OTP Egészségpénztári kártya

Az Egészségpénztári fizetési mód nem tér el jelentősen az OTP SZÉP kártyás fizetési módtól, a pénztárból történő átirányítás után a vevő az OTP fizetési felületére érkezik.

A fizetési mód a Big Fish Payment Gateway alkalmazás igénybevételével használható.

A funkció Silver, Gold és Platinum csomagban érhető el, valamint legalább Medium csomagos Big Fish Payment Gateway előfizetés szükséges hozzá.

Valuták: HUF

Fizetési mód beállítása

Miután szerződést kötöttünk az OTP-vel, kérvényezzük, hogy az alábbi IP címek regisztrációra kerüljenek az OTP által:

- 92.119.120.119

- 178.48.178.217

Éles terminál adatok beállítása

A szerződésben rögzített email címre az OTP Bank küldi el az éles terminálhoz tartozó ZIP fájlt, amit a Shoprenter admin felületen szükséges feltöltenünk.

Beállítások a Shoprenter bolt admin felületén

Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > OTP EP kártya

Fontos! A fizetési mód a Big Fish Payment Gateway-en keresztül integrálva használható, beállítása is csak ezután lehetséges, ezért ha eddig még nem tettük, a Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > Big Fish Payment Gateway bevonásával biztosított fizetési módok > Részletek gombra kattintva telepítsük az alkalmazást.

1. Válasszuk ki a terminál devizanemét. 
2. Töltsük fel a kapott ZIP fájlt
Fontos! A ZIP fájl elnevezését ne változtassuk meg!

A terminál ellenőrzése próbafizetéssel

Ezt követően adjunk le egy rendelést a webáruházunk vásárlói felületén, és a fizetési módot kiválasztva végezzünk el egy tesztet, amely során a következőket szükséges ellenőrizni:

  • a fizetés indítást követően megtörtént az átirányítás a fizetőoldalra (ha nem, akkor ellenőrizzük a fizetési mód beállításainál megadott azonosítókat),
  • a fizetőoldalon megfelelő céges adatok kerültek megjelenítésre

A tranzakció adatai bekerülnek a Big Fish Payment Gateway alkalmazás Tranzakciók menüpontjába.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés