PayU

A PayU GPO innovatív pénzügyi szolgáltatási megoldásokat fejleszt a gyorsan növekvő piacok számára világszerte, fejlett technológiával.

További információt itt találhatunk: PayU

A fizetési mód a BIG FISH Payment Gateway alkalmazás igénybevételével használható.

A funkció Silver, Gold és Platinum csomagban érhető el.

Valuták: BGN, CAD, CHF, CZK, EUR, GBP, HRK, HUF, PLN, RON, USD.

A fizetési mód beállítása

Miután szerződést kötöttünk a PayU-val, egyből megkapjuk e-mailben annak a felületnek a belépési adatait, ahonnan a fizetési mód használatához szükséges éles adatokat ki tudjuk nyerni, a tesztelési szakaszon nem kötelező végigmenni. Amennyiben azonban ezt mégis szeretnénk végigcsinálni, a Tesztelési folyamat részben találjuk meg a lépéseit.

Élesítési folyamat

Éles terminál adatok

  • Terminál devizaneme
  • POS ID (pos_id)
  • Key (MD5)
  • Second key (MD5)
  • Payment authorisation key (pos_auth_key)

Lépjünk be a PayU Admin felületére (a PayU által e-mailben megküldött adatok segítségével), és végezzük el az alábbi beállításokat:

1. Kattintsunk a My Shops gombra, majd az Add Shop gombra
2. Lépjünk be a Shop data menüpontba
3. Adjuk meg a webáruház címét a Website address mezőben
4. Írjuk be a shop nevét a Shop name mezőbe
5. Adjuk meg a devizanemet a Currency mezőben
6. Kattintsunk a Next gombra
7. Lépjünk be a POS menüpontba
8. A POS type sorban válasszuk ki a Classic API opciót
9. A POS name mezőben adjuk meg a POS nevét
10. Válasszuk ki az UTF-8 opciót a Data coding sorban
11. A soron következő mezőkben az alábbi URL-eket állítsuk be:

12. Kattintsunk az Add Shop gombra
13. Másoljuk ki a kért adatokat a Configuration Keys szekcióból
14. Kattintsunk az End gombra

Beállítások a Shoprenter bolt admin felületén

Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > PayU

Fontos! A fizetési mód a BIG FISH Payment Gateway-en keresztül integrálva használható, beállítása is csak ezután lehetséges, ezért ha eddig még nem tettük, a Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > BIG FISH Payment Gateway bevonásával biztosított fizetési módok > Részletek gombra kattintva telepítsük az alkalmazást.

Válasszuk ki a terminál devizanemét. 
Adjuk meg az előző lépésben kinyert éles terminál adatokat:

  • Terminál devizaneme
  • POS ID (pos_id)
  • Key (MD5)
  • Second key (MD5)
  • Payment authorisation key (pos_auth_key)

Emellett el kell végeznünk a fizetési mód további általános beállításait is, azaz adhatunk meg nevet és leírást a fizetési módhoz, beállíthatjuk az alapértelmezetten hozzá tartozó rendelési állapotokat, és engedélyezhetjük a fizetési módot.

A Beállítások > Rendelési beállítások > Szállítási módoknál szerkesszük a használt szállítási módjainkat, és a Fizetési módok fülön tegyük elérhetővé a PayU bankkártyás fizetést is a választott szállítási módoknál, hogy megjelenjen a pénztárban a vásárlóknak.

A terminál ellenőrzése próbafizetéssel

Ezt követően adjunk le egy rendelést a webáruházunk vásárlói felületén, és a fizetési módot kiválasztva végezzünk el egy próbafizetést. Ezt valós kártyaadatokkal tehetjük meg, és közben a következőket szükséges ellenőrizni:

  • a fizetés indítást követően megtörtént az átirányítás a fizetőoldalra (ha nem, akkor ellenőrizzük a fizetési mód beállításainál megadott azonosítókat),
  • a fizetőoldalon megfelelő céges adatok megjelenítésre kerültek,
  • sikeresen zárult le a tranzakció.

A tranzakció adatai bekerülnek a BIG FISH Payment Gateway alkalmazásba.

Tesztelési folyamat

A PayU fizetési mód használatához nem elvárás a szolgáltató részéről a fizetési mód tesztelése, a szolgáltatótól egyből megkapjuk az éles használathoz szükséges adatokat tartalmazó felület hozzáférését. Amennyiben azonban mégis szeretnénk tesztelni a fizetést, szinte ugyanazokat a lépéseket szükséges elvégeznünk, mint az éles beállítás esetén azzal a különbséggel, hogy a fizetési mód beállításaihoz a PayU sandbox felületen elérhető teszt adatokat kell használnunk, valamint a BIG FISH Payment Gateway alkalmazásban a teszt módot kell bekapcsolnunk.

A fizetési módot a teszt kártya adatokkal lehet tesztelni, közben a következőket ellenőrizzük:

  • a fizetés indítást követően megtörtént az átirányítás a fizetőoldalra,
  • a fizetőoldalon megfelelő céges adatok kerültek megjelenítésre,
  • sikeresen zárult le a tranzakció.

Ha mindent rendben találtunk, végezzük el az éles beállításokat a fentiek alapján.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés