EasySales

Az easySales segítségével zökkenőmentesen automatizálhatod a többcsatornás műveleteket, így időt takaríthatsz meg és könnyedén növelheted a webáruházad eladásait

 

Az alkalmazás egyszerűsített folyamatokkal időt takarít meg számodra, így több időt fordíthatsz webáruházad fejlesztésére. A valós idejű szinkronizáció lehetővé teszi a készlethiány elkerülését, emellett a manuális munkát és hibákat minimalizálja. A globális piacok könnyen hozzáférhetővé válnak az EasySales segítségével, hiszen az alkalmazás automatikusan lefordítja hirdetéseidet a nemzetközi terjeszkedéshez, és széles körű piacokkal, futárszolgáltatókkal, számlázó szoftverekkel, ERP-vel, szoftverplatformokkal, SMS-szolgáltatókkal és egyéb szolgáltatókkal is könnyedén integrálódik.

 

Az easySales segít egyszerűsíteni a többcsatornás műveleteket a helyi és regionális:

  • piactereket (eMAG Ro, HU, BG, Elefant, Flanco, Altex, Decathlon, Doraly, Pepita stb.
  • nemzetközi futár- és logisztikai megoldásokat (Allegro, Skroutz, Pepita, eBay USA, UK, PL, DE, Amazon USA, UK, USA, FR, DE); (DHL, Paketa, Innoship, Sameday stb.)
  • számlázó szoftver-szolgáltatókat (Smartbill, Oblio, Billingo stb.)
  • SMS-szolgáltatókat, és e-kereskedelmi platformokat is integrálja

 

Az alkalmazással járó előnyök

  • Automatikus listázás: listázd ki a termékeket több platformon néhány kattintással, növelve a láthatóságot és az elérést.
  • Valós idejű készletszinkronizálás: Valós időben tartsd naprakészen a raktárkészletet minden platformon, megelőzve a készletezést és javítva az ügyfelek élményét.
  • Automatikus fordítás: Bővülj nemzetközi szinten az automatikusan lefordított termék listákkal és ügyféladatokkal.
  • A 14 napos ingyenes próbaidőszak révén a kereskedők első kézből tapasztalhatják meg az easySales előnyeit, miközben csapatunktól speciális támogatást kapnak.
  • Automatikus árfrissítés: Állítsd be termékeid árait a piaci kereslet és kínálat alapján, optimalizálva árképzési stratégiádat a nyereség maximalizálása érdekében.
  • Gyors rendelésfeldolgozás: Hatékonyan kezelheted a rendeléseket, biztosítva, hogy minden tranzakció zökkenőmentesen megtörténjen

 

 

Miért az easySales?

 

  • A rendelések átlagosan 394%-kal növekednek az easySales egy év használata után.
  • Egyszerű automatikus (és testreszabható) felvétel különböző piactereken.
  • Központosított és automatizált rendelésfeldolgozás mind webhelyeken, mind piactereken, dedikált ügyfélértesítési rendszerrel.
  • Teljes körű központosított jelentések, betekintést nyújtva az értékesítési csatornákba és termék teljesítményébe.

 

 

  • Előre beállított API integrációk valós idejű frissítéseket biztosítanak, és feltűnően, a készletet könnyedén szinkronizálják.
  • Fejlett automatizálási eszközök kihasználása, tömeges műveletek és okos szűrők segítségével, a felvétel és rendeléskezelési folyamatok egyszerűsítésért

 

Hol és hogyan érheted el az alkalmazást?

Az alkalmazás minden Shoprenter webáruház tulajdonos számára elérhető és azonnal használható. Az alkalmazást a Shoprenter boltod admin felületén, az Alkalmazások menüpontban telepítheted. A beállítása pár perc alatt elvégezhető, mely után élvezheted annak előnyeit.
Telepítem az alkalmazást

 

Ügyfélvélemények

 

Nagyon elégedett vagyok az easySalesszel való együttműködéssel. Most már igazán izgalmasnak tartom az ajánlatok listázását és a rendelések tömeges feldolgozását anélkül, hogy belépnék az eMag vagy Doraly platformra és gyakorlatilag a futárszolgálat alkalmazás vagy a számlázó szoftver megnyitása nélkül hozhatom létre a szükséges dokumentumokat. Ebből kifolyólag a csapatunk más fontos üzleti szempontokról is gondoskodhatnak.

Imre-V Katalin- HappyFloor

 

Anyagilag nagyon jó döntést hoztunk azzal, hogy az easySales-t választottuk. Egyrészt nagyon sok munkától megkímélt minket, másrészt a bevételünket is megtöbbszörözte. Amiket külön kiemelnék, hogy nem volt szükség fordítóirodára, minden munkafolyamatot felgyorsított és csak olyan marketplacekkel állnak kapcsolatban, ahol jutalék alapú az elszámolás és nem kattintás alapon működik. Ez nekünk kiemelten fontos volt. A rendszer átlátható és könnyen kezelhető, a kapcsolattartás pedig minden igényt kielégít. Csak ajánlani tudom minden kereskedőnek!

Frick Ferenc- https://premiumszonyeg.com

Mennyibe kerül?

14 napos ingyenes próbaidőszakot követően:STARTER- 39 €/hóACCELERATOR: 119 €/hóSMART: 199 €/hóPERFORMER- 299 €/hóADVANCED- 499€/hóPRO- 699€/hóA csomagokkal kapcsolatos részletekről itt találsz bővebb információt: https://easy-sales.com/hu/pricing

Kipróbálom ingyen

Ügyfélszolgálat

Amennyiben további kérdésed van az alkalmazásról, kérjük, vedd fel a kapcsolatot a fejlesztőkkel az alábbi címen: contact@easy-sales.com

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés