signing secret értéket

Éles terminál adatok beállítása

Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > Stripe

Fontos! A Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > BIG FISH Payment Gateway bevonásával biztosított fizetési módok > Beállítások gombra kattintva keressük fel az alkalmazást, és a “Teszt mód” rádiógomb használatával kapcsoljuk ki a Teszt üzemmódot.

A fizetési mód beállításaiban válasszuk ki a terminál devizanemét és adjuk meg az éles terminál adatokat, azaz:

  • Publishable key
  • Secret key
  • Singing Secret key

A terminál ellenőrzése próbafizetéssel

Adjunk fel egy teszt rendelést a webáruházban valós kártya adatokkal.

Ellenőrizzük, hogy a tesztelés során:

  • megfelelően átirányításra kerültünk-e a fizetési felületre,
  • a fizetési felületen a megfelelő céges adatok kerültek megjelenítésre,
  • sikeresen lezárult-e a tranzakció.

A tranzakció adatai bekerülnek a BIG FISH Payment Gateway alkalmazásba.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés